Eli kysyisin siis paljonko on sairauspäivärahan määrä kun siitä otetaan verot.Entä Eläkkeen määrä kun siitä otetaan verot,olen pitkäaikaistyötön ja tuloni ovat vain työmarkkinatuki.Kiitos vastauksista
kuinka paljon rahaa kela maksaa ?
hmm32
1
395
Vastaukset
- konkarisaikkuli
kelan sivuilla on laskuri. periaatteessa se tulee aina toissa vuoden vahvistetun verotuksen mukaan ellei tulot ole nousseet siitä yli 20%, silloin tulee viimeisen 6kk:n mukaan. veroja kelan rahoista menee aina automaattisesti 20% ellei hankki uutta verokorttia sosiaalietuutta varten. itse hankin sen ja veroprosentti laski 7,5%:een. kannattaa ottaa asioista itse selvää. www.kela.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319