Liikuskeleeko rndm täällä enää kun en oo käyny täällä varmaa puoleen vuoteen :D
piti tulla joulu aattona kattelee että ketä tuttuja täällä enää on mutta unohin :P
rndm
20
339
Vastaukset
- MARJAKISSASHALALALA
Jamin10 on ainaki vielä. :3
JA MINÄMINÄ (Berrynekoh)- MARJAKISSASHALALALA
Sitte jotai randomeit :D
- jamin10
Hän taisi lähteä silloin joulukuussa niinkuin sanoi ehkä tekevänsä. Että hän on ollut tasan vuoden täällä.
- spheal.
flareon85 kirjoitti:
mä ainakin oon täällä
oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa
- spheal.
spheal. kirjoitti:
oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa
toivoisin kyllä että se tulee takaisin
- silver-riolu
Mä olen vielä olemassa! ^-^
- spheal.
.
- MARJAKISSASHALALALA
spheal. kirjoitti:
.
Ammun sut x
- p3k str kid
MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:
Ammun sut x
onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D
- p3k str kid
p3k str kid kirjoitti:
onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D
olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA. - p3k str kid
p3k str kid kirjoitti:
olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA.unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.
- MARJAKISSASHALALALA
p3k str kid kirjoitti:
unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.
Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D
- Shy Guy
Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D
h0h00 >:D
- MARJAKISSASHALALALA
Shy Guy kirjoitti:
h0h00 >:D
SIENIIII TATTIIIII
- ~ei nimeä :(~
SIENIIII TATTIIIII
Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD - `-´
~ei nimeä :(~ kirjoitti:
oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xDpikachu53 se on hyyvä nimi
- MARJAKISSASHALALALA
~ei nimeä :(~ kirjoitti:
oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD^---- se on hyvä 8')
- Shy Guy
^---- se on hyvä 8')
Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^
- MARJAKISSASHALALALA
Shy Guy kirjoitti:
Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^
Mut nyt ku koko idolssi lopetettii nii HAHAA ei tarvii mennä 8D
Olin iha paniikissa ku pelkään JONEA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674312Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D903870- 503406
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul202646Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!242498Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562353- 432187
- 471848
- 361810
- 301616