Voiko uudemman kden asentaa debian lennyyn vai eikö se ole järkevää?
Jos voi niin kuinka se toteutetaan?
Uusin kde
9
652
Vastaukset
- åpoiuioiui
Eihän se ole järkevää, mutta jos kuitenkin haluat mahdollisesti "rikkoa" toimivan järjestelmän, niin katso seuraavaa sivustoa http://www.debian-desktop.org/doku.php Itse en ainakaan suosittele
- Bill G.
Testing repoista löytyy kde4
http://pkg-kde.alioth.debian.org/kde4.html
Mulla ei ole esiintynyt ongelmia. Kde3.5 on niin vaikea käyttöinen ja epäselkeä, ettei sitä kannata käyttää. Ei mitään järkeä. Kohta tulee Debian 6 ja siinä on valmiina uudempi.
- höna kaka
Debsukassa on se ikävä piirre, ettei tiedä onko kohta kohta vaiko kohta.
Mutta en valita, kyllä lopputulos hakkaa bugiset aallonharjalla ratsastajat mennen tullen. - Tarvitsen_Kaffeinen!
"Mulla ei ole esiintynyt ongelmia. Kde3.5 on niin vaikea käyttöinen ja epäselkeä, ettei sitä kannata käyttää. - Ei mitään järkeä. Kohta tulee Debian 6 ja siinä on valmiina uudempi."
Kysymys: Jos kaffeinen oma kehitystiimi ei saa aikaiseksi kunnolla toimivaa JA KDE4:n kanssa yhteensopivaa versiota kaffeinesta ennen debian 6:n julkaisua, aikovatko debianin kasaajat:
a) julkaista sunnitellusta poiketen vielä vanhemmalla KDE 3.5:llä, jotta saadaan toimiva kaffeine
b) julkaista distron, jossa kaffeine on yhtä pahasti rikki kuin KUbuntu 9.10ssäkin on ?
c) tehdä itse tarvittavat korjaukset kaffeineen tai sponsoroida kaffeinen kehitystiimiä tai muuta ulkopuolista tahoa jotta kaffeinen kehitykseen saadaan vauhtia
d) viivästyttää debian 6:n julkaisua, kunnes kaffeinen oma kehitystiimi saa aikaiseksi KDE4:n kanssa kunnolla toimivan version ?
- :wq
>> mieleni minun tekevi
- VeikkA.
Asennappa Sgueezeen StartupManager ja käynnistä se. Tämän jälkeen pitäisi näkyä valikossa kaikki muutkin käyttöjärjestelmät.
- sitä..
Grub2:ta voi asentaa vaikkapa /-osiolle- tai jättää kokonaan asentamatta, jos siitä ei mihinkään ole?
- grub2:n
sitä.. kirjoitti:
Grub2:ta voi asentaa vaikkapa /-osiolle- tai jättää kokonaan asentamatta, jos siitä ei mihinkään ole?
poistaa ja asentaa se parempi grub ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303441Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs81484Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131453Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241235Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34873Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht241861- 60859
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66844Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.122818Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲97798