Hei,
Osaisiko joku neuvoa minua?
Minulla on läppäri, jossa saunalahden 3G mokkula nettiliittymänä. Saanko mitenkään WIItä verkkoon mokkulan kautta? Minulla on myös Air port tukiasema, onko tästä laitteesta apua?
Olisin todella kiitollinen neuvoista :)
Wii nettiin 3G mokkulalla?
3
1348
Vastaukset 3
- pksam
Katso ohjeet:
1. Varmista ensin että sinulla on langallinen adapteri (LAN) Wiihin tai kodistasi löytyy langaton lähiverkko (WLAN) jotta pystyt yhdistämään konsolisi nettiin. Hommaan käy myösNintendo USB Wi-Fi Connector tai jokin muu yhteensopiva langattoman nettiyhteyden mahdollistava USB-tikku.
2. Sen jälkeen mene Wii shopchanneliin, konsoli kysyy yhdistetäänkö nettiin.
Seuraa ohjeita ja voila!
3. Nettiyhteyden toimivuuden voit testata Wiin asetuksista. Wii Options / Settings - kommentoitsija
Mielestäni Wiitä ei saa nettiin millään konstilla mokkulalla! Langallinen yhteys on välttämätön. :(
En ole tänne muistanutkaan kirjoittaa, mutta sain myöhemmin yhteyden toimimaan.
Tein tietokoneella verkon, laitoin asetuksiin "jaa internetyhteyttä" ( tai jotain vastaavaa, en sanatarkkaan muista). Sitten vain liitin wiin luomaani verkkoon. Koneen tietysti täytyy olla aina päällä, kun wiitä verkossa käyttää. Minulla on applen kone, mutta luulisin sen onnistuvan myös pc:n kanssa.
Sittemmin olen ostanut 3g-reitittimen. Siihen törpätään vain tikku kiinni, ja verkkoa pystyy helpommin käyttää kaikilla laitteilla tietokoneen ollessa suljettunakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551085- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19471kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459