Osaisiko joku asiaan perehtynyt neuvoa että mistä ja milloin saa yleensä halvimmat lennot balille? Onko yleinen käytäntö että kannattaa odotella halpoja äkkilähtöjä vai kannattaako parhaan hinnan saamiseksi varata lentoliput jo hyvissäajoin etukäteen?
Vai kannattaisiko lentää esim ryanairilla johonkin mistä saisi edullisemmin suoria balin lentoja. Kiitos vinkeistä!
halvat lennot balille?
2
1473
Vastaukset 2
- tervemenoa
Edullisin täytyy olla Turkish Airlinesin lento Helsingistä Jakartaan, noin 570 eur menopaluu. Jakartasta saat AirAsialla menopaluun Balille noin 60 eurolla. Pointtina on se, että mitä aikaisemmin varaat, sitä halvemmalla saat. Mitään äkkilähtöjä et tuonne saa.
Miinuksena pitkä lentoaika ja hieman heikonpuoleinen lentoyhtiö. Vaihto Istanbulissa ja vielä välilasku Singaporessa.
Toinen vaihtoehto on Malaysian Airlines Frankfurtista Kuala Lumpurin kautta Balille, alkaen 680 eur. Plussana hyvän palvelun laadukas lentoyhtiö ja samalla hinnalla stopover Kuala Lumpurissa. Frankfurtiin pääset monella eri tavalla. Itse otimme Lufthansan menopaluun 99 eur.- jep jep
Vertaa.fi löytyy 680e meno-paluu bangkokiin haluamillemme päiville (helmi-maaliskuu). Taisi olla China Air ja Finski.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1871638
- 851382
- 1041068
- 48919
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..15895Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40793Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83666Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.113661Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30651Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45597