Hieman hämmästyttää, ensitietojen mukaan käytännössä sama tuote kuin e-620?
Hyvä ja halpa, kerrankin tämä pätee, 499,90,-
Kannattaako edes harkita muuta vaihtoehtoa, ottaen huomioon kaikki ominaisuudet?
Olympus e-600?
4
1158
Vastaukset
- ...harkita
Jos siihen on samaan pikkukennoon tungettu kuten joissakin Olympuksissa 12Mpix, niin 499,90,- ei ole halpa hinta.
- kannatta.
Kyllä sitä on pienempiinkin kennoihin tungettu samoja pikselimääriä, pokkareissa ja kamerakännyissä. Kaikki keskikokoa pienemmät on pikkukennoisia, myös kinokokoiset.
- ...harkintaa
kannatta. kirjoitti:
Kyllä sitä on pienempiinkin kennoihin tungettu samoja pikselimääriä, pokkareissa ja kamerakännyissä. Kaikki keskikokoa pienemmät on pikkukennoisia, myös kinokokoiset.
Pikselitiheys 5.1 MP/cm² on kyllä liikaa järjestelmäkameralle. Se näkyy kuvanlaadussa jo selvästi.
...harkintaa kirjoitti:
Pikselitiheys 5.1 MP/cm² on kyllä liikaa järjestelmäkameralle. Se näkyy kuvanlaadussa jo selvästi.
pärjännyt ihan kohtuullisesti. Jos e-600 on ominaisuuksiltaan samanmoinen, onhan se halpa.
Monessako järjestelmässä on kääntyvä näyttö, tehokas kuvanvakain rungossa ja markkinoiden parhammistoon kuuluva pölynpoistosysteemi, siis samanhintaluokan laitteissa?
En ainakaan minä maksa siitä, että kameran otsassa lukee Nikon, Canon ym.
Olympus on tuonut useita oivalluksia kameroihin, joita toiset ovat sitten kehitelleet eteenpäin. Tämä on asia, jota olen hieman ihmetellyt, eli he ovat antaneet lahjaksi hyviä ideoita, sensijaan että olisivat kehitelleet tuotetta itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909