Kukahan on tän sivuston takana?
http://michaeljacksonback.com/
MJback.com
7
403
Vastaukset
- J_L
Ei ainakaan MJ itse,en usko siihen sekunttiakaan..
Se on vaan joku sellanen,joka haluaa taas jälleen kerran esiintyä MJ:na ja aiheuttaa sekasortoa MJ:n faneissa tai jotain sellaista,mutta MJ se ei ole!
Mitä muut ajattelette tästä? =)- hmm...
no joku vaa on tehny tollasen :o voisihan mäkin vaikka vetästä tonne nettii tollasen ja et vaikka Elvis comeback 2010! :o
jolla ollu vaa vähä tylsää... ? - ,lbnnll
hmm... kirjoitti:
no joku vaa on tehny tollasen :o voisihan mäkin vaikka vetästä tonne nettii tollasen ja et vaikka Elvis comeback 2010! :o
jolla ollu vaa vähä tylsää... ?Hauskaahan tollanen puuha on ihan oikeesti.
- khylkhyl
hmm... kirjoitti:
jolla ollu vaa vähä tylsää... ?totta, kuka vaan voi tehdä näitä sivustoja... mutta mun käsityksen mukaan ne kuitenkin maksaa jotain että ei kait niitä ihan ilmatteeksi tehdä? raha ihmisiä ilmeisesti nämä tekijät sitten;)
- mielestä
khylkhyl kirjoitti:
totta, kuka vaan voi tehdä näitä sivustoja... mutta mun käsityksen mukaan ne kuitenkin maksaa jotain että ei kait niitä ihan ilmatteeksi tehdä? raha ihmisiä ilmeisesti nämä tekijät sitten;)
noita sivuja voi tehä ilmaseks, ainakin tunnen pari ihmistä jotka on sivut tehnyt eikä ne maksanu siitä mitään, tosin en tiiä pitääkö ton tyyppisestä maksaa, kun ei ne tollasta tehny, mutta en mä silti usko,... ja kuka maksais siitä että sais tehä tollasen sivun ?? -mä en meinaan ainakaan!
mielestä kirjoitti:
noita sivuja voi tehä ilmaseks, ainakin tunnen pari ihmistä jotka on sivut tehnyt eikä ne maksanu siitä mitään, tosin en tiiä pitääkö ton tyyppisestä maksaa, kun ei ne tollasta tehny, mutta en mä silti usko,... ja kuka maksais siitä että sais tehä tollasen sivun ?? -mä en meinaan ainakaan!
Jo itsestään .com domain maksaa, mutta sivu on voitu luoda ilmaiselle palvelimelle.
.com -sivustoa ei voi olla ilmaista. (eli pitää vähintäänkin maksaa .com pikaosoitteesta, tai sitten hommata koko webhotel paketti.)
- Blue- per-1
blue-tree kirjoitti:
Jo itsestään .com domain maksaa, mutta sivu on voitu luoda ilmaiselle palvelimelle.
.com -sivustoa ei voi olla ilmaista. (eli pitää vähintäänkin maksaa .com pikaosoitteesta, tai sitten hommata koko webhotel paketti.)
- Bluetymää on tehdä tuollaisia sivustoja kun sitten joutuu taas pettymään...
mut toi musiikki mikä tossa oli oli hyvä ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882