Rumpu ei pyöri. Ottaa veden ja tyhjentää. Rumpu ei ole jumissa, pyörii helposti käsin pyörittäessä. Vika?
Electrolux pyykinpesukone, rumpu ei pyöri
7
9400
Vastaukset
- Electro Lux
Kiilahihna poikki??! Takakansi auki ja tarkastamaan...........
- abcde12345
Mahdollisesti koneesta on mennyt se rumpua pyörittävä kumivanne.
- samainen
Kiilasin takaisin paikoilleen sen kiilahihnan, sekä otin kiinni sen kumivanteen, joka oli mennyt ja nyt toimii taas.
Takakannen aukaisu oli todella hankala, mutta leikkureilla sain senverran, että voin tarkistaa sen altaan takaseinän.
kiitti vielä hyvistä neuvoista ja auvoista uutta-vuotta ! - samainen
samainen kirjoitti:
Kiilasin takaisin paikoilleen sen kiilahihnan, sekä otin kiinni sen kumivanteen, joka oli mennyt ja nyt toimii taas.
Takakannen aukaisu oli todella hankala, mutta leikkureilla sain senverran, että voin tarkistaa sen altaan takaseinän.
kiitti vielä hyvistä neuvoista ja auvoista uutta-vuotta !Kiitos näppärästä viestistä, huumori miehiä...
Hihna on ehjä. - Samainen samainen
samainen kirjoitti:
Kiitos näppärästä viestistä, huumori miehiä...
Hihna on ehjä.Moottorin hiilet sieltä on loppu.
Maksaa n.150,- korjattuna huoltoliikkeessä, ainakin meillä. ; )
hyvää uutta-vuotta. - J-dog
Samainen samainen kirjoitti:
Moottorin hiilet sieltä on loppu.
Maksaa n.150,- korjattuna huoltoliikkeessä, ainakin meillä. ; )
hyvää uutta-vuotta.Sama ongelma: Ottaa veden, mutta rumpu ei lähde pyörimään. Avasin takakannen ja totesin, että hihna on ok, mutta vetopyörä ei pyöri eli olisiko vastaus hiilissä? Miten vika korjataan?
Kiitos jo etukäteen!
- Abcf
Hover kuivausrumpu virta menee päälle mutta ei puörrija hauisee palavalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024