Tänään koirat kiinni!

Ilotulitusmökä.

Muistakaa kaikki pitää koiranne KUNNOLLA kiinni tänään. Voivat pelästyessään riuhtaista itsensä irti ja paniikissa juosta ties mihin. Meillä koira esim osaa pujotella itsensä valjaista irti, siksi käytämme niitä tänään normaalia tiukemmalla, panta on myös varmuudeksi.

Toivottavasti kenenkään koira ei pakene peloissaan.

4

415

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Todella...

Todellakin koirat kunnolla kiinni. Viime vuodenvaihteessa oli täältä päin karannut ainakin 9 koiraa... Onneksi meidän poju ei ilotulitteita pelkää, sillä koirani ei tarvitsisi paljon riuhtaista päästäkseen irti...

• kaksi koiraa

Olen ollut erittäin tarkka koirieni kanssa. Ensimmäinen pelkoreaktio, niin komensin jämäkästi, niin siihen loppui "pelko". Colliellakin. Jos se on josku päässyt pahasti säikähtämään, ja itse sitä yhtään tuet, niin paha on paukkuarkuudesta eroon päästä. Ja pidin irtikin metsä'ssä alkuiltapäivästä. Arki on arki, vaikka kovasti paukkuisikin!

• 111111

meidän collikka poitsu ei ole milläiskään noista uuden vuoden paukuista (onneksi). iltalenkilläkin noi tyttöjen hajut kiinnosti enemmän kuin mikään paukkuminen :))

• Ani10

Meillä otetaan koirat ulos siinä yheksältä illalla, ja ekaks ne vähän säikkyvät, mutta kun niien kanssa leikkii, niin ne yhdistää paukut siihen leikkimiseen, kokeilkaa ihmeessä! =D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2240
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      853
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      825
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      796
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      528
      737
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      67
      661
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      650
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe