Liikuskeleeko rndm täällä enää kun en oo käyny täällä varmaa puoleen vuoteen :D
piti tulla joulu aattona kattelee että ketä tuttuja täällä enää on mutta unohin :P
rndm
20
354
Vastaukset
- MARJAKISSASHALALALA
Jamin10 on ainaki vielä. :3
JA MINÄMINÄ (Berrynekoh)- MARJAKISSASHALALALA
Sitte jotai randomeit :D
- jamin10
Hän taisi lähteä silloin joulukuussa niinkuin sanoi ehkä tekevänsä. Että hän on ollut tasan vuoden täällä.
- spheal.
flareon85 kirjoitti:
mä ainakin oon täällä
oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa
- spheal.
spheal. kirjoitti:
oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa
toivoisin kyllä että se tulee takaisin
- silver-riolu
Mä olen vielä olemassa! ^-^
- spheal.
.
- MARJAKISSASHALALALA
spheal. kirjoitti:
.
Ammun sut x
- p3k str kid
MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:
Ammun sut x
onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D
- p3k str kid
p3k str kid kirjoitti:
onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D
olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA. - p3k str kid
p3k str kid kirjoitti:
olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA.unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.
- MARJAKISSASHALALALA
p3k str kid kirjoitti:
unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.
Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D
- Shy Guy
Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D
h0h00 >:D
- MARJAKISSASHALALALA
Shy Guy kirjoitti:
h0h00 >:D
SIENIIII TATTIIIII
- ~ei nimeä :(~
SIENIIII TATTIIIII
Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD - `-´
~ei nimeä :(~ kirjoitti:
oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xDpikachu53 se on hyyvä nimi
- MARJAKISSASHALALALA
~ei nimeä :(~ kirjoitti:
oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD^---- se on hyvä 8')
- Shy Guy
^---- se on hyvä 8')
Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^
- MARJAKISSASHALALALA
Shy Guy kirjoitti:
Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^
Mut nyt ku koko idolssi lopetettii nii HAHAA ei tarvii mennä 8D
Olin iha paniikissa ku pelkään JONEA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.62459Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant722291- 2021304
- 1121122
- 711098
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig228962Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211919Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �10837- 47789
Ylipainoiset naiset ovat kokeneet kiusallisen ilmiön deittaillessa
Moni pluskoon nainen kertoo kohtaavansa deittailussa yllättävän ja kiusallisen ilmiön: alussa on luvassa romanssi, mutta54786