Jenna Varkaus!!

HurjaJKl

Päivää Varkauteen! = )
Mien nyt sitten vastailin, kun sovittiin... pitähän tätä kokeilla tämmöistäkin (c; vai mitä...?
No törmäillään joskus... vaikee sanoo milloin... kun en oo koneella säännöllisesti... mutta mun Nic:n kun näät niin tuu nykäseen hihasta :o)
*halauksin*

36

1217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jenna

no ilmottele kuitenkin kun tulet(ei pakko) mut ois kiva tietää milloin tulet.... mut jos et kerkee ilmotella nii nyhtäsen sua hihasta kun nähdään seuraavan kerran *hli* odottaa viestiäsi(jos lähetät)

• HurjaJKL

Huomaatko Jenna ...130 lukijaa/käynti kertaa... öööh...*punastuu* miten tää nyt niin kiinnostaa?
        Heh... joo käväsin äsken kattoon oiskos ollut ketään tuttuja.. ei ollut eikä suakaan näkynnä.. : (
        No nyt oon lähdössä viikonlopun viettoon... enkä oo konella enää... kun vasta joskus ens viikolla... että näin..
        mut palaillaan... ; )

• jenna
        HurjaJKL kirjoitti:

Huomaatko Jenna ...130 lukijaa/käynti kertaa... öööh...*punastuu* miten tää nyt niin kiinnostaa?
        Heh... joo käväsin äsken kattoon oiskos ollut ketään tuttuja.. ei ollut eikä suakaan näkynnä.. : (
        No nyt oon lähdössä viikonlopun viettoon... enkä oo konella enää... kun vasta joskus ens viikolla... että näin..
        mut palaillaan... ; )

ihanaa kun kirjotit!!!!"
        muitahan kirjotella...

• zipped88

hahaa löytyipäs...ikä....z.88..jaajaa

• ;-)

...Hurjista - maineensa veroinen! =D

No, kiva kun oot piristynyt ja täysillä menossa taas...

• jenna

kuka oot...

• HurjaJKL
        jenna kirjoitti:

kuka oot...

tää taitaa olla, joku joka tunnistaa mut... :o) no ei se mitään terveisii vaan..! Kaikille siis!
        En mää nyt tiedä piristymisistä... Heh määhän suorastaan leijun muutenkin(c;
        Käväsin kattoon joskos olisit ollut huoneella tai baarissa...
        Ei näkynnä ketään tuttuja... harmillista... mut nyt mä lopetan tält päivältä...
        Iloisiin törmäämisiin = )

• jenna

ääh.. en kerennyt tulla tänne silloin kun olit täälä=( ¨*kiroo yksinään* no kuitenkin *hali*=)

• jenna

se johtuu sinusta että täälä on käynyt näin paljon lukioita... en pääse tulemaan 15.1 enkä 16.1=( mutta onneks me nähdäillään =)

• HurjaJKl
        jenna kirjoitti:

se johtuu sinusta että täälä on käynyt näin paljon lukioita... en pääse tulemaan 15.1 enkä 16.1=( mutta onneks me nähdäillään =)

Juu käväsin tässä... kattoon näkyykös...? eikä näkynnä... no toisen kerran sitten :)

• HurjaJKL

No nyt mä oon chatissa! Tosin en kovin kauaa kun olis mentävä syömään puol kasilta.. löydät mut kyllä... Jos oon vielä kun tän näät... : )
      Jos et niin pistä milloin n. oot itse täällä seuraavan kerran..?

• jenna

sä käyt sillon just täälä kun mä en oo no rupeen olemaan täälä vain viikonloppusin mut käyn arkena laittamassa sulle viestin (tai tulen käymään ihan CHATISSA......*hali*

• jenna
        jenna kirjoitti:

sä käyt sillon just täälä kun mä en oo no rupeen olemaan täälä vain viikonloppusin mut käyn arkena laittamassa sulle viestin (tai tulen käymään ihan CHATISSA......*hali*

eikö oo sun tietokone vuoro tällä viikolla ...

