Hei,
Osaisiko joku neuvoa minua?
Minulla on läppäri, jossa saunalahden 3G mokkula nettiliittymänä. Saanko mitenkään WIItä verkkoon mokkulan kautta? Minulla on myös Air port tukiasema, onko tästä laitteesta apua?
Olisin todella kiitollinen neuvoista :)
Wii nettiin 3G mokkulalla?
3
1286
Vastaukset
- pksam
Katso ohjeet:
1. Varmista ensin että sinulla on langallinen adapteri (LAN) Wiihin tai kodistasi löytyy langaton lähiverkko (WLAN) jotta pystyt yhdistämään konsolisi nettiin. Hommaan käy myösNintendo USB Wi-Fi Connector tai jokin muu yhteensopiva langattoman nettiyhteyden mahdollistava USB-tikku.
2. Sen jälkeen mene Wii shopchanneliin, konsoli kysyy yhdistetäänkö nettiin.
Seuraa ohjeita ja voila!
3. Nettiyhteyden toimivuuden voit testata Wiin asetuksista. Wii Options / Settings - kommentoitsija
Mielestäni Wiitä ei saa nettiin millään konstilla mokkulalla! Langallinen yhteys on välttämätön. :(
En ole tänne muistanutkaan kirjoittaa, mutta sain myöhemmin yhteyden toimimaan.
Tein tietokoneella verkon, laitoin asetuksiin "jaa internetyhteyttä" ( tai jotain vastaavaa, en sanatarkkaan muista). Sitten vain liitin wiin luomaani verkkoon. Koneen tietysti täytyy olla aina päällä, kun wiitä verkossa käyttää. Minulla on applen kone, mutta luulisin sen onnistuvan myös pc:n kanssa.
Sittemmin olen ostanut 3g-reitittimen. Siihen törpätään vain tikku kiinni, ja verkkoa pystyy helpommin käyttää kaikilla laitteilla tietokoneen ollessa suljettunakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä323857- 1431619
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu111491- 751142
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931111- 581061
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy261017Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38991Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.67950Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹78925