Hei
1.3 lennän Quitoon ja aikaa tutustua ja kierellä maata kuukausi. Onko sinulla hyviä vinkkejä kyseisestä maasta, mihin kaupunkeihin kannattaa tutustua, nähtävyydet, ranralomaan sopivat kohteet? Yleinen hintataso ja jne? Olisiko sinulla jotain reittiehdotusta kuukauden ajaksi? Miten paikallinen bussiverkosto toimii? Mitä hintatasoa on maansisäiset lennot? Siis kaikki info tervetullutta, Tv. Reppureissaaja
Ecuador
4
1511
Vastaukset
- 6
http://www.hotelvillanancy.com/
tassa hotellissa oli ainakin vuonna 2000 suomalainen omistaja joka jarjesti myos reissuja siella.
paikkoja vierailla: cotopaxi, banos, esmeraldas, santo domingo de colorados, montanita, quiaquil - missgray
Olen päättänyt lähteä Ecuadoriin loppukesällä. Katselin hieman maan sisäisiä lentoja - riippuu hieman minne lentää, mutta mantereella selviää usein n. 65 USD:lla lennettäessä yhteen suuntaan. Galapagos-saarille saa maksaa menopaluusta joten 450 USD:a. Ajattelin matkustaa sinne silti, vaikka kalliiksi tulee:) Uskon, että Darwinin jalanjäljille pääsy on sen arvoista...
- Misterbrown
Itse en lennellyt maansisäisiä kuin Galapagosille. Jollet oo vielä varannu retkeä siellä, kannattaa tutustua vaihtoehtoihin etukäteen, tai sitten lennä saarille ja arvo mitä firmaa käytät, Puerto Ayorassa eniten vaihtoehtoja. Itse olin siellä talvella, varasin 5 pvän venematkan jo mantereella, mut jälkeenpäin olis ollu fiksumpi ottaa vaan lennot (esim 10-12 pvää perillä) osan asioista näkee ilman venettä, mut aivan reittiveneillä ilman opasta ei kuitenkaan saa kovin paljo irti..
- Matti Lappalainen
Joo, Ecuador on kaunis kuin kukkanen. Paljon näkemistä ja lisäksi Galapagos-saaret. Halpaa, paitsi se Galapagoksen pakettimatka. Se ei maksanut mulle paljon, sillä purjehdin yksin omalla veneellä ja vain yhteen suuntaan. Näkemiin Galapagosen veijarieläimet ja terve tuloa Marquesassaaristo ja Tahiti. www.snoopy.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2567623Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1494028Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232261Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261747- 471540
- 331412
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421234Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022- 1411001
Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8993