rndm

p3k str kid

Liikuskeleeko rndm täällä enää kun en oo käyny täällä varmaa puoleen vuoteen :D
piti tulla joulu aattona kattelee että ketä tuttuja täällä enää on mutta unohin :P

20

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MARJAKISSASHALALALA

      Jamin10 on ainaki vielä. :3
      JA MINÄMINÄ (Berrynekoh)

      • MARJAKISSASHALALALA

        Sitte jotai randomeit :D


    • jamin10

      Hän taisi lähteä silloin joulukuussa niinkuin sanoi ehkä tekevänsä. Että hän on ollut tasan vuoden täällä.

      • mä ainakin oon täällä


      • spheal.
        flareon85 kirjoitti:

        mä ainakin oon täällä

        oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa


      • spheal.
        spheal. kirjoitti:

        oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa

        toivoisin kyllä että se tulee takaisin


    • silver-riolu

      Mä olen vielä olemassa! ^-^

      • spheal.

        .


      • MARJAKISSASHALALALA
        spheal. kirjoitti:

        .

        Ammun sut x


      • p3k str kid
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Ammun sut x

        onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D


      • p3k str kid
        p3k str kid kirjoitti:

        onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D

        olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
        miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA.


      • p3k str kid
        p3k str kid kirjoitti:

        olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
        miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA.

        unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.


      • MARJAKISSASHALALALA
        p3k str kid kirjoitti:

        unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.

        Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D


      • Shy Guy
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D

        h0h00 >:D


      • MARJAKISSASHALALALA
        Shy Guy kirjoitti:

        h0h00 >:D

        SIENIIII TATTIIIII


      • ~ei nimeä :(~
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        SIENIIII TATTIIIII

        Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
        oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD


      • `-´
        ~ei nimeä :(~ kirjoitti:

        Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
        oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD

        pikachu53 se on hyyvä nimi


      • MARJAKISSASHALALALA
        ~ei nimeä :(~ kirjoitti:

        Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
        oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD

        ^---- se on hyvä 8')


      • Shy Guy
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        ^---- se on hyvä 8')

        Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^


      • MARJAKISSASHALALALA
        Shy Guy kirjoitti:

        Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^

        Mut nyt ku koko idolssi lopetettii nii HAHAA ei tarvii mennä 8D
        Olin iha paniikissa ku pelkään JONEA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe