Hei!!
Itse olemme 25-27-vuotiaita naisia ja etsimme ystävä rinkiimme 22-30-vuotiaita samasta sukupuolesta olevia.
Olemme huomanneet muutamien ystävieni kanssa, että täällä jyväskylässä on paljon ihmisä jotka haluavat lisää ystäviä ja tuttavia.. Päätimme kokeilla netinkautta löytyisikö innostuneita ystävä tapaamiseen.
Tavoitteena olisi ringinkautta löytää uusia ystäviä ja voitaisiin porukassakin keksiä kaikkea kivaa!!
Nyt lähinnä etsitään kiinnostuneita ja myöhemmin katsomme paikkaa ja ajankohtaa... Ilmoitamme tässä ketjussa vastaisuudessa ajankohdan ja paikan.
Nyt vaan ottakaa rohkeasti yhteyttä!!!!!!!!! ja kysyä saa jos tulee jotain mieleen!!
[email protected]
Jyväskylä huomio!!! Ystävärinkiä kehitellään!!
21
984
Vastaukset
- gazella_
kovin ikärasisteja sitä ollaan ku ei 20 vuotiaitten seura kelpaa..on mulla yli kolmekymppisiäki kavereita eikä ne mua minään skitsona teilipissiksenä piä..miks pitää laittaa tolalsia ikärajoituksia.on se kumma
- Ystäviä
Okei :) no sitä vaan ajateltiin, että oltais kaikki suunilleen samassa elämän katsomus tilanteessa.. eihän se nyt ikää katso ja olet siinä oikeassa.. Mukaan siis vain..
Laita mailia ja liity joukkoon :)
ELI KAIKKI 20V TÄYTTÄNEETKIN MESSIIN VAIN!!!!
Sen verran ikää kuhan on, että päästään barsuun porukalla :D
Tapaamme sohwissa 19.2 ja lisää porukkaa saa tulla.. ilmoittakaa siitä s-postiini, niin osaan varata oikeanverran pöytiä ja kerron sen kautta lisää :) - ewwaw
Ei se ikärasismia mielestäni ole, joku raja sitä vain on hyvä laittaa. Riippuu toki ihmisistä kuin kypsä on, eikä se aina ikään katso. Mutta monesti katsoo. En minä välttämättä nauttisi niin nuoren itseni seurasta :)
- vömmelö
ewwaw kirjoitti:
Ei se ikärasismia mielestäni ole, joku raja sitä vain on hyvä laittaa. Riippuu toki ihmisistä kuin kypsä on, eikä se aina ikään katso. Mutta monesti katsoo. En minä välttämättä nauttisi niin nuoren itseni seurasta :)
porukkaa sinne on tulossa?
- ystäviä??
ewwaw kirjoitti:
Ei ollu parikymppisiä tulossa vaan 21-vuotiaita.. et jos alunperin oli ikä alkaen 22v.. niin ei kai vuos sinne haittaa..
- ystäviä??
vömmelö kirjoitti:
porukkaa sinne on tulossa?
4kpl 21v
5kpl 24v
2kpl 26v
2kpl 27v
1kpl 28v
1kpl 29v
Että monen ikäistä :) - gamergirl87
ystäviä?? kirjoitti:
Ei ollu parikymppisiä tulossa vaan 21-vuotiaita.. et jos alunperin oli ikä alkaen 22v.. niin ei kai vuos sinne haittaa..
Hei vaan,
laitoinkin jo mailia, mutta ajattelin vielä tänne pistää nenäni että mukana ollaan! :D - ystäviä??
ystäviä?? kirjoitti:
mailii vain mulle päin.. :)
- kikkis_84
ystäviä?? kirjoitti:
mailii vain mulle päin.. :)
vieläkö mahtuu ystäväporukkaan 25-vuotias tyttönen?
ensimmäisen viestin s.postiin laitoinkin jo mailia.. :)
perjantaina sohvissa? - iinag
kikkis_84 kirjoitti:
perjantaina sohvissa?Harmi kun lähen juuri viikonlopuks reissuun! Mutta ehkä sitten ens kerralla...
- Ystäviä???
kikkis_84 kirjoitti:
perjantaina sohvissa?Tänään herkutellaan ja juodaan ja sekä nautitaan hyvästä seurasta.. 17henkee jo kasassa :D
Ensikuussa uusitapaaminen ja lisää innokkaita mailia mulle :=) - ystäviä??
iinag kirjoitti:
Harmi kun lähen juuri viikonlopuks reissuun! Mutta ehkä sitten ens kerralla...
tulet sitten messiin.. Pistä vain mailia mulle..
- ystäviä'
Oli tosi kiva ensimmäinen tapaaminen ja tosi hyvin lähti kaikki juttuun toisten kanssa.. 18henkee oli kasassa.. 23henkee ilmoittautunut.. Uudet kiinostuneet/ innokkaat pistäkää mailia!!
- ystäviä
uudet ja vanhat ystäviä kaipaavat laittakaa mailia jos oletta kiinostuneita, niin etsitään sopiva ajankohta pikkujouluille.
[email protected]
- ???
Vieläkö tää on voimissaan? Otetaanko uusia mukaan? Täällä olis 23v vailla Jyväskyläläisiä kavereita.... :)
- norah83
Hei, joo täällä sama juttu 28v. olis kans vailla kavereita jkl. :)
- milla.v
Onko ystävä rinki vielä toiminnassa:)? 22v nainen kaipaisi uusia kavereita jykylästä :) Yritin laittaa sähköpostia, mutta tuli viesti takasin että tällaista sähköpostia ei enää oo?!?
-milla- norah83
Hei, minäkin yritin laittaa viestiä tuohon osoitteeseen mutta takaisin tuli:(
- minz23
Joo ja täällä kans olis 23v nainen joka kaipais Jkl uusia kamuja :) Meitähän riittää...
- jossull
milla.v kirjoitti:
hei minz23, jos vielä kaipaat uusia kamuja nii laita sähköpostia [email protected] :)
Täällä myös kohta 24v. nainen vailla uusia kavereita jyväskylästä, onkohan minkäänlaista ystävä rinkiä enää olemassa?, kiinnostusta olisi uuden perustamiseen :) Sähköpostia saapi laitella: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808