• HurjaJKl
        jenna kirjoitti:

eikö oo sun tietokone vuoro tällä viikolla ...

oon mie täällä käynynnä... mutta kun ei oo näkynnä... niin en jättännä viestiikään... No millos ehtisit iltaisin...? huomenna menoo ja pe iltan pitäs kirjottaa juttu, mut aina mää voisin koittaa löytää aikaa sulle! = ) käyn lukeen tätä "postii" huomenna jotain 17.00 jälkeen...?
        Kun pääsis vaihtaan ajatuksii... ; )
        No en oo minnekkään karannut!
        Mutta...
        Palaillaan!!!
        *halii*

• HurjaJKL

Kun ei oo näkynnä... jokos hylkäsit mut...? heh toivottavasti et... paan jotain niin katotaan millon ja missä?

*halaus ja suukko* ; )

• jenna

en oo sua hylänny mistä sä keksit tommosen ajatuksen muute millon tuut taas tänne chattii? *pusi,pusi ja hali,hali*

• HurjaJKL
        jenna kirjoitti:

en oo sua hylänny mistä sä keksit tommosen ajatuksen muute millon tuut taas tänne chattii? *pusi,pusi ja hali,hali*

No kun sua ei oo näkynnä... viikolla siis... mä kun en oiken ehdi/pääse koneelle viikonloppuisin... nyt systerin koneella käymässä... ; )
        käväsen vilkaiseen näkyykös sinnuu chatissa...? mut viikolla oon sillon tällön.. iltapäivinin / iltaisin ...
        (17.00-19.00) hmmm... mut sanoit ettet pääse viikolla...?

*vasta pusit & halit ; )*

• jenna
        HurjaJKL kirjoitti:

No kun sua ei oo näkynnä... viikolla siis... mä kun en oiken ehdi/pääse koneelle viikonloppuisin... nyt systerin koneella käymässä... ; )
        käväsen vilkaiseen näkyykös sinnuu chatissa...? mut viikolla oon sillon tällön.. iltapäivinin / iltaisin ...
        (17.00-19.00) hmmm... mut sanoit ettet pääse viikolla...?

*vasta pusit & halit ; )*

no joskus pääsen viikolla.......

• jenna

millon tuut tänne chattäilemään yritä vastata kysy sisteriltäs saisitko olla täälä nyt sunnuntaina pliis!!!!!! *hali ,hali ja pusi ,pusi and terveiset * ................> odottaa viestiäsi =)

• HurjaJKL

No nyt mie olisin vappaa hetken...?
        Juu kysäsen.. sunnuntaita.. mut mulla on pikkansen hommii sillon enkä viel tiedä mihin aikaan..: (
        mut mie selvitän... ; )

• Hurjajkl

Pirkale jäi puuttun viestistä.. ne halit ja pusut!
        Elikkä: *HALII JA PUSSAA !!* = )

Mää näin sut... olit just sillon sexbar... kun se oli täynnä ja kun pääsin sisään et enää ollutkaan siellä : ( höh!
        Mutta miten olis huomenna about.. 17.00 - 17.30 ??

• jenna
        Hurjajkl kirjoitti:

Pirkale jäi puuttun viestistä.. ne halit ja pusut!
        Elikkä: *HALII JA PUSSAA !!* = )

Mää näin sut... olit just sillon sexbar... kun se oli täynnä ja kun pääsin sisään et enää ollutkaan siellä : ( höh!
        Mutta miten olis huomenna about.. 17.00 - 17.30 ??

pikkusen aikasemmin jos pääsisit 16.00 en ehkä myöhemmin pääse *HALIT JA PUSUT*

• HurjaJKL
        jenna kirjoitti:

pikkusen aikasemmin jos pääsisit 16.00 en ehkä myöhemmin pääse *HALIT JA PUSUT*

Mä oon töissä ja pitäis tehdä viel ens viikon pe sisään, joten menee aina tonne 17.30 ennen kun pääsen lähellekkään konetta...! =[
        Todella harmillista!
        Mites tässä nyt päästäis...
        "eteenpäin"...???
        Jääks se viikonloppu ainooks mahkuks??
        En oo nähnyt systerii... mut kyl hän päästää koneelleen.. mutten tiedä mihin aikaan...?!

