halvat lennot balille?

ööööööö...

Osaisiko joku asiaan perehtynyt neuvoa että mistä ja milloin saa yleensä halvimmat lennot balille? Onko yleinen käytäntö että kannattaa odotella halpoja äkkilähtöjä vai kannattaako parhaan hinnan saamiseksi varata lentoliput jo hyvissäajoin etukäteen?

Vai kannattaisiko lentää esim ryanairilla johonkin mistä saisi edullisemmin suoria balin lentoja. Kiitos vinkeistä!

2

1407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tervemenoa

Edullisin täytyy olla Turkish Airlinesin lento Helsingistä Jakartaan, noin 570 eur menopaluu. Jakartasta saat AirAsialla menopaluun Balille noin 60 eurolla. Pointtina on se, että mitä aikaisemmin varaat, sitä halvemmalla saat. Mitään äkkilähtöjä et tuonne saa.
      Miinuksena pitkä lentoaika ja hieman heikonpuoleinen lentoyhtiö. Vaihto Istanbulissa ja vielä välilasku Singaporessa.

Toinen vaihtoehto on Malaysian Airlines Frankfurtista Kuala Lumpurin kautta Balille, alkaen 680 eur. Plussana hyvän palvelun laadukas lentoyhtiö ja samalla hinnalla stopover Kuala Lumpurissa. Frankfurtiin pääset monella eri tavalla. Itse otimme Lufthansan menopaluun 99 eur.

• jep jep

Vertaa.fi löytyy 680e meno-paluu bangkokiin haluamillemme päiville (helmi-maaliskuu). Taisi olla China Air ja Finski.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      95
      3859
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      47
      3245
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      100
      2857
    4. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      136
      2550
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      57
      2490
    6. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2408
    7. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      117
      2407
    8. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      21
      2354
    9. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      23
      2336
    10. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      64
      2100
    Aihe