Moni poika ja mies on aina kehunut telkkarissa näkyvien urhelijoitten tai muitten pienipeppuisten naisten perseitä hyviks. Aina on syynä on että se on "tiukka peppu" muita en ole ikinä kuullutkaan. Sitten kuitenkin kun tulee vastaan tyttö jolla on takapuolta vaikka muille jakaa ei siitä sanota mitään, mutta kuitenkin jengi katsoo sen perää ihan toisella ilmeellä. Toisella ilmeellä en tarkoitta että sitä kauhisteltas vaan että sitä jäädään ihan tuijottamaan ihannoivasti. Isommalla porukalla joku olisi lohkaissut että onpa läski perse. Itse en ainakaan pidä yhtään pienistä. Mielummin kunnon iso perse naisella kuin laiha loppuun asti treenattu. Paljon parempi tuntuma on isos pepus kuin pienes. Kiva läpsäistä pepulle, jos sitä riittää koko kämmenelle ja tuntee pienen höllymisen. Mutta ei siitä enempää. Nyt esitän muutaman kysymyksen.
1. Iso vai pieni peppu? (Ei mennä äärirajoihin)
2. Jos tiedät jonkun kuvan jostain (mielestäsi) hyvästä pepusta laita sen osoite.
3. A:n muotoinen vai?
4. Perustele miksi pidät isosta/pienestä pepusta
5. Tähän kohti miksi et pidä isoista/pienistä pepuista
6. Peitteletkö mielipidettäsi jos pidät reilummista pepuista?
Kuviakin voi laittaa ja selityksiä ym. Paljon poikien ja tyttöjen välisiä mielipiteitä!
Pepun koko (Gallup)
16
3953
Vastaukset
- paras
ja se taitaa johtua siitä että takaapäin nusastessa ylettyy paremmin pohjan asti... eikä se johdu kikkelin pienuudesta vaan siitä että kun takapuoli on pieni niin lähetys saarnaaja asennossa huomaa ettei tartte laskea että monesko poimu se pimppa on...
eli yleensä ei ole möhömaa kun ei ole sitä hehtaari perääkään :)- someone
Ei kaikilla isopeppuisilla ole hirveetä poimu mahaa
- tärkein
Perse saa naisella olla iso mutta vyötärön pitää silloin olla hoikempi kuin perse
Näyttää kamalalta jos on iso perse ja vyötärö pursuu läskiä- ...
Minulla hyvät muodot..; )
Pituus 165cm
vyötärö 65cm
lantio 95cm....
Pylly ihan mukavan muotoinen....; ) - mika88
... kirjoitti:
Minulla hyvät muodot..; )
Pituus 165cm
vyötärö 65cm
lantio 95cm....
Pylly ihan mukavan muotoinen....; )ei sulla nyt mitkää erikoisen hyvät muodot oo...iha normaalit..........eli älä luule ittestäs liikoja.
- Tosi kivoja
Iso peppu on paras. Varsinkin, jos käyttää muotoilevia housuja.
Iso on nätti ja tuntuu ihanalla kun oma kulta on sylissä.
Ehkä mä vähän peittelen, että tykkään isommista. Tiedän kyllä, että tosi moni muukin tykkää. - iso
1.iso...
2. http://rearview2.com
3.sama se kunhan on iso...
4. jotta saa kiinni...
5.pienistä ei mitään iloo kun ei saa kiinni...
todennäköisesti peittelen isossa porukassa mutta todellisuus on toinen... - nainen
aika iso peppu ja vihaan sitä! Se on kyllä treenattu ja muuta, mut eipä se juuri pienene. Olen hoikka ja vyötärö on hoikka n. 62 eli johtunee varmaan siitä että peppu näyttää isolta.
Unelmani on kerran omistaa normaalin kokonen peppu ja kapeampi lantio, sano miehet mitä tahansa! ärsyttävää, että on kun joku tiimalasi tai muu! - janne
pienet peput on ihanii...;)niit on jotenkin ihanaa käsillä "hieroo"!
- idioottiurpomulkvisti
Jos käy jollekkin naiselle niin onnellisesti että ei ole läski ja perseessä on kokoa niin silloin on kyllä kaunista kateltavaa.
Tosin hyvin harvinaista, yleensä laihojen naisten perseissä on yhtä paljon lihaa kun metallisessa hengarissa.
Mutta saa sitä unelmoida.
Enkä nyt meinaa laihalla mitään anorektiokkoa vaan siis sopusuhtaista naista jolla ei keskikeholla hölsky läski. - tyttö pieni pesusieni!
1.pieni tai no ei mikään isokaan
2.en laita vaikka tietän....
3.täh ei kyl oon 12w ja eipä ole
4.tykkään pienistä koska ne vaan on söpöjä ja yleensä mä en kato pojan perset vaan luonnet....
5.isot on niin jotenki,ja ei voi mennä jc:kisaan koska siin pitää olla LAIHa
6.miks peittelisin ja sitäpaitsi on isotkin ihan kivoja pepoja- butt
Iso peppu se pitää olla. Sillain on minun unelma jos nainen ei ole niin lihava että näkee heti päällepäin ja perseellä on kokoa niin se on UNELMA!
- -tuntematon-
aivan liian iso!! muuten oon ihan sopusuhtanen suunilleen, mut perse on ku jollain lehmällä. miten pääsis eroon ees osasta siit ihrasta ennen kesää?? pliis vinkkei, haluisin käyttää bikineit kesäl & tällanen mammutti perse ei kyl niihin sovi! kiitos
- ......
Nii mulla on sama ongelma ku tuntemattomalla. Mun takapuopli on hervottoman kokonen. (en tarkoita kirjaimellisesti. Ja on mun reidetki hieman isot.
- boy
Mä olen huomannut että jollain jää sit iho roikkumaan ilkeesti.
- Anonyymi
20v on mennyt aloituksesta ja ajat muuttuneet. Nyt on niin että mitä isompi peppu sen parempi. Pepun pitää on muodokas eikä liian kiinteä, sellainen että heiluu kävellessä ja herättää huomion.
Uskokaa naiset pois, miehet tykkää isosta pepusta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1073711Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3171960Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2471747- 1041657
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4421599Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21540Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321456Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat431220MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar431127Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun3741076