rndm

p3k str kid

Liikuskeleeko rndm täällä enää kun en oo käyny täällä varmaa puoleen vuoteen :D
piti tulla joulu aattona kattelee että ketä tuttuja täällä enää on mutta unohin :P

20

365

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MARJAKISSASHALALALA

      Jamin10 on ainaki vielä. :3
      JA MINÄMINÄ (Berrynekoh)

      • MARJAKISSASHALALALA

        Sitte jotai randomeit :D


    • jamin10

      Hän taisi lähteä silloin joulukuussa niinkuin sanoi ehkä tekevänsä. Että hän on ollut tasan vuoden täällä.

      • mä ainakin oon täällä


      • spheal.
        flareon85 kirjoitti:

        mä ainakin oon täällä

        oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa


      • spheal.
        spheal. kirjoitti:

        oon ihan vasta taas tullut tänne takas pidin pientä taukoa

        toivoisin kyllä että se tulee takaisin


    • silver-riolu

      Mä olen vielä olemassa! ^-^

      • spheal.

        .


      • MARJAKISSASHALALALA
        spheal. kirjoitti:

        .

        Ammun sut x


      • p3k str kid
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Ammun sut x

        onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D


      • p3k str kid
        p3k str kid kirjoitti:

        onneks täällä on vielä sentään jotain tuttuja :D

        olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
        miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA.


      • p3k str kid
        p3k str kid kirjoitti:

        olin ihan 100% varma että berry"nekoh"siis berrykenoh (ennen sanoin aina häntä tuolla nimellä :DD)
        miks tommonen nimi? MARJAKISSASHALALALA.

        unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.


      • MARJAKISSASHALALALA
        p3k str kid kirjoitti:

        unohin sanoo edellisestä viestistä ettei berrykenoh olis enää täällä... -.- voi helkkari mä oon tyhmä.

        Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D


      • Shy Guy
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        Katos jätkä kun mä selitän; Marjakissa=Berryneko (ÖM. Se H tuli sinne perää vaa jostai. Varmaa HOMOISTA, tai sit ei.) ÖÖ SHALALALALA on sellane sienijuttu :D

        h0h00 >:D


      • MARJAKISSASHALALALA
        Shy Guy kirjoitti:

        h0h00 >:D

        SIENIIII TATTIIIII


      • ~ei nimeä :(~
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        SIENIIII TATTIIIII

        Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
        oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD


      • `-´
        ~ei nimeä :(~ kirjoitti:

        Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
        oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD

        pikachu53 se on hyyvä nimi


      • MARJAKISSASHALALALA
        ~ei nimeä :(~ kirjoitti:

        Hei keksiköö joku mulle hyvä nimimerkki?
        oon ollu tääl keskustelussa niiku tuhat kertaa, eri nimimerkeillä koska en oo keksiny sopivaa xD

        ^---- se on hyvä 8')


      • Shy Guy
        MARJAKISSASHALALALA kirjoitti:

        ^---- se on hyvä 8')

        Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^


      • MARJAKISSASHALALALA
        Shy Guy kirjoitti:

        Ne rndm/sieni/idols keskustelut oli kyllä hupasia sillon aikanaan ^^

        Mut nyt ku koko idolssi lopetettii nii HAHAA ei tarvii mennä 8D
        Olin iha paniikissa ku pelkään JONEA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe