Maalaiskuntaan oli valittu nais opettaja ja kun elettiin hevosaikakautta niin kunnan napamies haki hevoskyydillä opettajan rautatieasemalta.
Lähestyttiin kylää tien läheisyydessä oli kmeaa metsää, opettajatar ihaili sitä. Isäntä sanoi, omaani en kehu mutta minun on.
Sitten tultiin kyläaukealle ja siinä näkyi viljelyksi joita opettajatar ihasteli. Isäntä sanoi omaani en kehu mutta minun ovat
Vastaan tuli poikasia jotka olivat olleet ongella. Isäntä kysyi kuika pojat olivat saaneet kaloja. Pojat sanoivat, että paljon ja sinun kyrvän mittaisia. Isäntä hetken kuluttua sanoi omaani enkehu mutta ovat pojat aika vonkaleita saaneet.
Omaani
en kehu ...
1
928
Vastaukset
- uuu ja ooo
shamaani oot...se hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614398KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523221Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo482512Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?512465- 1022154
- 241893
- 231642
- 301616
- 1611484
- 351261