Puhepaketti ja sunnuntaietu ???

Lörppäleena

Minulla on liittymässäni Soneran sunnuntaietu, eli sunnuntaina puhutut puhelut maksavat 1,00 euroa puheajasta riippumatta. Nyt kuitenkin mietin puhepaketin hankkimista ja mieleeni juolahti kysymys: jos otan lisäksi esim. 600 minuutin puhepaketin ja puhun jo laskutusjakson ensimmäisenä sunnuntaina esim. 200 minuuttia, meneekö sunnuntaina puhutut minuutit pois puhepaketin minuuteista...???

4

504

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 18+1

taitaa alkaa vasta, kun olet puhunut kaikki paketin minuutit

• Vastaus: Ei mene

Mitenkä Sunnuntaietu (tai Kestoetu tai 1e sunnuntai, kuka haluaa milläkin nimellä kutsua) käyttäytyy puhepaketin kanssa, niin se menee näin:

"Puhepakettiliittymissä, joissa kuukausimaksuun sisältyy puheluminuutteja, Kestoetuun sisältyvät puhelut kuluttavat puhepaketin minuutteja enintään yhden euron arvosta." (lainaus Soneran sivulta.)

Eli jos soitat jo ensimmäisenä sunnuntaina puheluita ja sinulla on 600min puhpkt ja puhut 200min
      niin puhepaketista kuluu vain max. n. 21-22min

(Laskennassa käytetty kaavaa: puhepkt:n kk / minuuttimäärä = hinta/min)
      (600min 27,90e/kk = 0,0465e/min >> 1e/0,0465e = n. 21-22min)

Tietoa löytyy lisää Soneran sivuilta.

• 11+16

Ei kannata elättää ruåttalaasta operaattoria, kun on Suomalaisiakin:
      Ota Saunalahden Edukas Alle Euron Päivät lisäpalvelulla, niin puhelusi maksavat kaikkina päivinä enintään 99 snt.

• huijattu

Minulla on tuo edukas ja olen saanut 20-päivältä 45-euron laskun.

Saunalahti valehtelee.

Saatte puhua niin paljon kuin haluatte kaikkiin kotimaisiin liittymiin alle 1€/pv. Eivätkö nuo kalliimmat olekaan kotimaisia?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2518
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1791
    3. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      124
      1488
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      39
      1487
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      173
      1320
    6. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      160
      1290
    7. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      148
      1265
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1198
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1138
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      63
      1078
    Aihe