Voiko uudemman kden asentaa debian lennyyn vai eikö se ole järkevää?
Jos voi niin kuinka se toteutetaan?
Uusin kde
9
634
Vastaukset
- åpoiuioiui
Eihän se ole järkevää, mutta jos kuitenkin haluat mahdollisesti "rikkoa" toimivan järjestelmän, niin katso seuraavaa sivustoa http://www.debian-desktop.org/doku.php Itse en ainakaan suosittele
- Bill G.
Testing repoista löytyy kde4
http://pkg-kde.alioth.debian.org/kde4.html
Mulla ei ole esiintynyt ongelmia. Kde3.5 on niin vaikea käyttöinen ja epäselkeä, ettei sitä kannata käyttää. Ei mitään järkeä. Kohta tulee Debian 6 ja siinä on valmiina uudempi.
- höna kaka
Debsukassa on se ikävä piirre, ettei tiedä onko kohta kohta vaiko kohta.
Mutta en valita, kyllä lopputulos hakkaa bugiset aallonharjalla ratsastajat mennen tullen. - Tarvitsen_Kaffeinen!
"Mulla ei ole esiintynyt ongelmia. Kde3.5 on niin vaikea käyttöinen ja epäselkeä, ettei sitä kannata käyttää. - Ei mitään järkeä. Kohta tulee Debian 6 ja siinä on valmiina uudempi."
Kysymys: Jos kaffeinen oma kehitystiimi ei saa aikaiseksi kunnolla toimivaa JA KDE4:n kanssa yhteensopivaa versiota kaffeinesta ennen debian 6:n julkaisua, aikovatko debianin kasaajat:
a) julkaista sunnitellusta poiketen vielä vanhemmalla KDE 3.5:llä, jotta saadaan toimiva kaffeine
b) julkaista distron, jossa kaffeine on yhtä pahasti rikki kuin KUbuntu 9.10ssäkin on ?
c) tehdä itse tarvittavat korjaukset kaffeineen tai sponsoroida kaffeinen kehitystiimiä tai muuta ulkopuolista tahoa jotta kaffeinen kehitykseen saadaan vauhtia
d) viivästyttää debian 6:n julkaisua, kunnes kaffeinen oma kehitystiimi saa aikaiseksi KDE4:n kanssa kunnolla toimivan version ?
- :wq
>> mieleni minun tekevi
- VeikkA.
Asennappa Sgueezeen StartupManager ja käynnistä se. Tämän jälkeen pitäisi näkyä valikossa kaikki muutkin käyttöjärjestelmät.
- sitä..
Grub2:ta voi asentaa vaikkapa /-osiolle- tai jättää kokonaan asentamatta, jos siitä ei mihinkään ole?
- grub2:n
sitä.. kirjoitti:
Grub2:ta voi asentaa vaikkapa /-osiolle- tai jättää kokonaan asentamatta, jos siitä ei mihinkään ole?
poistaa ja asentaa se parempi grub ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984