Elikkä miten skypessä saa videopuhelussa sen kaverin kuvan erilliseen pieneen ikkunaan joka pysyisi näytöllä päällimmäisenä?
Nyt kun skypettelen kavereiden kanssa niin pitää olla koko ajan se skypen ruutu auki ja siinä näkyy oikealla kaverin webkamerakuva ja alapuolella minun webcam pienempänä(ja niitä saa siis myös siitä klikattua suuremmaksi). Miten saan sen kaverin videon erotettua erilliseksi ruuduksi? Nyt kun vaikka selaan nettiä siinä sivussa niin en pysty samaan aikaan näkemään kaveriani kun se video on päällä vaan siinä skypen ruudussa. Haluaisin sen näkymään päällimmäisenä.
Toivottavasti nyt joku ymmärsi jotain tästä selityksestä. Mulla on ilmeisesti aika uusi tuo skypen versio, vajaat puol vuotta vanha.
Videokuva päällimmäiseksi näytölle??
heidi---
1
403
Vastaukset
sitä kaverin kuvaa. Antaako valintoja? Kun et kerro käyttöjärjestelmää, niin ei tiedä, miten Skype sulla toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162356
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70897Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135828- 45821
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44735Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130673