On kaiken huippu, että mieshenkilö imuroi selvinpäin Piratebay:stä itselleen Ubuntun. Joo, niitä ubuja on todella harvassa, joten homma kannattaa. Hoitoon!
Piraattiversio Ubuntusta on paras!
14
375
Vastaukset
- il tuutse
Ei taida olla puhdas os ukolla. Ota selville IP ja ilmoita tänne. Katsotaan mitä kone on syönyt.
- hääääh???
Ubuntun sais kyllä ihan Ubuntun omilta kotisivuiltakin imettyä, täytyy vaan sanoa ettei ole oikein kaikki kohdallaan...jos toi sun uutises on ees tottakaan. Muista ettei tänään ole aprillipäivä.
- PC-kynä
..tyypillä ollut w2k kai puhalteli viimeisiään ja äijä innostui nähtävästi jonkun kaverin innostamana harhailemaan Piraten sivuille. Luulen tämän kaverinkin olevan hiukan ulkona hommeleista, koska eihän ensimmäistä linuxiaan hankkiva tiedä itsekään mitä olisi koppaan saatava. Piraten sivuilta tavaraa saa, tottakai, mutta millaista. Tuuria pitää aloittelevalla olla. Siinäpähän hämmentävät, itse odottelen ensimmäistä sähköpostia onnistuneen asennuksen jälkeen.
- Penguin
Johan noita Ubuntuja ja muitakin liikutellaan torrentteina valtavia määriä. Kai se on ihan pätevää heittää linkki torrenttiin piratebayhin myös. On siellä lahdella laillistakin tavaraa, niin sitä ainakin puolustellaan.
- Penguin
ThreeMice kirjoitti:
niinkuin ettei osaa naida muuten kuin raiskaamalla....hehhh......!
Enemmänkin ehkä niin että hakee tavaroita samasta varastosta missä salakuljettajat säilyttää tavaroitaan... Eihän sillä ole mitään väliä mitä kautta sen torrentin nappaa. Saman torrentin voi saada jakelun sivustoltakin.
- läpyläpy
Penguin kirjoitti:
Enemmänkin ehkä niin että hakee tavaroita samasta varastosta missä salakuljettajat säilyttää tavaroitaan... Eihän sillä ole mitään väliä mitä kautta sen torrentin nappaa. Saman torrentin voi saada jakelun sivustoltakin.
Piratebaylla vaan on sellanen maine...siksi tässä ihmetellään.
- --------------------
Jaa että piratebaystä just... siitä taitaa olla aikaa kun koko paska on ollut jo aikaa alasajettuna.
- imuriJack
Kyllä imuroidaan, mutta valikoimat ovat mitä ovat.
- .....
imuriJack kirjoitti:
Kyllä imuroidaan, mutta valikoimat ovat mitä ovat.
...nykyisin potkitaan perseelle.... siellä torrentit ovat, mieti sitä enkuksi niin löydät piratebayn korvaajan....
- Penguin
..... kirjoitti:
...nykyisin potkitaan perseelle.... siellä torrentit ovat, mieti sitä enkuksi niin löydät piratebayn korvaajan....
Eikös se vain muuttanut toimintatapaansa magneettikapineiksi ettei torrenttejakaan tarvi hostata siellä. Onko valikoima oikeasti romahtanut silti?
- PC-kynä
Alkuun mainostamani mieshenkilö oli asentanut Ubuntu Karmic:in, niin varmaan olikin. Väitti sähköpostissaan olevan tosi näyttävän VIHREINE työpöytineen! Minulla alkoi raksuttamaan ja lähetin viestin takaisin mukana ohje poistaa koko buntu koneesta. Tietääkseni Karmic ei oletuksena näytä vihreää työpöytää, jos ei ole homma muuttunut. Ilmiselvä käpälöity kehitelmä miehellä. Mitäs meni imuroimaan jonkun tollon antaman ohjeen mukaan. Mies saisi itselleen vaikkapa 7:n, kunhan viitsisi etsiä. Niistäkään ei varmasti aina ole takeita, mutta hyvällä tuurilla saattaa saada aivan puhtaan eteensä. Harjoitelkooon nyt sitten erilaisia os-asennuksia kerta tuntuu tykkäävän. W2K:sta siirtyminen nykyaikaan on melkoinen loikka tyypille, joka ei tiedä koneesta muuta kuin sen, että välillä se raksuttaa.
- LTS:ää suosiva
Ei todellakaan eli kyllä olet oikeassa, sitä on käpelöity jollain tavalla. Oikeasti Ubuntu 9.10 eli Karmic Koalan työpöytä asennuksen jälkeen tulisi olla tällainen:
http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/910features
Itse suosittelen kuitenkin olemaan asentamatta tuota 9.10:ä, kohta tulee keväällä uusin LTS-versio ja kun odottaa ensin parisen kuukautta niin saadaan "service pack" jonka jälkeen se kannattaa vasta asentaa. Itse suosin LTS-versioita, eivät korjattuna varsinkaan aiheuta kyyneliä niinkuin joissain tapauksissa väliversiot tekevät. - PC-kynä
LTS:ää suosiva kirjoitti:
Ei todellakaan eli kyllä olet oikeassa, sitä on käpelöity jollain tavalla. Oikeasti Ubuntu 9.10 eli Karmic Koalan työpöytä asennuksen jälkeen tulisi olla tällainen:
http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/910features
Itse suosittelen kuitenkin olemaan asentamatta tuota 9.10:ä, kohta tulee keväällä uusin LTS-versio ja kun odottaa ensin parisen kuukautta niin saadaan "service pack" jonka jälkeen se kannattaa vasta asentaa. Itse suosin LTS-versioita, eivät korjattuna varsinkaan aiheuta kyyneliä niinkuin joissain tapauksissa väliversiot tekevät.Laitanpa mestarille tietoa, jos vaikka malttaisi vielä jonkun aikaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664251
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺614057Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363522Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163063Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342759En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142552Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102244IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm131357Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1551240- 801026