MJback.com

:o

7

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • J_L

      Ei ainakaan MJ itse,en usko siihen sekunttiakaan..
      Se on vaan joku sellanen,joka haluaa taas jälleen kerran esiintyä MJ:na ja aiheuttaa sekasortoa MJ:n faneissa tai jotain sellaista,mutta MJ se ei ole!

      Mitä muut ajattelette tästä? =)

      • hmm...

        no joku vaa on tehny tollasen :o voisihan mäkin vaikka vetästä tonne nettii tollasen ja et vaikka Elvis comeback 2010! :o

        jolla ollu vaa vähä tylsää... ?


      • ,lbnnll
        hmm... kirjoitti:

        no joku vaa on tehny tollasen :o voisihan mäkin vaikka vetästä tonne nettii tollasen ja et vaikka Elvis comeback 2010! :o

        jolla ollu vaa vähä tylsää... ?

        Hauskaahan tollanen puuha on ihan oikeesti.


      • khylkhyl
        hmm... kirjoitti:

        no joku vaa on tehny tollasen :o voisihan mäkin vaikka vetästä tonne nettii tollasen ja et vaikka Elvis comeback 2010! :o

        jolla ollu vaa vähä tylsää... ?

        totta, kuka vaan voi tehdä näitä sivustoja... mutta mun käsityksen mukaan ne kuitenkin maksaa jotain että ei kait niitä ihan ilmatteeksi tehdä? raha ihmisiä ilmeisesti nämä tekijät sitten;)


      • mielestä
        khylkhyl kirjoitti:

        totta, kuka vaan voi tehdä näitä sivustoja... mutta mun käsityksen mukaan ne kuitenkin maksaa jotain että ei kait niitä ihan ilmatteeksi tehdä? raha ihmisiä ilmeisesti nämä tekijät sitten;)

        noita sivuja voi tehä ilmaseks, ainakin tunnen pari ihmistä jotka on sivut tehnyt eikä ne maksanu siitä mitään, tosin en tiiä pitääkö ton tyyppisestä maksaa, kun ei ne tollasta tehny, mutta en mä silti usko,... ja kuka maksais siitä että sais tehä tollasen sivun ?? -mä en meinaan ainakaan!


      • mielestä kirjoitti:

        noita sivuja voi tehä ilmaseks, ainakin tunnen pari ihmistä jotka on sivut tehnyt eikä ne maksanu siitä mitään, tosin en tiiä pitääkö ton tyyppisestä maksaa, kun ei ne tollasta tehny, mutta en mä silti usko,... ja kuka maksais siitä että sais tehä tollasen sivun ?? -mä en meinaan ainakaan!

        Jo itsestään .com domain maksaa, mutta sivu on voitu luoda ilmaiselle palvelimelle.

        .com -sivustoa ei voi olla ilmaista. (eli pitää vähintäänkin maksaa .com pikaosoitteesta, tai sitten hommata koko webhotel paketti.)

        - Blue


      • per-1
        blue-tree kirjoitti:

        Jo itsestään .com domain maksaa, mutta sivu on voitu luoda ilmaiselle palvelimelle.

        .com -sivustoa ei voi olla ilmaista. (eli pitää vähintäänkin maksaa .com pikaosoitteesta, tai sitten hommata koko webhotel paketti.)

        - Blue

        tymää on tehdä tuollaisia sivustoja kun sitten joutuu taas pettymään...

        mut toi musiikki mikä tossa oli oli hyvä ;D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1761
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1118
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1102
    Aihe