*HALII LUJAA... = ) *

• jenna
        HurjaJKL kirjoitti:

Mä oon töissä ja pitäis tehdä viel ens viikon pe sisään, joten menee aina tonne 17.30 ennen kun pääsen lähellekkään konetta...! =[
        Todella harmillista!
        Mites tässä nyt päästäis...
        "eteenpäin"...???
        Jääks se viikonloppu ainooks mahkuks??
        En oo nähnyt systerii... mut kyl hän päästää koneelleen.. mutten tiedä mihin aikaan...?!

*HALII LUJAA... = ) *

yritän päästä tohon aikaan mut en tiedä varmaks et pääsenkö mutta ainaki saatetaan nähdä viikonloppuna.. *pussaaa kovasti*

• HurjaJKl
        jenna kirjoitti:

yritän päästä tohon aikaan mut en tiedä varmaks et pääsenkö mutta ainaki saatetaan nähdä viikonloppuna.. *pussaaa kovasti*

No mää pääsisin Sunnuntaina jotain tossa 15-17 käykös sulle...?
        (sillä varauksella, että siskoni ei oo työhommiissaan just sillon)
        Vastaile pian... mä saatan päästä käväseen viel ennen sitä!

*pussaa takaisin ja halaa sekä rutistelee sinuu...! :o) *

• jenna
        HurjaJKl kirjoitti:

No mää pääsisin Sunnuntaina jotain tossa 15-17 käykös sulle...?
        (sillä varauksella, että siskoni ei oo työhommiissaan just sillon)
        Vastaile pian... mä saatan päästä käväseen viel ennen sitä!

*pussaa takaisin ja halaa sekä rutistelee sinuu...! :o) *

joo pääsen tulemaan sillon......!
        *halaa*

• HurjaJKL
        jenna kirjoitti:

joo pääsen tulemaan sillon......!
        *halaa*

A N T E E K S I ! ! !
        tää on kyllä jo selittelyn puolella... :( Mutta mää tulin pe-iltana kipeeksi... siis tää flunssa paheni... kuumeessa jo kolmatta päivää... ja siitä huolimatta yritin raahatua systerille eilen, mut auto ei suostunut lähteen käyntiin ja sit kun vihdoin pääsin perille oli siskoni koneella kun hän luuli etten tulekkaan... no sitten sua ei enää näkynyt...!? joo mutta.. miten ihmeessä tää on näin hankalaa...?
        No nyt käväsen kattoon joskos olisit chatissa mut mulla on 15.30 aika lääkärille... että täälleensä...
        No tekis mieli antaa maili osoite, muttakun tätä näemmä seuraa muutkin... niin ei voi ... mutta...
        kyllä me vielä! = )

*hali ja suukko lämmikkeeks!* [jaa niin... ei pitäis kyllä tartuttaa tätä flunssaa suhun...!! mutta saat nää sitten kun oon taas kunnossa!]

• jenna
        HurjaJKL kirjoitti:

A N T E E K S I ! ! !
        tää on kyllä jo selittelyn puolella... :( Mutta mää tulin pe-iltana kipeeksi... siis tää flunssa paheni... kuumeessa jo kolmatta päivää... ja siitä huolimatta yritin raahatua systerille eilen, mut auto ei suostunut lähteen käyntiin ja sit kun vihdoin pääsin perille oli siskoni koneella kun hän luuli etten tulekkaan... no sitten sua ei enää näkynyt...!? joo mutta.. miten ihmeessä tää on näin hankalaa...?
        No nyt käväsen kattoon joskos olisit chatissa mut mulla on 15.30 aika lääkärille... että täälleensä...
        No tekis mieli antaa maili osoite, muttakun tätä näemmä seuraa muutkin... niin ei voi ... mutta...
        kyllä me vielä! = )

