Niin eli teen yhta kaannostyota ja tuli vastaan tallainen kuin Mirror server. Osaisiko joku ystavallinen selittaa ? kiitos
Mirror server ?
7
475
Vastaukset
- #!/USR
eli peilipalvelin, minne toisen domainin
datat on peilattu eli kopioitu. Tosin
käytännössä peilillä ei välttämättä
täysin samoja juttuja ole.
Vähän tietysti outo sanonta, jos tarkemmin ajattelee.- Karmawhore
Jossakin vaiheessa kielitoimiston suositus taisi olla toisiopalvelin, mutta tuo peilipalvelin on laajemmalti käytetty ja mielestäni kuvaavampi.
- #!/USR
Karmawhore kirjoitti:
Jossakin vaiheessa kielitoimiston suositus taisi olla toisiopalvelin, mutta tuo peilipalvelin on laajemmalti käytetty ja mielestäni kuvaavampi.
oikein onnistu vaan tulee sanahirviöitä,
"heittovaihtomuisti" ja vaikka mitä kaikkee sekoa.
- lukija
http://www.tsk.fi/termitalkoot/
Hain mirror serverillä ja tulossivun alalaidassa kohdassa 'peilaus' sanotaan:
peilipalvelin- #!/USR
jostain syystä alkoi tuntua koomiselta, täällä
pari äijää selittää ja sit sä löysit sen
itte, hyvä niin. - lukija
#!/USR kirjoitti:
jostain syystä alkoi tuntua koomiselta, täällä
pari äijää selittää ja sit sä löysit sen
itte, hyvä niin.En ole Kalle. Olen Lukija. Joka tiesi mistä tieto löytyy. Pankaa osoite muistiin. Siitä voi olla toistekin hyötyä.
- Kalle
kiitoksia vastauksista !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1898603
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264738- 504238
- 593792
- 513216
- 502980
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262676- 432491
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.412218Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382203