Tieto Varkaat Liikkeellä

Tietosi On Netissä

Tärkeää kaikille.

Katsoitteko maanantaina tv 1 20.00

"Internetin vaarat" Luupin alla

Ohjelmassa jossa todistettiin jo kolmannen kerran näyttämällä kuinka helpoa on varastaa esim. ihmisten --henkilöllisyys tiedot--
ja korttien salasanat ym tiedot.
Ne myydään eteenpäin niille ketkä käyttävät niitä rikolliseen toimintaan, netissä on lista mistä niitä voi käydä ostamassa n.15e kp,
joista alkuperäinen henkilö saat syytteet ja joutuu korvaamaan kaikki.
Esimerkiksi ... : Facebook.....IRC-galleria.... sivuilta haetaan paljon henkilötietoja kun tyhmät ihmiset tietonsa sinne laittavat luullen niiden olevan turvassa.
Myös verkoissa maksavat henkilöt ovat niiden listoilla, niistäkin on tullut uutisissa varotuksia.

Kehoitaisin ihmisiä tarkastuttamaan tietokoneensa turvapuolet ja vaihtamaan kunnon turva ohjelmiin,huom. yksi ei riitä.

Ja kaikki salasanat vaihtaa ja poistaa koneelta koska vakoilu ohjelmat löytävät ne sieltä niin että sinä et itse sitä huomaa tai saa tietää mitenkään.

Muutenkin ihmiset eivät näytä välittävän turva puolesta yhtään kun käyvät netissä ja jättävät päivittämättä turva ohjelmat ja eivätkä koskaan aja niitä koneella läpi, ne eivät toimi automaattisesti vaikka niin väittävät tekevän.
Ei ole ihme että koneet ovat viruksia ja vakoilu ohjelmia täynnä todistettavasti.
Olen tämän todennut kymmenillä tutuilla ihmisillä.

Esimerkki sivuille jotka liittyvät asiaan.

http://www.digitoday.fi/tietoturva/2009/12/15/facebook-sovellusten-tekija-vuoti-32-miljoonan-tiedot/200925609/66

2

681

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hölöttäjä222

oikeen massapostaaja, per...

Lopeta nyt se turhan jauhaminen näillä palstoilla, kirjoita lehteen.

• sgvfdgv

eiköhän kaikki tuon tiedä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      36
      1932
    2. Olen pahoillani kun olen satuttanut

Välillä kiukuttaa paljon.
      Ikävä
      41
      610
    3. Olen aivan hajalla yhden

Naisen takia😞
      Ikävä
      31
      526
    4. Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä

Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne
      Ikävä
      59
      452
    5. Mitä oikeasti haluat?

🥹
      Ikävä
      37
      435
    6. Miten sä jaksat

Pitää susta huolen.
      Ikävä
      54
      411
    7. T.h tuomio

Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin
      Suomussalmi
      6
      397
    8. Pientä pintaremonttia

Mistä löytää kirves sähkö putkimiestä tai lasin asentajaa rässä hyrynsalmen pitäjässä, kun eiole puhelinluetteloa eikä k
      Hyrynsalmi
      14
      393
    9. Hyvää yötä mies

Kulta söpöliini 🥺❤️
      Ikävä
      40
      391
    10. Mitä uskot että

Välillämme käy?
      Ikävä
      32