Piraattiversio Ubuntusta on paras!

PC-kynä

On kaiken huippu, että mieshenkilö imuroi selvinpäin Piratebay:stä itselleen Ubuntun. Joo, niitä ubuja on todella harvassa, joten homma kannattaa. Hoitoon!

14

399

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • il tuutse

      Ei taida olla puhdas os ukolla. Ota selville IP ja ilmoita tänne. Katsotaan mitä kone on syönyt.

    • hääääh???

      Ubuntun sais kyllä ihan Ubuntun omilta kotisivuiltakin imettyä, täytyy vaan sanoa ettei ole oikein kaikki kohdallaan...jos toi sun uutises on ees tottakaan. Muista ettei tänään ole aprillipäivä.

      • PC-kynä

        ..tyypillä ollut w2k kai puhalteli viimeisiään ja äijä innostui nähtävästi jonkun kaverin innostamana harhailemaan Piraten sivuille. Luulen tämän kaverinkin olevan hiukan ulkona hommeleista, koska eihän ensimmäistä linuxiaan hankkiva tiedä itsekään mitä olisi koppaan saatava. Piraten sivuilta tavaraa saa, tottakai, mutta millaista. Tuuria pitää aloittelevalla olla. Siinäpähän hämmentävät, itse odottelen ensimmäistä sähköpostia onnistuneen asennuksen jälkeen.


    • Penguin

      Johan noita Ubuntuja ja muitakin liikutellaan torrentteina valtavia määriä. Kai se on ihan pätevää heittää linkki torrenttiin piratebayhin myös. On siellä lahdella laillistakin tavaraa, niin sitä ainakin puolustellaan.

      • niinkuin ettei osaa naida muuten kuin raiskaamalla....hehhh......!


      • Penguin
        ThreeMice kirjoitti:

        niinkuin ettei osaa naida muuten kuin raiskaamalla....hehhh......!

        Enemmänkin ehkä niin että hakee tavaroita samasta varastosta missä salakuljettajat säilyttää tavaroitaan... Eihän sillä ole mitään väliä mitä kautta sen torrentin nappaa. Saman torrentin voi saada jakelun sivustoltakin.


      • läpyläpy
        Penguin kirjoitti:

        Enemmänkin ehkä niin että hakee tavaroita samasta varastosta missä salakuljettajat säilyttää tavaroitaan... Eihän sillä ole mitään väliä mitä kautta sen torrentin nappaa. Saman torrentin voi saada jakelun sivustoltakin.

        Piratebaylla vaan on sellanen maine...siksi tässä ihmetellään.


    • --------------------

      Jaa että piratebaystä just... siitä taitaa olla aikaa kun koko paska on ollut jo aikaa alasajettuna.

      • imuriJack

        Kyllä imuroidaan, mutta valikoimat ovat mitä ovat.


      • .....
        imuriJack kirjoitti:

        Kyllä imuroidaan, mutta valikoimat ovat mitä ovat.

        ...nykyisin potkitaan perseelle.... siellä torrentit ovat, mieti sitä enkuksi niin löydät piratebayn korvaajan....


      • Penguin
        ..... kirjoitti:

        ...nykyisin potkitaan perseelle.... siellä torrentit ovat, mieti sitä enkuksi niin löydät piratebayn korvaajan....

        Eikös se vain muuttanut toimintatapaansa magneettikapineiksi ettei torrenttejakaan tarvi hostata siellä. Onko valikoima oikeasti romahtanut silti?


    • PC-kynä

      Alkuun mainostamani mieshenkilö oli asentanut Ubuntu Karmic:in, niin varmaan olikin. Väitti sähköpostissaan olevan tosi näyttävän VIHREINE työpöytineen! Minulla alkoi raksuttamaan ja lähetin viestin takaisin mukana ohje poistaa koko buntu koneesta. Tietääkseni Karmic ei oletuksena näytä vihreää työpöytää, jos ei ole homma muuttunut. Ilmiselvä käpälöity kehitelmä miehellä. Mitäs meni imuroimaan jonkun tollon antaman ohjeen mukaan. Mies saisi itselleen vaikkapa 7:n, kunhan viitsisi etsiä. Niistäkään ei varmasti aina ole takeita, mutta hyvällä tuurilla saattaa saada aivan puhtaan eteensä. Harjoitelkooon nyt sitten erilaisia os-asennuksia kerta tuntuu tykkäävän. W2K:sta siirtyminen nykyaikaan on melkoinen loikka tyypille, joka ei tiedä koneesta muuta kuin sen, että välillä se raksuttaa.

      • LTS:ää suosiva

        Ei todellakaan eli kyllä olet oikeassa, sitä on käpelöity jollain tavalla. Oikeasti Ubuntu 9.10 eli Karmic Koalan työpöytä asennuksen jälkeen tulisi olla tällainen:

        http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/910features

        Itse suosittelen kuitenkin olemaan asentamatta tuota 9.10:ä, kohta tulee keväällä uusin LTS-versio ja kun odottaa ensin parisen kuukautta niin saadaan "service pack" jonka jälkeen se kannattaa vasta asentaa. Itse suosin LTS-versioita, eivät korjattuna varsinkaan aiheuta kyyneliä niinkuin joissain tapauksissa väliversiot tekevät.


      • PC-kynä
        LTS:ää suosiva kirjoitti:

        Ei todellakaan eli kyllä olet oikeassa, sitä on käpelöity jollain tavalla. Oikeasti Ubuntu 9.10 eli Karmic Koalan työpöytä asennuksen jälkeen tulisi olla tällainen:

        http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/910features

        Itse suosittelen kuitenkin olemaan asentamatta tuota 9.10:ä, kohta tulee keväällä uusin LTS-versio ja kun odottaa ensin parisen kuukautta niin saadaan "service pack" jonka jälkeen se kannattaa vasta asentaa. Itse suosin LTS-versioita, eivät korjattuna varsinkaan aiheuta kyyneliä niinkuin joissain tapauksissa väliversiot tekevät.

        Laitanpa mestarille tietoa, jos vaikka malttaisi vielä jonkun aikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe