Hei,
Osaisiko joku neuvoa minua?
Minulla on läppäri, jossa saunalahden 3G mokkula nettiliittymänä. Saanko mitenkään WIItä verkkoon mokkulan kautta? Minulla on myös Air port tukiasema, onko tästä laitteesta apua?
Olisin todella kiitollinen neuvoista :)
Wii nettiin 3G mokkulalla?
3
1249
Vastaukset
- pksam
Katso ohjeet:
1. Varmista ensin että sinulla on langallinen adapteri (LAN) Wiihin tai kodistasi löytyy langaton lähiverkko (WLAN) jotta pystyt yhdistämään konsolisi nettiin. Hommaan käy myösNintendo USB Wi-Fi Connector tai jokin muu yhteensopiva langattoman nettiyhteyden mahdollistava USB-tikku.
2. Sen jälkeen mene Wii shopchanneliin, konsoli kysyy yhdistetäänkö nettiin.
Seuraa ohjeita ja voila!
3. Nettiyhteyden toimivuuden voit testata Wiin asetuksista. Wii Options / Settings - kommentoitsija
Mielestäni Wiitä ei saa nettiin millään konstilla mokkulalla! Langallinen yhteys on välttämätön. :(
En ole tänne muistanutkaan kirjoittaa, mutta sain myöhemmin yhteyden toimimaan.
Tein tietokoneella verkon, laitoin asetuksiin "jaa internetyhteyttä" ( tai jotain vastaavaa, en sanatarkkaan muista). Sitten vain liitin wiin luomaani verkkoon. Koneen tietysti täytyy olla aina päällä, kun wiitä verkossa käyttää. Minulla on applen kone, mutta luulisin sen onnistuvan myös pc:n kanssa.
Sittemmin olen ostanut 3g-reitittimen. Siihen törpätään vain tikku kiinni, ja verkkoa pystyy helpommin käyttää kaikilla laitteilla tietokoneen ollessa suljettunakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1335582
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL2434072- 3002429
- 921870
- 91705
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,501592Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi421346Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"2921345Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako1771268- 1041194