Tieto Varkaat Liikkeellä

Tietosi On Netissä

Tärkeää kaikille.

Katsoitteko maanantaina tv 1 20.00

"Internetin vaarat" Luupin alla

Ohjelmassa jossa todistettiin jo kolmannen kerran näyttämällä kuinka helpoa on varastaa esim. ihmisten --henkilöllisyys tiedot--
ja korttien salasanat ym tiedot.
Ne myydään eteenpäin niille ketkä käyttävät niitä rikolliseen toimintaan, netissä on lista mistä niitä voi käydä ostamassa n.15e kp,
joista alkuperäinen henkilö saat syytteet ja joutuu korvaamaan kaikki.
Esimerkiksi ... : Facebook.....IRC-galleria.... sivuilta haetaan paljon henkilötietoja kun tyhmät ihmiset tietonsa sinne laittavat luullen niiden olevan turvassa.
Myös verkoissa maksavat henkilöt ovat niiden listoilla, niistäkin on tullut uutisissa varotuksia.

Kehoitaisin ihmisiä tarkastuttamaan tietokoneensa turvapuolet ja vaihtamaan kunnon turva ohjelmiin,huom. yksi ei riitä.

Ja kaikki salasanat vaihtaa ja poistaa koneelta koska vakoilu ohjelmat löytävät ne sieltä niin että sinä et itse sitä huomaa tai saa tietää mitenkään.

Muutenkin ihmiset eivät näytä välittävän turva puolesta yhtään kun käyvät netissä ja jättävät päivittämättä turva ohjelmat ja eivätkä koskaan aja niitä koneella läpi, ne eivät toimi automaattisesti vaikka niin väittävät tekevän.
Ei ole ihme että koneet ovat viruksia ja vakoilu ohjelmia täynnä todistettavasti.
Olen tämän todennut kymmenillä tutuilla ihmisillä.

Esimerkki sivuille jotka liittyvät asiaan.

http://www.digitoday.fi/tietoturva/2009/12/15/facebook-sovellusten-tekija-vuoti-32-miljoonan-tiedot/200925609/66

2

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöttäjä222

      oikeen massapostaaja, per...

      Lopeta nyt se turhan jauhaminen näillä palstoilla, kirjoita lehteen.

      • sgvfdgv

        eiköhän kaikki tuon tiedä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Savonlinnassa machete hyökkäys!

      Myös kirvestä käytetty lyömäaseena......näin se Savonlinnakin rikastui...
      Maailman menoa
      133
      1768
    2. Jos sinua kiinnostaa nainen

      tai olet miettinyt, niin ei minulla ole ollut ketään. Olen viettänyt hiljaista ja yksinäistä elämää. En ole "käynyt nais
      Ikävä
      57
      1411
    3. Suoraan Sinulle

      En usko välttämättä mihinkään sielunkumppanuuteen tai muuhun maagiseen voimaan, mutta sinussa olen silti nähnyt jotain,
      Ikävä
      49
      1159
    4. Mikä siinä sun kaivatussasi on niin

      erityistä muihin verrattuna? 🙋‍♂️
      Ikävä
      82
      1026
    5. Apokryfikirjat: mitä "kielletyt kirjat" kätkevät sisäänsä?

      Itämaiset palstat eivät ole Raamatun tai kristinuskon asialla, mutta koska meitä häiritään täällä, meidän on puhuttava a
      Hindulaisuus
      371
      881
    6. Miksi toisille löytyy kumppani, mutta joillekin ei?

      Usein ihmettelee, miten helppoa joillekin on löytää seuraa. Jo nuoresta asti on kumppani vierellä ja jos tulee ero, vaih
      Sinkut
      124
      739
    7. Niin siinä kävi

      Mä ihastuin suhun. Kukapa ei? Olisi pitänyt kuunnella sisäistä naisen vaistoa, etten takuulla ollut ainut. Kuulin sattum
      Ikävä
      39
      711
    8. aa eli nyt tajuan..

      eli siis pitkä-aikainen vaikeus parisuhteen saamisesta johtuu omalta kohdaltani alhaisesta yhteiskunnallisesta asemasta.
      Sinkut
      117
      685
    9. Mikähän auttaisi kun kuIIi

      Seisoo kun lipputanko. PaIIien sitominen antaa voimakkaan orkun mikä jeesaa himoja hetkeksi, mutta se panetus tulee pian
      Ikävä
      69
      663
    10. Mitä siellä tapahtuu?

      Mitä ihmettä? Joku hyökkäys?
      Savonlinna
      17
      661
    Aihe