Hyvinkään koirakylpylän "koirahotelli"

2 koiran isäntäväki

Onko täällä jollain kokemuksia paikasta? vaikuuti aika hyvälle sivujen perusteella.Ns.kotihotoon tottuneille koirille arvostaisin tuota,että on oikeat huoneet,eikä "karsinat",ja vähän isommatkin.Enkä tykää paikoista,joissa pääsee suoraan koiran huoneesta ulos.Omat koirani käyneet levottmiksi sellaisessa.
Täällä näyttäisi olevan lenkitys hihnassa.Ja kuulemma henkilökuntaa lähes koko ajan paikalla.
Aiotaan kyllä käydä paikan päällä,mutta kun on Tampereelta matkaa,niin jos joku haluaa täällä kertoa kokemustaan,niin mielellään otan vastaan.

10

5524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kourallinen

      hyvin hoidettu paikka nykyään. Pärjäävät vähän vaativienkin koirien kanssa, ja jotenkin täyspäinen suhtautuminen koiriin. Ovat paikalla aikaisesta aamusta myöhään iltaan mutta kyllä koirat nukkuu ihan itsekseen, niinkuin kai useimmissa paikoissa. Plussaa siitä että aina on todella siistiä kun siellä käy.

      • alkuperäinen kysyjä

        nyt itsekkin.Paikka oli muuten ihan o.k.,mutta olin ymmärtänyt,että henkilökunta on hoitolan tiloissa,eikä siinä kylpylän puolella.Meillä kun nämä kaksi välillä rähistelevät kekenään,ja silloin riittäisi,kun joku olisi paikalla komentamassa.Toki voisi ottaa eri huoneet,mutta sitten noutajamme eroahditus pahenisi,ja hoidon hinta nousisi..Kyse on kuitenkin 3 viikosta,eli tuntuu,jos hinta paljon nousee.
        Paikka oli hoitolaksi fiksu ja siisti,en missään nimessä halua moittia.Ehkä yritämme kuitenkin vielä löytää kodinomaisemman paikan,jossa on ihminen päiväaikaan kuuloetäisyydellä.
        Toinen koiramme nimittäin on todella vahvaa rotua,ja kasvattajan mukaan mahdollinen tappelu on"vihellettävä"heti poikki.Harvoin näillä riitaa on,mutta en halua jännittää.Kotonakin ovat eri huoneissa,jos me emme ole kotona.Muulloin toki aina yhdessä.
        Jos olisivaikka kaksi kultsua (toinen siis on),niin voisin ilman muuta viedä.


    • Tsuppis

      Meidän koiraneiti on ollut 2 kertaa kyseisessä paikassa hoidossa (viimeksi viikon ajan) ja ollaan oltu oikein tyytyväisiä! Kiva henkilökunta ja todella siistit tilat. Noudattavat omistajien antamia ohjeita ja kysyvät mahdollisista erityistarpeista tarkkaan, tuleeko koira kaikkien kanssa toimeen, vai onko rähinä roope jne. Ollaan keväällä lähdössä viikon reissuun ja luultavasti viedään koira taas "kylpylään" hoitoon. Suosittelen!

      • 2 koiran isäntäväki

        muttei sovi tuolle meidän noutajalle.Ne oli nyt viikonlopun yhdessä ihan pienessä paikassa,jossa 5 hoito-"koppia",ja silti oli ihan stressaantunut kun haettiin.Terrieri ei ollut mokiskaan.Yritetään estiä kotihoitopaikkaa,mihin ollaan ennen totuttukin.Ovat vaan kiven alla..
        Mutta olen suositellut tuota silti käyntimme jälkeen muille.Eli ellei ole tällainen"herkkäluontonen" tapaus.


    • Anonyymi

      Minulla on huonoja kokemuksi. Koira oli hoidossa siellä neljä vrk ja ihmettelin miksi koira niin apea ja "lihava". No kun pääsimme kotio niin syykin selvisi. Vein koiran kotio päästyämme lenkille. Koira ulosti 7kertaa ja kunnon pötköjä joka kerta..eli koira ei ole koko hoitala aikana ulostanut.
      Ihmettelen miksi hoitolasta ei ole soitettu minulle ettei koira ole ulostanut esim. 1. tai 2. päivän jälkeen.
      Kovasti oli stressaantunut hoitojakson jälkeen..johtuuko sitten haukkuvista koirista, ulostamattomuudesta vai mistä (koira ollut ennenkin hoitolassa muualla, eikä näin ole ollut).

      • Anonyymi

        Tuon vuoksi,me järjestetään sukulaisten kanssa niin,et hoidetaan toistemme koiria.Koirat keskenään tuttuja ja ihmiset koirille.Koirille myös sukulausten talot pihoineen tuttuja,kun koirat paljon mukana vierailulla.
        On kiva ottaa hoitoon koiria, jotka on omani kavereita,niillä leikit sujuu ja aika keskenään touhutessa kuluu.Samoin kun omani jätän hoitoon,tiedän että viihtyy,kun on tutut ihmiset ja koirakaverit seurana.Koirien erityistarpeet ja tavat tiedetään,kun on ne pennuista asti tunnettu.Meillä siis tehdään näin, ja hyväksi todettu.


    • Anonyymi

      Minusta,on hyvä että koiralla suora kulku ulos.Nytkin saa kulkea ulos jos haluaa,eikä joudu hädänhetkellä odottamaan lenkittäjää.

    • Anonyymi

      Meillä on myös aika ikäviä kokemuksia tästä koirahoitolasta. Menimme hakemaan koiriamme kotiin vähän ennenaikaisesti. Olimme klo 10 aikaan paikalla, odottelimme hoitajaa, joka tuli ilmeisesti silloin vasta paikalle. Eli koiria ei ilmeisesti oltu vielä ollenkaan ulkoilutettu.
      Me emme päässeet sisälle hakemaan koiria vaan ne tuotiin meille ulos samoin kakkainen ja rikkirevitty makuualusta.

    • Anonyymi

      Koiran säilöpaikka, ei niinkään hotelli.

    • Anonyymi

      Olin kyseisessä paikassa harjoittelussa. Ihan tosi stressaava paikka, kun koirat haukkui koko ajan. Ja samoin omistaja räkytti mulle ja samalla lesoili miten joka kuussa matkustaa ulkomaille 4 päiväksi. Esim New Yorkiin. Ei vastannut yhtään mun arvoja se paikka. En veisi omaa koiraa sinne vaikka maksettaisiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2201
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1948
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1908
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1700
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1498
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe