Taikakuutiot

*Marsu-tyttö*

Tässä ovat kysymykseni:
1. Paljonko yksi taikakuutiopakkaus maksaa?
2. Kuinka monta kuutota ja pidikettä yhdessä pakkauksessa on?
3. Olen kuullut, että taikakuutioita saa myös Hong Kongin lisäksi citymarketeista. Pitääkö se paikkansa?
4. Mistä muista kaupoista taikakuutioita saa?
5. Millä nimellä tulisi taikakuutioita sieltä/niistä etsiä/kysyä?
6. Paljonko yksi pakkaus maksaa?

Toivoisin näihin vain vastaukset. Jos kysymyksiin on ollut jossain toisessa keskustelussa vastaukset, niin pahoittelen tämän keskustelun aloittamista. Tästä ei kuitenkaan tarvitse alkaa puhumaan vaan kertokaa vain kysymyksiini vastaukset. Kiitos jo etukäteen!

28

2884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläin.....rakas

Mulla sama onkelma. Mut ainaki kemisä myyään nuita! ja oulusa. Mut toivottavaasti saatais tarkemmat ohjeet. kiitos myös etukäteen niille jotka osaavat auttaa..

• -veine

1. Vaihtelee paikoittain, noin 29-39€, yleensä siinä 35€ paikkeilla.
      2. Kuutioita on 30kpl, pidikkeistä en ole varma.
      3. Saa myös Hong Kong-liikkeistä.
      4. citymarket ja Honkkari kai yleisimmät, voi olla myös joissakin eläinkaupoissa.
      5. Taikikset eli modulaariset hylly- ja säilytyskuutiot oikealta nimitykseltään. Monessa paikassa silti tunnettu taikakuutio-nimellä.
      6. Kohta 1.

• -veine

Eli yhden kuution koko on Hong Kong-liikkeissä myytävissä paketeissa 37x37cm (olen kuullut että joku olisi ostanut 35x35cm ja 30x30cm kokoisiakin, mutta en sano varmaksi asiaa), ja juuri löysin tiedon pidikkeidenkin määrästä, eli niitä yhdessä paketissa on myös tuo 30kpl.

• Mieruskelias
        -veine kirjoitti:

Eli yhden kuution koko on Hong Kong-liikkeissä myytävissä paketeissa 37x37cm (olen kuullut että joku olisi ostanut 35x35cm ja 30x30cm kokoisiakin, mutta en sano varmaksi asiaa), ja juuri löysin tiedon pidikkeidenkin määrästä, eli niitä yhdessä paketissa on myös tuo 30kpl.

musta tuntuu et, ikeasaki on, ku sehän on tavaratalo, ja silleen,:)

Mut Kuka tietää onko?

• Ihmeellinen juttu ju
        -veine kirjoitti:

Juu, mut Sit sekin et jos tiiät et cittarissa myyän niin onko minkälainen pakkaus. sil minä asun torniosa ja haluaisin 3:marsulleni taikakuution ja en varmana lähe hong-gongista mettästämään. eli oisko cittarissa ja minkälainen.

( en ite tiedä mut sinä -veine tiedät kai niin voitko vastata minkälainen pakkaus on tuo citymarketin)

• Annikki##
        Ihmeellinen juttu ju kirjoitti:

Juu, mut Sit sekin et jos tiiät et cittarissa myyän niin onko minkälainen pakkaus. sil minä asun torniosa ja haluaisin 3:marsulleni taikakuution ja en varmana lähe hong-gongista mettästämään. eli oisko cittarissa ja minkälainen.

( en ite tiedä mut sinä -veine tiedät kai niin voitko vastata minkälainen pakkaus on tuo citymarketin)

Kannattaa varautua ettei taikkiksia löydä tälleen talvella. Ite käytiin lähialueen (100km säteellä) hongkongit läpi kuukausi aikaa eikä tollon ollu ku yhdessä honkkarissa (Kaarinassa). Nyttemmin ei ole ollut enäää sielläkään. Ovat huhujen mukaan aika kausiluontosesti myytävänä, ilmeisesti syksysin? En ainaka kesällä löytäny mistään.
        Eikä täällä Turussa ainaka ole näkyny citymarketissa taikakuutioita.=)

• -veine
        Ihmeellinen juttu ju kirjoitti:

Tuossa pitäisi näkyä ainakin yksi paketti, tämmöisiä ainakin voi vielä löytyä:

http://i201.photobucket.com/albums/aa224/Niilopoika/Niilon privat/006.jpg
        TAI
        http://i201.photobucket.com/albums/aa224/Niilopoika/Niilon privat/SL384187.jpg

