Piraattiversio Ubuntusta on paras!

PC-kynä

On kaiken huippu, että mieshenkilö imuroi selvinpäin Piratebay:stä itselleen Ubuntun. Joo, niitä ubuja on todella harvassa, joten homma kannattaa. Hoitoon!

14

379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • il tuutse

Ei taida olla puhdas os ukolla. Ota selville IP ja ilmoita tänne. Katsotaan mitä kone on syönyt.

• hääääh???

Ubuntun sais kyllä ihan Ubuntun omilta kotisivuiltakin imettyä, täytyy vaan sanoa ettei ole oikein kaikki kohdallaan...jos toi sun uutises on ees tottakaan. Muista ettei tänään ole aprillipäivä.

• PC-kynä

..tyypillä ollut w2k kai puhalteli viimeisiään ja äijä innostui nähtävästi jonkun kaverin innostamana harhailemaan Piraten sivuille. Luulen tämän kaverinkin olevan hiukan ulkona hommeleista, koska eihän ensimmäistä linuxiaan hankkiva tiedä itsekään mitä olisi koppaan saatava. Piraten sivuilta tavaraa saa, tottakai, mutta millaista. Tuuria pitää aloittelevalla olla. Siinäpähän hämmentävät, itse odottelen ensimmäistä sähköpostia onnistuneen asennuksen jälkeen.

• Penguin

Johan noita Ubuntuja ja muitakin liikutellaan torrentteina valtavia määriä. Kai se on ihan pätevää heittää linkki torrenttiin piratebayhin myös. On siellä lahdella laillistakin tavaraa, niin sitä ainakin puolustellaan.

• niinkuin ettei osaa naida muuten kuin raiskaamalla....hehhh......!

• Penguin
        ThreeMice kirjoitti:

niinkuin ettei osaa naida muuten kuin raiskaamalla....hehhh......!

Enemmänkin ehkä niin että hakee tavaroita samasta varastosta missä salakuljettajat säilyttää tavaroitaan... Eihän sillä ole mitään väliä mitä kautta sen torrentin nappaa. Saman torrentin voi saada jakelun sivustoltakin.

• läpyläpy
        Penguin kirjoitti:

Enemmänkin ehkä niin että hakee tavaroita samasta varastosta missä salakuljettajat säilyttää tavaroitaan... Eihän sillä ole mitään väliä mitä kautta sen torrentin nappaa. Saman torrentin voi saada jakelun sivustoltakin.

Piratebaylla vaan on sellanen maine...siksi tässä ihmetellään.

• --------------------

Jaa että piratebaystä just... siitä taitaa olla aikaa kun koko paska on ollut jo aikaa alasajettuna.

• imuriJack

Kyllä imuroidaan, mutta valikoimat ovat mitä ovat.

• .....
        imuriJack kirjoitti:

Kyllä imuroidaan, mutta valikoimat ovat mitä ovat.

...nykyisin potkitaan perseelle.... siellä torrentit ovat, mieti sitä enkuksi niin löydät piratebayn korvaajan....

• Penguin
        ..... kirjoitti:

...nykyisin potkitaan perseelle.... siellä torrentit ovat, mieti sitä enkuksi niin löydät piratebayn korvaajan....

Eikös se vain muuttanut toimintatapaansa magneettikapineiksi ettei torrenttejakaan tarvi hostata siellä. Onko valikoima oikeasti romahtanut silti?

• PC-kynä

Alkuun mainostamani mieshenkilö oli asentanut Ubuntu Karmic:in, niin varmaan olikin. Väitti sähköpostissaan olevan tosi näyttävän VIHREINE työpöytineen! Minulla alkoi raksuttamaan ja lähetin viestin takaisin mukana ohje poistaa koko buntu koneesta. Tietääkseni Karmic ei oletuksena näytä vihreää työpöytää, jos ei ole homma muuttunut. Ilmiselvä käpälöity kehitelmä miehellä. Mitäs meni imuroimaan jonkun tollon antaman ohjeen mukaan. Mies saisi itselleen vaikkapa 7:n, kunhan viitsisi etsiä. Niistäkään ei varmasti aina ole takeita, mutta hyvällä tuurilla saattaa saada aivan puhtaan eteensä. Harjoitelkooon nyt sitten erilaisia os-asennuksia kerta tuntuu tykkäävän. W2K:sta siirtyminen nykyaikaan on melkoinen loikka tyypille, joka ei tiedä koneesta muuta kuin sen, että välillä se raksuttaa.

• LTS:ää suosiva

Ei todellakaan eli kyllä olet oikeassa, sitä on käpelöity jollain tavalla. Oikeasti Ubuntu 9.10 eli Karmic Koalan työpöytä asennuksen jälkeen tulisi olla tällainen:

http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/910features

Itse suosittelen kuitenkin olemaan asentamatta tuota 9.10:ä, kohta tulee keväällä uusin LTS-versio ja kun odottaa ensin parisen kuukautta niin saadaan "service pack" jonka jälkeen se kannattaa vasta asentaa. Itse suosin LTS-versioita, eivät korjattuna varsinkaan aiheuta kyyneliä niinkuin joissain tapauksissa väliversiot tekevät.

• PC-kynä
        LTS:ää suosiva kirjoitti:

Ei todellakaan eli kyllä olet oikeassa, sitä on käpelöity jollain tavalla. Oikeasti Ubuntu 9.10 eli Karmic Koalan työpöytä asennuksen jälkeen tulisi olla tällainen:

http://www.ubuntu.com/products/whatisubuntu/910features

Itse suosittelen kuitenkin olemaan asentamatta tuota 9.10:ä, kohta tulee keväällä uusin LTS-versio ja kun odottaa ensin parisen kuukautta niin saadaan "service pack" jonka jälkeen se kannattaa vasta asentaa. Itse suosin LTS-versioita, eivät korjattuna varsinkaan aiheuta kyyneliä niinkuin joissain tapauksissa väliversiot tekevät.

Laitanpa mestarille tietoa, jos vaikka malttaisi vielä jonkun aikaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3075
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      119
      1255
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1087
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      971
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      925
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      907
    7. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      881
    8. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      163
      858
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      844
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      784
    Aihe