ostaa; fujifilm finepix f200exr vai f70exr?
Kummassa on parempi kuvanlaatu?
Kokemuksia?
Kumpi kannattaisi
2
1510
Vastaukset
- martonen
Ostin noin kuukausi sitten f70exr-kameran. Hämmästyttävän hyvä laite kokoisekseen. Päädyin tähän sen vuoksi kun f200exr valikoista puuttu suomen kieli. F200 saattaa olla isompikennoisena vielä parempi valinta jos hallitsee englannin kamerasanaston. En ole löytänyt mitään puutteita omasta kamerastani niissä kuvauksissa joita itse tähän mennessä olen tehnyt.
- jarkkolfgmjd
Itse painin kauan saman kysymyksen ääressä. Olen vertaillut suht paljon kameroiden tuotoksia, ja 200 on hieman tarkempi. Sitä ei kuitenkaan huomaa kun suurennuslasin kanssa. Kummassakin on lähes identtinen kuvanlaatu ja kohinasuhde. Itse ottaisin 70 exr:n.
PS. Nothing special- nimellä kulkevassa blogissa on paljon asiaa 70 exr kamerasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.105236- 852875
- 462772
Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei132140- 252061
- 481969
Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa -kaudesta
Unelmia Italiassa -sarja on ollut supersuosittu ja uutta kautta on odotettu. Nyt on tullut se aika, että TV-katsojat pää71873- 421855
Salatut elämät: Lola Odusoga -paljastus - Tämä suosii tiettyjä Salkkarit-faneja!
Salatut elämät vetää katsojia tv-ruudun äärelle jaksosta, kaudesta ja vuodesta toiseen. Tähän mennessä sarjaa on nähty j71791Lähtisitkö Erikoisjoukot-leirille? Yksi kokelas paljastaa karun totuuden kulissien takaa
Erikoisjoukot realityssä kokelaat kohtaavat omat henkiset ja fyysiset rajansa. Nyt yksi kokelas paljastaa karun totuuden171791