Tämän hetkinen tilanne: Auton lasit pitää skrapata sisältä päin, kaikki lasit huurussa ja jäässä. Puhallin vinkuu ja vikisee vähän väliä. 4 - nopeudella puhallin toimii noin 3 sekuntia puolessa tunnissa. Todella ikävä tilanne ja voiko itse tehdä mitään? Auto on kuin jääpalaan hyppäis.
Olenko itse rikkonut poloisen? Kun nyt auto on ollut tolpassa kiinni joka yö ja kun aamulla lähden käynnistän moottorin ensin ja sitten vasta pyyhin lumet/irrotan lohkolämmittimen töpselin?
auto -01 1.9 sdi
Polo lämppäri/puhallin kosahti. Mitä tehdä?
5
946
Vastaukset
- Rasvari
Puhallinmoottori alka oleen finaalissa. Vaihtamalla paranee.
- pipo silmillä1
Tuote
13-1515 Jäähd puhallinmoott VW-1nopeus(Motonet)
- Poloracer
Hae Boschin moottori Valeon romun tilalle. Alakautta purkamalla eli keskikonsolin alaosat pois, vähän työläs hommahan se on mutta ei mahdoton.
- polo06
Mulla on vm. 06 polossa samoja ongelmia. Puhallin toimii sinänsä (vielä) ihan ok, mutta jostain syystä 3 nopeudella kuuluu outoa surinaa aina välillä juuri tuolta hansikaslokeron kohdilta. Saa nähä lahoaako mullaki toi kohta puoliin...
Ei mitään uutta, ihan tyyppi vika, että siitä värkistä, on se Valeon motti missä autossa sitten hyvänsä, menee siitä aina laakerit, vaikka muut lämppärin moottorit vaan porskuttaa...
Eukon Patonkimaan kulkineessa vinkuu ja laakeri niin pirusti ja töissä noita Valeon susivirityksiä saa sorkkia tämän tästä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172373
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684