Missä olet susianalyytikko? Miksi et piristä päiväämme kirjoituksellasi?
HUHUU
9
315
Vastaukset
täällähän minä. Mitä sulle kuuluu, mitä sulle kuuluu, PIM PAM POM, PIM PAM POM.
Kiitosta vaan sulle kannustuksesta. Nyt juuri on vähän kiireitä, mutta mitähän keksisin näin äkkiseltään?
Julistetaan vaikkapa pikkuinen kilpailu. Minähän olen käyttänyt jatkuvasti "apina"-nimitystä yleensä maalla asuvista, hysteerisistä petopelkääjäkuraperseistä. Tämä ilmaisu on minusta loistava ja kuvaa erinomaisesti ja lyhyesti tuommosta paskaperselölleröpelkuria. Mutta nyt voitaisiin julistaa kilpailu, jossa haetaan uutta nimitystä "löllerölle". Ottakaa kaikki reipas ja leikkimielinen asenne ja antakaa tulla ehdotuksia. Minä valitsen voittajan, mutta kuuntelen mielelläni muittenkin mielipiteitä. Nyt mielikuvitus liikkeelle!! Palkitsen voittajan.- ek
löllerö=susianalyytikko
- et sillee
näille slummien viherpiiperöille,jotka eivät ole luontoa nähneet kuin televisioista olisi kiva keksi ytimekäs nimitys alkaneen vuoden kunniaksi.Ehdotuksia.
- ja osuva olisi
et sillee kirjoitti:
näille slummien viherpiiperöille,jotka eivät ole luontoa nähneet kuin televisioista olisi kiva keksi ytimekäs nimitys alkaneen vuoden kunniaksi.Ehdotuksia.
Räkälääperö.
- Sinua kaipaava
päiväni, kiitos. Minä ehdotan "paskaperselandeapinapelkuri"
- 87yt54
ja osuva olisi kirjoitti:
Räkälääperö.
Näyttävät tykkäävän apinoista ja pitävät kovaa meteliä.
- jummarsi?
87yt54 kirjoitti:
Näyttävät tykkäävän apinoista ja pitävät kovaa meteliä.
olisi hyvä,koska heillä ainoa kosketus luontoon on TV.n luonto-ohjelmat.Ehdotan tätä käytettäväksi näille piiperöille.
- et sillee
jummarsi? kirjoitti:
olisi hyvä,koska heillä ainoa kosketus luontoon on TV.n luonto-ohjelmat.Ehdotan tätä käytettäväksi näille piiperöille.
Lähiöistä luontoa seuraaville huumehörhöille hyvä nimi.
- 8888u77
jummarsi? kirjoitti:
olisi hyvä,koska heillä ainoa kosketus luontoon on TV.n luonto-ohjelmat.Ehdotan tätä käytettäväksi näille piiperöille.
Kuvaa todellakin heidän kokemuksiaan luonnosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731676
- 107969
- 85809
- 51655
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19653ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45508Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m164503Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;190450- 26439