...viikko/kaksi Lapissa Mahdollisimman edullisessa majoituksessa niin että voisin osan ruuistani valmistaa itse.
Sitten voisin mennä omia teitäni ja harrastaa mitä harrastankin.
Tietenkin oma huone,jotta ei tarvitse varoa ja hiipiä sen kämppiksen vuoksi joka haluaakin nukkumaan jo iltayhdeksän korvilla. Ja joka ei taatusti tykkää tanssissta ja musiikista ja kammoaa ajatusta yhdestäkään pikkuhuikasta.....
Koiravaljakkoajelukin on haaveissa,mutta sen pitäisi olla kunnollisen mittainen,ei lyhyt kierros hotellin ympäri.Mieluummin vaikka yöyminen kunnon laavulla kaikkine iltaohjelmineen.....
ja ympärillä saisi olla muutama kunnollinen tunturi.
Itse majoituksen ei tarvitse olla luksusta,vaan hyvät perusjutut.
Siinähän se....
Etelään en kaipaa niin kauan kun jalat vie tunturiin.
Minun unelmaloma olisi...
atlatl
0
846
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.365842- 100842
- 76630
- 50615
- 65605
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599- 30566
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei129551Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48547En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25540