Liikuskeleeko rndm täällä enää kun en oo käyny täällä varmaa puoleen vuoteen :D
piti tulla joulu aattona kattelee että ketä tuttuja täällä enää on mutta unohin :P
rndm
20
365
Vastaukset
- MARJAKISSASHALALALA
Jamin10 on ainaki vielä. :3
JA MINÄMINÄ (Berrynekoh)- MARJAKISSASHALALALA
Sitte jotai randomeit :D
- jamin10
Hän taisi lähteä silloin joulukuussa niinkuin sanoi ehkä tekevänsä. Että hän on ollut tasan vuoden täällä.
- spheal.
flareon85 kirjoitti:
mä ainakin oon täällä
oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa
- spheal.
spheal. kirjoitti:
oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa
toivoisin kyllä että se tulee takaisin
- silver-riolu
Mä olen vielä olemassa! ^-^
- spheal.
.
- MARJAKISSASHALALALA
spheal. kirjoitti:
.
Ammun sut x
- p3k str kid
MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:
Ammun sut x
onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D
- p3k str kid
p3k str kid kirjoitti:
onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D
olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA. - p3k str kid
p3k str kid kirjoitti:
olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA.unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.
- MARJAKISSASHALALALA
p3k str kid kirjoitti:
unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.
Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D
- Shy Guy
MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:
Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D
h0h00 >:D
- MARJAKISSASHALALALA
Shy Guy kirjoitti:
h0h00 >:D
SIENIIII TATTIIIII
- ~ei nimeä :(~
MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:
SIENIIII TATTIIIII
Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD - `-´
~ei nimeä :(~ kirjoitti:
Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xDpikachu53 se on hyyvä nimi
- MARJAKISSASHALALALA
~ei nimeä :(~ kirjoitti:
Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD^---- se on hyvä 8')
- Shy Guy
MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:
^---- se on hyvä 8')
Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^
- MARJAKISSASHALALALA
Shy Guy kirjoitti:
Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^
Mut nyt ku koko idolssi lopetettii nii HAHAA ei tarvii mennä 8D
Olin iha paniikissa ku pelkään JONEA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1331363
- 1011054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25947Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat308832- 99803
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603