Tämän hetkinen tilanne: Auton lasit pitää skrapata sisältä päin, kaikki lasit huurussa ja jäässä. Puhallin vinkuu ja vikisee vähän väliä. 4 - nopeudella puhallin toimii noin 3 sekuntia puolessa tunnissa. Todella ikävä tilanne ja voiko itse tehdä mitään? Auto on kuin jääpalaan hyppäis.
Olenko itse rikkonut poloisen? Kun nyt auto on ollut tolpassa kiinni joka yö ja kun aamulla lähden käynnistän moottorin ensin ja sitten vasta pyyhin lumet/irrotan lohkolämmittimen töpselin?
auto -01 1.9 sdi
Polo lämppäri/puhallin kosahti. Mitä tehdä?
5
961
Vastaukset
- Rasvari
Puhallinmoottori alka oleen finaalissa. Vaihtamalla paranee.
- pipo silmillä1
Tuote
13-1515 Jäähd puhallinmoott VW-1nopeus(Motonet)
- Poloracer
Hae Boschin moottori Valeon romun tilalle. Alakautta purkamalla eli keskikonsolin alaosat pois, vähän työläs hommahan se on mutta ei mahdoton.
- polo06
Mulla on vm. 06 polossa samoja ongelmia. Puhallin toimii sinänsä (vielä) ihan ok, mutta jostain syystä 3 nopeudella kuuluu outoa surinaa aina välillä juuri tuolta hansikaslokeron kohdilta. Saa nähä lahoaako mullaki toi kohta puoliin...
Ei mitään uutta, ihan tyyppi vika, että siitä värkistä, on se Valeon motti missä autossa sitten hyvänsä, menee siitä aina laakerit, vaikka muut lämppärin moottorit vaan porskuttaa...
Eukon Patonkimaan kulkineessa vinkuu ja laakeri niin pirusti ja töissä noita Valeon susivirityksiä saa sorkkia tämän tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv282621- 1272283
Syitä välttelyyn
En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?1141993- 1281946
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.121693Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161471238Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu
Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu271122Miksi kaivattunne
ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo901095Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt891071Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno361019