livin lovin

jussi hates jazz

No niin vuoden viimeistä viedään, nauttikaahan elämästänne täysin siemauksin...koskaan ei voi tietää...

Hymysi nousi huuliin
raivasi tilaa viereisiin pöytiin
hykerteleville hymykuopille
jotka uivat vastavirtaan
nähdäkseen perhon
suvantojen välissä
hitaasti nousevana
hyvänolona
mielen kihauksena

Perhopa tuo nousi
lepattaen ilmaan
korkeammalle irtautuen
kaikesta
kantaen selässään
juhlamieltä
kuohuvaa ja kuplivaa
elämän eliksiiriä
sitä punaista
mansikan makuista

Jokin kirkas välähtää
taivas jo tulessa
perho hakee turvaa
aukion keskellä
tullen sinuun
"kaipuun sinisiin" silmiisi
ja sinun silmistäsi on lyhyt matka
huulilleni
uudenvuoden ensimmäiseen
juovuttavan makeaan
suudelmaan

Ja
siipien suojassa
rakkauden keinuttaessa
venhettä
herää kissa
kehräävä sihisevä
aiheuttaen verenpaisumuksen
ulokkeissamme
synnyttäen tyhjön
jossa voi leijua
täyttyä
elämän suloiseksi
ihanuudeksi
virvoittavien mesien lähteellä

Ken siellä on käynyt
himon hellyttämässä valtakunnassa
ei kaipaa enää paratiisia
vannoo vain uskollisuuttaan
kaipauksen suulla
rakkaudelle

mitään kauniinpaa päämäärää
ja syytä elää ei voi olla
edes ensi vuonna ;)

http://www.youtube.com/watch?v=BoAChL_scxA


Kaikesta iloisuudestaan ja hilpeydestään huolimatta tänään on suru vallanut maan väkivallan kohdatessa kanssaveljiämme ja sisariamme, silti uskon vahvasti rakkauden voimaan ja nimeen. Syvin osanottoni tapahtuman johdosta, laitetaan kynttilät palamaan ja helpottamaan oloamme traagisten tapahtumien keskellä. Tästä piti tulla vuoden huipentuma ja iloinen tapahtuma, juuri nyt ei kaikki ole kohdillaan ja silti

Haluan toivottaa hyvää uutta vuotta ja illanjatkoja kaikille, pitäkäähän itsenne ihmisenä.

4

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ich bin...

      peittyivät lopputekstisi alle...

      Myrkky nimeltä mustasukkaisuus teki tepposet.
      Eipä tähän oikein muuta osaa kommentoida. Surullista.

      Kivaa lauantaita ja antoisaa vuoden jatkoa!

      • jussi hates jazz

        se mustasukkaisuus olla yksi suurimpia vitsauksia täällä maan päällä, kuten ihmissuhdeväkivaltakin, perkele ottaa ihmisessä vallan ja lopputuloksena on aina eri mittakaavassa hävitystä ja raunioita.

        kiitos sulle ja nautitaan vapaana ja iloisena viikonlopun annista ;)


    • saat jälleen kerran lukijan ymmälle,
      runosi on nimittäin oikea taidonnäyte
      siitä, mihin ihminen parhaimmillaan pystyy
      kirjoittaessa.

      Elämä on lahja ja se otettiin monelta pois,
      pahan käden kautta. Olemme onnekkaita,
      että saamme olla tässä. Lukemassa ja kirjoittamassa
      toisillemme.

      Sinulle kiitos ja pidähän itsesi miehenä.
      Hyvää alkanutta vuotta 2010.

      • jussi hates jazz

        niin elämässä on myös mahdollista, että totuus voi olla surullinen.

        kiitos linda kauniista sanoistasi ja oikein hyvää alkanutta vuotta 2010 myös sinulle ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1725
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      89
      849
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      673
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      513
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe