Vento teki tenät

ventoko

Elikkä 94 vuoden 66kw bensa vento teki tenät varoittamatta eli sammu. Eikä kirveelläkään käyntiin. Missä vika? Suodatinta käytin pohjasta irti ja starttasin niiin auto lähti käyntiin, käytin autoa noin 10 sek ja pulttasin suodattimen takaisin pohjaan (silloin sodatin roikkui letkujen varassa) ja käynnistin niin taas sama ettei käyntiin. Missä vika voi olla? Releet ja sulakkeet katott---> OK. Apua kaivataan ja äkkiä

6

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zöf

se suodatin on tukossa, tai näin pakkasilla jäähyhmää täynnä.
      Vaihda uusi ja kokeile.

• ventoko

Kummahomma ettei se ole sitten 30 asteen pakkasilla jäätyny. Noh täytynee kokeilla

• puola rikki

Hei
      Mulla sama vika ja puola oli rikki. On tyyppi vika noissa vermeissä.
      Vaihda puola maksaa 28,- ilman sytytsyksikköä ja 58,- sytytysyksikön kanssa.

• Veento

Samoin meidän vastaavasta -94 Ventosta meni kesken ajon puola rikki viime vuonna, puola oli tosin sirissyt jo piitkät pätkät kierrosten mukana ennen hajoamista. Toinen mikä meidän autosta meni joskus oli lämpötila anturi, kun kone oli kylmä niin ruisku ei osannut antaa enempää bensaa ja sai sahata käymään varmaan vartin ennen kuin käynnistyi. Noista lahdesta parinkyumpin Motonet osasta aloittaisin ainkain itse.

• Fiskars_

Moi, millaista kirvestä kokeilit ? Itse suosin Fiskarssin retkikirvestä, mahtuu hanskalokeroon, ei tarvi peräkontista kaivaa, se perkele ku on pakkasilla jäässä. Mihin kohtaan koitit kirvestä, akkuun vai solenoidiin ?
      Kyllä, tyhmiä vastauksia satelee, mutta katsokaa helvetissä, mitä kysytte ja kirjoitatte.

• vento94

pensapumppu sökönä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      197
      6038
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2837
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2307
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      93
      2069
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2011
    6. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      229
      1405
    7. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      77
      1382
    8. Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin

Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa
      Maailman menoa
      299
      1375
    9. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      1307
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      6
      1236
    Aihe