Ja käsittääkseni tämännäköinen on UUSIN paketti:

http://i201.photobucket.com/albums/aa224/Niilopoika/Niilon privat/taikispakettiuusi.jpg

• -veine
        -veine kirjoitti:

Tuossa pitäisi näkyä ainakin yksi paketti, tämmöisiä ainakin voi vielä löytyä:

http://i201.photobucket.com/albums/aa224/Niilopoika/Niilon privat/006.jpg
        TAI
        http://i201.photobucket.com/albums/aa224/Niilopoika/Niilon privat/SL384187.jpg

Ja käsittääkseni tämännäköinen on UUSIN paketti:

http://i201.photobucket.com/albums/aa224/Niilopoika/Niilon privat/taikispakettiuusi.jpg

Kausiluontoistapa hyvinkin, eikä kaikki Honkkarit/Citymarketitkaan niitä ota valikoimiinsa (Kokkolassa esim. ei ole Honkkaria, eikä niitä myydä Citymarketissa), ja jos niitä onkin myynnissä, ne menevät _hyvin nopeasti_, eli jos jostain löytää, kannattaa saman tien ostaa tai jää ilman. Netistä kannattaa etsiä nettikaupoista ym, myyntipalstoilta, joku voi olla luopunut lemmikeistään ja myy siksi käytettyjä taikiksia tmv.

• eI YMMÄRRÄ AINA MITH
        -veine kirjoitti:

Kausiluontoistapa hyvinkin, eikä kaikki Honkkarit/Citymarketitkaan niitä ota valikoimiinsa (Kokkolassa esim. ei ole Honkkaria, eikä niitä myydä Citymarketissa), ja jos niitä onkin myynnissä, ne menevät _hyvin nopeasti_, eli jos jostain löytää, kannattaa saman tien ostaa tai jää ilman. Netistä kannattaa etsiä nettikaupoista ym, myyntipalstoilta, joku voi olla luopunut lemmikeistään ja myy siksi käytettyjä taikiksia tmv.

Mut sitä et ku asun täälä torniosa nii mihin etelään mun pitäs hiihtää,.. Että saan taikakuution, ja en mielellääin lähtisi sinne, joten saisko Esimerkiksi kemistä tai tällee, ??

Olen kuullut näitä paikkoja mistä saisi:k-rauta,ikea,cittari,ollikainen,eläinkaupat(JOTKUT.)

MUT JOS JOKU ON MYYMÄSSÄ TORNIO,KEMI,SIMO,KEMINMAA ALUEILLA NIIN KIRJOTTAS TÄNNE JA MINKÄKUNTOSET JA ONKO HYVÄT, JA HINTA

• <3
        eI YMMÄRRÄ AINA MITH kirjoitti:

Mut sitä et ku asun täälä torniosa nii mihin etelään mun pitäs hiihtää,.. Että saan taikakuution, ja en mielellääin lähtisi sinne, joten saisko Esimerkiksi kemistä tai tällee, ??

Olen kuullut näitä paikkoja mistä saisi:k-rauta,ikea,cittari,ollikainen,eläinkaupat(JOTKUT.)

MUT JOS JOKU ON MYYMÄSSÄ TORNIO,KEMI,SIMO,KEMINMAA ALUEILLA NIIN KIRJOTTAS TÄNNE JA MINKÄKUNTOSET JA ONKO HYVÄT, JA HINTA

Onko Oulussa Hong Kongia ja tiedättekö nettisivuja josta voisi tilata taikakuutioita?

• <3
        <3 kirjoitti:

Onko Oulussa Hong Kongia ja tiedättekö nettisivuja josta voisi tilata taikakuutioita?

?

• <3
        <3 kirjoitti:

?

• -veine
        <3 kirjoitti:

Hong Kong -tavaratalot:

Espoo
        Huittinen
        Kaarina
        Kangasala
        Kerava
        Kuusankoski
        Lahti
        Laitila
        Loimaa
        Mikkeli
        Nummela
        Parainen
        Pirkanmaa
        Pori
        Porvoo
        Raisio
        Rauma
        Riihimäki
        Salo
        Seinäjoki
        Vantaa

Laita nettiin ostoilmoitus taikakuutioista.

