rihlakko

balalaikkal

eli ajattelin lähiaikoina ostaa rihlakon baikal taiga 12-223 olisi kal.
kokomusta ei kaliiberista ole toisten mielestä repii toisten ei ase tulee linnustukseen niin en 308win luotikaliiberiksi ota vaikka hyvä linnulle on vanha tikka on kaapissa jos tarvii.

viime syksy tuli labbiksen kanssa metsästettyä 22 wmr kanssa ja oikein passeli max 100m mutta yksi teeri kyllä hajosi kun osui kivipiiraan.

223 tuli mieleen kun koira jahtasi linnun lentoon niin yleensä meni niin pitkälle aukon reunaan että wmr ei ylttänyt.
onko baikalista lintu jahtiin kiikariksi ajattelin docter 8x56 sopii myös kyttäykseen.

5

1222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tatu53

lueskelin ERÄ-LEHDESTÄ kun testasivat tuota asetta,eka ja toinen laukaus jotenkin kohdalleen,mutta kolmas laukaus jo veti 20-30 mm vasempaan,lämpö väänteli piippua,kivääri puolella.Kaiketi kannattaisi laittaa rahaa vähän enempi,ja ostaa vähän laadukkaampi ase.

• .223Rem on ehkä paras lintukaliiberi riippuen hieman rihlannoususta. Patruunavaihtoehtoja on myynnissä paljon ja patruunat ovat suhteessa halpoja.

Balalaikka on karu työkalu DIY-miehelle, mutta on sitä historian saatossa lintuja tiputeltu karummillakin vehkeillä.

• 3300008888

8g luoti on paljon parempi kuin 222 tai 223 kokemusta on. ihan samaan kohtaa osuessa 5,7 luodilla ja 308 luodilla 308:lla ammuttu teeri löytyy aina ppuun alta, 5,7lla ammuttuna juoksee usein hyvänkin laukauksen jälkeen mättään koloon piiloon.

• 3300008888 kirjoitti:

8g luoti on paljon parempi kuin 222 tai 223 kokemusta on. ihan samaan kohtaa osuessa 5,7 luodilla ja 308 luodilla 308:lla ammuttu teeri löytyy aina ppuun alta, 5,7lla ammuttuna juoksee usein hyvänkin laukauksen jälkeen mättään koloon piiloon.

No pistää perkele Varmint grenaden hylsyn tukoksi, niin ei jää kuin varpaat oksalle.

• Nimimerkki-Erkki

Balalaikka; hirveä laukaisu grouvi ja kolho. Karmea patruunapesä luotipiipussa.
      Ota lusikka kauniiseen käteen ja osta vanha Tikka vaikka 66. kal 12/70-.222Rem. Hieno laukaisu. Osumat eivät vaella vaikka piippu/piiput lämpiävät. Erittäin tarkkakäyntinen kaiken lisäksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      188
      2260
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      3
      2089
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      316
      1836
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1597
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      82
      1468
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1230
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1170
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1111
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1027
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      996
    Aihe