*hali ja suukko lämmikkeeks!* [jaa niin... ei pitäis kyllä tartuttaa tätä flunssaa suhun...!! mutta saat nää sitten kun oon taas kunnossa!]

no voi t oot kipeenä no koita parantua.....=( *halaa*

• HurjaJKL

No joo... jäis sillon viimeks juttu kesken kun siin kävi niin kun epäilit ... mää putosin ja tää saamarin rakkine ei suostunna toimiin ennää sen jälkeen... : (
      No nyttemmin sitten (tänään) veljeni toi systerille uuden konneen joten pääsee hieman kivuttomammin "läpi"...
      Joo no eipäs oo sustakaan kuulunna mitään...?
      Anteeksi vielä kun en (minusta riippumattomista syistä) tullut moikkaan sua silloin... riittäks halaus vastineeks? *halaa*
      = )
      Annahan kuuluu itestäs...!

• HurjaJKL

Nyt pääsisin koneelle... vaikka koko viikonlopun...! Mut taidat olla jossain kun huomasin että et pääse kun vasta maanantaina...???
        No ei voi mitään... käväsen kuiteskin kattoon joskos olisit kävässyt täällä joten pistä ilmotusta! = )

*Hali ja pusu*

• jenna
        HurjaJKL kirjoitti:

Nyt pääsisin koneelle... vaikka koko viikonlopun...! Mut taidat olla jossain kun huomasin että et pääse kun vasta maanantaina...???
        No ei voi mitään... käväsen kuiteskin kattoon joskos olisit kävässyt täällä joten pistä ilmotusta! = )

*Hali ja pusu*

joko oot parantunut.....

• HurjaJKL
        jenna kirjoitti:

joko oot parantunut.....

Juu oon parantunut... flunssasta... muusta en tiedä.... ; ) eili tää "syntymä humala" vaivaa ( ;
        No joo käväsen katsastamassa olisitkos viel chatissa...?
        Terveisiä täält...

*hali ja pusu*

• HurjaJKL

"salaperäisen" ystävänpäivää!!! = )
      Sinulle siis toivotan... toivottavasti et ole minua unhoittanut...??
      Missäs chatissa neiti muuten chattailee, jos chattailet...? Siinä vanhassa hyvässä vaiko tässä uudessa...?
      Pistä jotain tuleen... ; )

• jenna

mä oon jo löytänyt....
        taino mä sanon sen joskus sulle sit kun tavatan chatissä.olit jutellut zac:kin kanssa tässä muutama päivä siten ku mua ei oo kuulunut eikä näkynyt ollenkaan.sitäpaitsi olin lakossa etten saanut käydä internetissä ja muutenkin oon ollu väsynyt ja muutenkin tielä et pistä paremmaks.oon varmaan tulossa kipeeks kun ääni on ollu kohta 4 päivää painoksissa ja on kova yskä et en voi mitään.oonkohan mä tärkee ihminen enää muile kun muutamille ihmiselle?pitäs vaan saada poi tää yskä,niin pääsis reissaamaan taas vaihteeks.eikä sun kannata musta huolehtia jos et enää ees tahdo muistaa mua eikä pakolla edes tarttee muistaakkaan.käväsin just laittamassa tänne zac:kille viestin et oon tallessa jos on huolestottunu et missä oon kun ei oon näkynyt mua.et rupeen olemmaan täälä maanantain,tiistain ja keskiviikon joko tai maanantain ,keskiviikon ja perjantain mut en vielä oo päättänyt et kumpana mut ilmottelen sit kun oon päättänyt yhden henkilön kanssa...ET SE ON NYT MORON PAIKKEELLA. siispä moro!

• jenna

nyt susta ei kuulu mitään,onko meilä joku aikataulu..........

• jenna

mä alotan sit uuden sivun ku et vastaa......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      105
      5029
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      62
      4906
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      86
      3990
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3530
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      59
      2961
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2731
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2247
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      44
      1794
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      34
      1651
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      37
      1578
    Aihe