• <3
        -veine kirjoitti:

Hong Kong -tavaratalot:

Espoo
        Huittinen
        Kaarina
        Kangasala
        Kerava
        Kuusankoski
        Lahti
        Laitila
        Loimaa
        Mikkeli
        Nummela
        Parainen
        Pirkanmaa
        Pori
        Porvoo
        Raisio
        Rauma
        Riihimäki
        Salo
        Seinäjoki
        Vantaa

Laita nettiin ostoilmoitus taikakuutioista.

En kysynyt, että missä kaikissa kylissä/kaupungeissa on Hong Kong liike vaan kysyin, että onko Hong Kongia Oulussa. Toiseksi, kysyin tiedättekö mitään sivuja jolla myydään taikakuutioita, en kysynyt, että mitä pitää tehdä nettiin jos haluaa ostaa sieltä taikakuutioita. Että Sorg vaan sulle -veine kun luulet tietäväsi kaiken kaikesta. Sorii vaan. Ei voi mittään =)

• -veine
        <3 kirjoitti:

En kysynyt, että missä kaikissa kylissä/kaupungeissa on Hong Kong liike vaan kysyin, että onko Hong Kongia Oulussa. Toiseksi, kysyin tiedättekö mitään sivuja jolla myydään taikakuutioita, en kysynyt, että mitä pitää tehdä nettiin jos haluaa ostaa sieltä taikakuutioita. Että Sorg vaan sulle -veine kun luulet tietäväsi kaiken kaikesta. Sorii vaan. Ei voi mittään =)

En luule tietäväni kaikesta kaikkea, enkä ole edes niin väittänyt. Itse voi nähdä hieman vaivaa asioiden eteen ja käyttää vaikka googlea, sinne kun kirjoittaa Hong Kong tai taikakuutio, niin johan alkaa juttua löytyä. Tässä ketjussa kun on tullut jo ilmi että ei ole nettikauppaa joka myisi taikakuutioita.
        Että Sorg ja sorii vaan itelles. :)

• <3
        -veine kirjoitti:

En luule tietäväni kaikesta kaikkea, enkä ole edes niin väittänyt. Itse voi nähdä hieman vaivaa asioiden eteen ja käyttää vaikka googlea, sinne kun kirjoittaa Hong Kong tai taikakuutio, niin johan alkaa juttua löytyä. Tässä ketjussa kun on tullut jo ilmi että ei ole nettikauppaa joka myisi taikakuutioita.
        Että Sorg ja sorii vaan itelles. :)

"Hong Kong -tavaratalot:

Espoo
        Huittinen
        Kaarina
        Kangasala
        Kerava
        Kuusankoski
        Lahti
        Laitila
        Loimaa
        Mikkeli
        Nummela
        Parainen
        Pirkanmaa
        Pori
        Porvoo
        Raisio
        Rauma
        Riihimäki
        Salo
        Seinäjoki
        Vantaa

Laita nettiin ostoilmoitus taikakuutioista."

Tuossa huomasin, että et siis tiennyt vastausta kysymykseeni. ÄLÄ siis ollenkaan kommentoi sillä tuo sinun vistisi ei auttanut minua ollenkaan. Ja huomasin, että et tiedäkään kaikkea kaikesta, koska viestisi ei auttanut minua ollenkaan :P Viestisi on aivan turha :P :-P

• -veine
        <3 kirjoitti:

"Hong Kong -tavaratalot:

Espoo
        Huittinen
        Kaarina
        Kangasala
        Kerava
        Kuusankoski
        Lahti
        Laitila
        Loimaa
        Mikkeli
        Nummela
        Parainen
        Pirkanmaa
        Pori
        Porvoo
        Raisio
        Rauma
        Riihimäki
        Salo
        Seinäjoki
        Vantaa

Laita nettiin ostoilmoitus taikakuutioista."

Tuossa huomasin, että et siis tiennyt vastausta kysymykseeni. ÄLÄ siis ollenkaan kommentoi sillä tuo sinun vistisi ei auttanut minua ollenkaan. Ja huomasin, että et tiedäkään kaikkea kaikesta, koska viestisi ei auttanut minua ollenkaan :P Viestisi on aivan turha :P :-P

Turha ehkä sinulle, mutta minusta tuosta viestistä käy hyvin ilmi missä kaupungeissa Honkkari on, JA että Oulussa EI ole Hong Kong-liikettä.

