Tärkeää kaikille.
Katsoitteko maanantaina tv 1 20.00
"Internetin vaarat" Luupin alla
Ohjelmassa jossa todistettiin jo kolmannen kerran näyttämällä kuinka helpoa on varastaa esim. ihmisten --henkilöllisyys tiedot--
ja korttien salasanat ym tiedot.
Ne myydään eteenpäin niille ketkä käyttävät niitä rikolliseen toimintaan, netissä on lista mistä niitä voi käydä ostamassa n.15e kp,
joista alkuperäinen henkilö saat syytteet ja joutuu korvaamaan kaikki.
Esimerkiksi ... : Facebook.....IRC-galleria.... sivuilta haetaan paljon henkilötietoja kun tyhmät ihmiset tietonsa sinne laittavat luullen niiden olevan turvassa.
Myös verkoissa maksavat henkilöt ovat niiden listoilla, niistäkin on tullut uutisissa varotuksia.
Kehoitaisin ihmisiä tarkastuttamaan tietokoneensa turvapuolet ja vaihtamaan kunnon turva ohjelmiin,huom. yksi ei riitä.
Ja kaikki salasanat vaihtaa ja poistaa koneelta koska vakoilu ohjelmat löytävät ne sieltä niin että sinä et itse sitä huomaa tai saa tietää mitenkään.
Muutenkin ihmiset eivät näytä välittävän turva puolesta yhtään kun käyvät netissä ja jättävät päivittämättä turva ohjelmat ja eivätkä koskaan aja niitä koneella läpi, ne eivät toimi automaattisesti vaikka niin väittävät tekevän.
Ei ole ihme että koneet ovat viruksia ja vakoilu ohjelmia täynnä todistettavasti.
Olen tämän todennut kymmenillä tutuilla ihmisillä.
Esimerkki sivuille jotka liittyvät asiaan.
http://www.digitoday.fi/tietoturva/2009/12/15/facebook-sovellusten-tekija-vuoti-32-miljoonan-tiedot/200925609/66
Tieto Varkaat Liikkeellä
Tietosi On Netissä
2
616
Vastaukset
- hölöttäjä222
oikeen massapostaaja, per...
Lopeta nyt se turhan jauhaminen näillä palstoilla, kirjoita lehteen.- sgvfdgv
eiköhän kaikki tuon tiedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446