Sony Cyber Shot DSC-WX1, video pätkii

ihan pihalla

Mistähän tuo johtuu? Muistikortti on sellainen, johon videokuvaa pitäisi saada mahtumaan ihan hyvin (lyhyitä pätkiä olen kuvannut, en mitään pitkää eeposta) Kuva siis pysähtelee, mutta ääni jatkuu ihan normaalisti eteenpäin. Jossain vaiheessa kuva taas saavuttaa äänen, kunnes taas hetken päästä pätkii.
Toivoisin asiallisia vastauksia kiitos, eli jos jonkun mielestä vika on niin itsestään selvä, että tekee mieli keljuilla, voisiko tällä kertaa jättää väliin.

3

946

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietoa?

Mikä muistikortti?
      Millä katsot videota, kameralla vai tietokoneella? Kummassa vika esiintyy?
      Lisää kysymyksiä tulee jos näihin vastaaminen ei anna tarpeeksi tietoa ongelmasta.

• ihan pihalla

Muistikortti on MemoryStick PRO Duo, 4GB. Kuvia ei paljoa kamerassa ole, tilaa näyttäisi olevan ihan hyvin vapaana. Katson videota koneelta. Tosiaan, kameran kautta katsottuna vikaa ei ole! Eli vika on ilmeisesti koneessa, ohjelmiston asennuksessa tai viedeotallenteen siirrossa? Tuo kuvan pysähtely ei näköjään ole aina samassa kohtaa, sitä tapahtuu milloin missäkin kohtaa videota. Kun videopätkää katsoo tietokoneelta, varsinaisen katseluruudun alaosassa näkyy näkymä koko videosta, johon on merkitty aikajana. Pätkästä puuttuu kuvaa jonkin matkaa, eli näkyy vaan harmaata pohjaa (n30sek pätkä) vaikka video näkyykin sen aikana. Muokkauksen kannalta on ehkä tärkeää, videota katsoessa puuttuva pätkä ei häiritse. Voisiko tuo liittyä samaan ongelmaan?

Kun asensin tuosta kameran mukana olleelta CDltä tuon PMB ohjelman, vaati se ensin jonkun toisen softan päivitystä, jonka kone hyväksynnän jälkeen teki autom. Asennus ainakin vaikutti onnistuneen.

Onko tässä uuden koneen osto edessä vai pitääkö ehkä tuo PMB poistaa ja asentaa uudelleen? Voiko tuon pelkän PMBn asentaa vai tallentaako levyke automaattisesti käsikirjat ja oppaat uudelleen? Windowsista on käytössä XP.

• oleta että

nuo ihan oikeesti toimii???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      245
      2290
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1521
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1426
    4. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      371
      1285
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      22
      1004
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      177
      891
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      826
    8. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      772
    9. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      58
      755
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      745
    Aihe