"Ja huomasin, että et tiedäkään kaikkea kaikesta, koska viestisi ei auttanut minua ollenkaan :P "
        Se, että et osaa lukea viestiäni ja saada siitä vastausta, ei meinaa etteikö siinä viestissä se vastaus olisi, sehän lukee siinä ihan selvästi, ja vähintäänkin lukemalla "rivien välistä" sen tajuaa. Kaikki vain eivät osaa sisäistää asioita.
        Enkä edelleenkään ole missään välissä väittänyt tietäväni kaikesta kaikkea, en ymmärrä mistä sinä sen käsityksen olet saanut. Jos itse kerran tiedät enemmän asioita, miksi et itse vastaile täällä muille ja ottanut ITSE selvää onko Oulussa Hong Kongia.
        Hohhoi kun täällä on taas mielenkiintoista väkeä... Noh, saat riidellä keskenäsi.

• <3
        -veine kirjoitti:

Turha ehkä sinulle, mutta minusta tuosta viestistä käy hyvin ilmi missä kaupungeissa Honkkari on, JA että Oulussa EI ole Hong Kong-liikettä.

"Ja huomasin, että et tiedäkään kaikkea kaikesta, koska viestisi ei auttanut minua ollenkaan :P "
        Se, että et osaa lukea viestiäni ja saada siitä vastausta, ei meinaa etteikö siinä viestissä se vastaus olisi, sehän lukee siinä ihan selvästi, ja vähintäänkin lukemalla "rivien välistä" sen tajuaa. Kaikki vain eivät osaa sisäistää asioita.
        Enkä edelleenkään ole missään välissä väittänyt tietäväni kaikesta kaikkea, en ymmärrä mistä sinä sen käsityksen olet saanut. Jos itse kerran tiedät enemmän asioita, miksi et itse vastaile täällä muille ja ottanut ITSE selvää onko Oulussa Hong Kongia.
        Hohhoi kun täällä on taas mielenkiintoista väkeä... Noh, saat riidellä keskenäsi.

"Turha ehkä sinulle, mutta minusta tuosta viestistä käy hyvin ilmi missä kaupungeissa Honkkari on, JA että Oulussa EI ole Hong Kong-liikettä."

Miksi et voinut sanoa aivan heti että Oulussa ei ole Honkkaria ja sanoa, että oikeastaan netissä ei ole sivua jossa myydään taikakuutioita, sinun kannattee kirjoittaa nettiin mielummin ilmooitus.

Noin asia olisi mennyt paaaaaaaaaaaaaaljon paremmin. Viestissäsi kävi hyvin ilmi, että missä kaupungeissa Honkkari on, mutta kukaan ei kysynyt sitä vaan minä kysyin onko OULUSSA!
        "Enkä edelleenkään ole missään välissä väittänyt tietäväni kaikesta kaikkea, en ymmärrä mistä sinä sen käsityksen olet saanut."

No sain sen käsityksen kun sinun piti laittaa pitkä viesti ja siihen kaikki kaupungit joissa on Hokkari.

"Jos itse kerran tiedät enemmän asioita, miksi et itse vastaile täällä muille ja ottanut ITSE selvää onko Oulussa Hong Kongia."

En ole minäkään väittänyt tietäväni kaikkea! Tässähän yritän ottaa selvää onko Oulussa Hong Kongia!

• 13+2=?
        <3 kirjoitti:

"Turha ehkä sinulle, mutta minusta tuosta viestistä käy hyvin ilmi missä kaupungeissa Honkkari on, JA että Oulussa EI ole Hong Kong-liikettä."

Miksi et voinut sanoa aivan heti että Oulussa ei ole Honkkaria ja sanoa, että oikeastaan netissä ei ole sivua jossa myydään taikakuutioita, sinun kannattee kirjoittaa nettiin mielummin ilmooitus.

Noin asia olisi mennyt paaaaaaaaaaaaaaljon paremmin. Viestissäsi kävi hyvin ilmi, että missä kaupungeissa Honkkari on, mutta kukaan ei kysynyt sitä vaan minä kysyin onko OULUSSA!
        "Enkä edelleenkään ole missään välissä väittänyt tietäväni kaikesta kaikkea, en ymmärrä mistä sinä sen käsityksen olet saanut."

No sain sen käsityksen kun sinun piti laittaa pitkä viesti ja siihen kaikki kaupungit joissa on Hokkari.

"Jos itse kerran tiedät enemmän asioita, miksi et itse vastaile täällä muille ja ottanut ITSE selvää onko Oulussa Hong Kongia."

En ole minäkään väittänyt tietäväni kaikkea! Tässähän yritän ottaa selvää onko Oulussa Hong Kongia!

