Onko täällä jollain kokemuksia paikasta? vaikuuti aika hyvälle sivujen perusteella.Ns.kotihotoon tottuneille koirille arvostaisin tuota,että on oikeat huoneet,eikä "karsinat",ja vähän isommatkin.Enkä tykää paikoista,joissa pääsee suoraan koiran huoneesta ulos.Omat koirani käyneet levottmiksi sellaisessa.
Täällä näyttäisi olevan lenkitys hihnassa.Ja kuulemma henkilökuntaa lähes koko ajan paikalla.
Aiotaan kyllä käydä paikan päällä,mutta kun on Tampereelta matkaa,niin jos joku haluaa täällä kertoa kokemustaan,niin mielellään otan vastaan.
Hyvinkään koirakylpylän "koirahotelli"
10
6042
Vastaukset
- Kourallinen
hyvin hoidettu paikka nykyään. Pärjäävät vähän vaativienkin koirien kanssa, ja jotenkin täyspäinen suhtautuminen koiriin. Ovat paikalla aikaisesta aamusta myöhään iltaan mutta kyllä koirat nukkuu ihan itsekseen, niinkuin kai useimmissa paikoissa. Plussaa siitä että aina on todella siistiä kun siellä käy.
- alkuperäinen kysyjä
nyt itsekkin.Paikka oli muuten ihan o.k.,mutta olin ymmärtänyt,että henkilökunta on hoitolan tiloissa,eikä siinä kylpylän puolella.Meillä kun nämä kaksi välillä rähistelevät kekenään,ja silloin riittäisi,kun joku olisi paikalla komentamassa.Toki voisi ottaa eri huoneet,mutta sitten noutajamme eroahditus pahenisi,ja hoidon hinta nousisi..Kyse on kuitenkin 3 viikosta,eli tuntuu,jos hinta paljon nousee.
Paikka oli hoitolaksi fiksu ja siisti,en missään nimessä halua moittia.Ehkä yritämme kuitenkin vielä löytää kodinomaisemman paikan,jossa on ihminen päiväaikaan kuuloetäisyydellä.
Toinen koiramme nimittäin on todella vahvaa rotua,ja kasvattajan mukaan mahdollinen tappelu on"vihellettävä"heti poikki.Harvoin näillä riitaa on,mutta en halua jännittää.Kotonakin ovat eri huoneissa,jos me emme ole kotona.Muulloin toki aina yhdessä.
Jos olisivaikka kaksi kultsua (toinen siis on),niin voisin ilman muuta viedä.
- Tsuppis
Meidän koiraneiti on ollut 2 kertaa kyseisessä paikassa hoidossa (viimeksi viikon ajan) ja ollaan oltu oikein tyytyväisiä! Kiva henkilökunta ja todella siistit tilat. Noudattavat omistajien antamia ohjeita ja kysyvät mahdollisista erityistarpeista tarkkaan, tuleeko koira kaikkien kanssa toimeen, vai onko rähinä roope jne. Ollaan keväällä lähdössä viikon reissuun ja luultavasti viedään koira taas "kylpylään" hoitoon. Suosittelen!
- 2 koiran isäntäväki
muttei sovi tuolle meidän noutajalle.Ne oli nyt viikonlopun yhdessä ihan pienessä paikassa,jossa 5 hoito-"koppia",ja silti oli ihan stressaantunut kun haettiin.Terrieri ei ollut mokiskaan.Yritetään estiä kotihoitopaikkaa,mihin ollaan ennen totuttukin.Ovat vaan kiven alla..
Mutta olen suositellut tuota silti käyntimme jälkeen muille.Eli ellei ole tällainen"herkkäluontonen" tapaus.
- Anonyymi
Minulla on huonoja kokemuksi. Koira oli hoidossa siellä neljä vrk ja ihmettelin miksi koira niin apea ja "lihava". No kun pääsimme kotio niin syykin selvisi. Vein koiran kotio päästyämme lenkille. Koira ulosti 7kertaa ja kunnon pötköjä joka kerta..eli koira ei ole koko hoitala aikana ulostanut.
Ihmettelen miksi hoitolasta ei ole soitettu minulle ettei koira ole ulostanut esim. 1. tai 2. päivän jälkeen.
Kovasti oli stressaantunut hoitojakson jälkeen..johtuuko sitten haukkuvista koirista, ulostamattomuudesta vai mistä (koira ollut ennenkin hoitolassa muualla, eikä näin ole ollut).- Anonyymi
Tuon vuoksi,me järjestetään sukulaisten kanssa niin,et hoidetaan toistemme koiria.Koirat keskenään tuttuja ja ihmiset koirille.Koirille myös sukulausten talot pihoineen tuttuja,kun koirat paljon mukana vierailulla.
On kiva ottaa hoitoon koiria, jotka on omani kavereita,niillä leikit sujuu ja aika keskenään touhutessa kuluu.Samoin kun omani jätän hoitoon,tiedän että viihtyy,kun on tutut ihmiset ja koirakaverit seurana.Koirien erityistarpeet ja tavat tiedetään,kun on ne pennuista asti tunnettu.Meillä siis tehdään näin, ja hyväksi todettu.
- Anonyymi
Minusta,on hyvä että koiralla suora kulku ulos.Nytkin saa kulkea ulos jos haluaa,eikä joudu hädänhetkellä odottamaan lenkittäjää.
- Anonyymi
Meillä on myös aika ikäviä kokemuksia tästä koirahoitolasta. Menimme hakemaan koiriamme kotiin vähän ennenaikaisesti. Olimme klo 10 aikaan paikalla, odottelimme hoitajaa, joka tuli ilmeisesti silloin vasta paikalle. Eli koiria ei ilmeisesti oltu vielä ollenkaan ulkoilutettu.
Me emme päässeet sisälle hakemaan koiria vaan ne tuotiin meille ulos samoin kakkainen ja rikkirevitty makuualusta. - Anonyymi
Koiran säilöpaikka, ei niinkään hotelli.
- Anonyymi
Olin kyseisessä paikassa harjoittelussa. Ihan tosi stressaava paikka, kun koirat haukkui koko ajan. Ja samoin omistaja räkytti mulle ja samalla lesoili miten joka kuussa matkustaa ulkomaille 4 päiväksi. Esim New Yorkiin. Ei vastannut yhtään mun arvoja se paikka. En veisi omaa koiraa sinne vaikka maksettaisiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368