Etkö sinä itse osaa etsiä tietoa mistään? Olisit mennyt Honkkarin sivuille ja katsonut onko Oulussa liikettä, tai mikä on sinua lähimpänä, niin ei olisi tarvinnut montaa päivää odotella tietoa ja moneen kertaan laittaa samaa kysymystä tänne!

Joku näki sen vaivan, että meni sinne sivuille ja vielä kopsas sulle ystävällisesti ne myymälät tänne vastaukseksi, sekä ehdotti, että jos et saa niitä mistään muualta, niin kokeile laittaa nettiin ostoilmoitus!

Sitten sinä kehtaat alkaa aukomaan sille päätäs, ettet ole saanut mielestäsi vastausta! Hyvä sinä, sinunlaisiasi saamattomia suunsoittajia tähän maahan just tarvitaankin lisää!

• nikkari kalle
        13+2=? kirjoitti:

Etkö sinä itse osaa etsiä tietoa mistään? Olisit mennyt Honkkarin sivuille ja katsonut onko Oulussa liikettä, tai mikä on sinua lähimpänä, niin ei olisi tarvinnut montaa päivää odotella tietoa ja moneen kertaan laittaa samaa kysymystä tänne!

Joku näki sen vaivan, että meni sinne sivuille ja vielä kopsas sulle ystävällisesti ne myymälät tänne vastaukseksi, sekä ehdotti, että jos et saa niitä mistään muualta, niin kokeile laittaa nettiin ostoilmoitus!

Sitten sinä kehtaat alkaa aukomaan sille päätäs, ettet ole saanut mielestäsi vastausta! Hyvä sinä, sinunlaisiasi saamattomia suunsoittajia tähän maahan just tarvitaankin lisää!

LOL teille ja minkä ikäsiä olittekaa??

• titämätöön

Jos marsu ei ole oppinut sisäsiistiksi, niin mitä voisi käyttää "pohjana" käyttäessä taikakuutioita?

• enitsekkäänolevarama

Olen lukenut netistä että kannattaa laittaa matto alle ja pestä se säännöllisin välein tai ostaa pohjallinen häkki tai rakentaa pohjan itse jostain.

• llllllllllllllllllll

Ihan perus vahakangas käy. Löytää kangasliikkeistä, kirppareilta jne. Uutena aika kallista. Kysele jos jollain olisi ylimääräistä joka saa mennä rikki ja sotkeentua :D

• VASTAISITTEKSTE

Moi vaa!

kyselisin mistä porista löytyisi lähimmät taikakuutiot, kun marsuni odottaa marsu vauvoja ja tarvitsisin isomman häkin kun nyten on kaksi ja tulossa ne poikaset nii eipä mahdu kaikki samaan.. jne:D
      ?????? VASTAUS NOPEASTIÅ??

• 5+10

Porin Hong Kong- myymälästä, kannattaa soittaa ja kysyä onko niitä enää siellä jäljellä, ja jos ei, kysyä voisivatko mahdollisesti postittaa niitä jostakin muusta myymälästä Porin myymälään. (: Itse sain myös varattua taikakuutioit soittaessani, mutta jokaisessa liikkeessä eivät niitä anna varata.

• Help!

Tietääkö kukaan mistä taikakuutioita ostaa???
      Kiitos jo etukäteen vastanneille! :)

• 6+19

Voit etsiä joko käytettynä, tai ostaa jostakin Hong Kong- tavaratalosta. (katso myymälät http://www.hongkong.fi/fi/info/tavaratalot/) Ennen kuin menet myymälään, kannattaa soittaa ja kysyä onko siellä enää taikakuutioita, koska ne ovat sesonki tuotteita. Monestikaan näitä taikakuutioita ei meinaa löytää mistään. Itse asun täällä pohjois-pohjanmaalla ja täällähän ei honkkareita ole, joten kun minulla oli asiaa turkuun soittelin kaikki honkkarit läpi jotka tulisi reissulla vastaan, ja sain kuulla että niitä olisi raision honkkarissa. Sitten sieltä sain niitä varattua kaksi pakettia, kolme olikin enää jäljellä. :D Joten aika vaikeaa tuo taikakuutioiden saanti on, mutta saattaahan sitä onnisttaakkin jo ensimmäisellä kerralla. (;
      Mistään muualta ei siis noita taikakuutioita saa kun Hong Kong- myymälöistä tai sitten joltakin käytettynä ostettuna. Ennen niitä myi myös City Market, muttei enää.

• mst1

Soitin Espoon, Vantaan ja Mikkelin liikkeet läpi, Mikkelistä sain yhden paketin, seuraavat tulee syyskuun lopulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe