Nicke Lignell!!

SaaraRaa

Oi, mikä mukava yllätys eilen illalla, kun kanavasurffatessani päädyin YLE1:lle ja sieltä tuli Make Up! viihdeohjelma, jossa oma kotimainen näyttelijäsuosikkini Nicke Lignell oli yhtenä ohjelman vetäjistä.

En tuosta ohjelmasta ihan päässyt perille, kun näin siitä vain lopun, mutta vaikutti ihan mukavalta, Lauri Tähkä siellä oli ainakin vieraana. Pitää käydä Areenalla katsomassa koko ohjelma niin osaa sitten sanoa enemmän. Mutta tärkeintä, että Nicke on taas televisiossa meidän ilona, kiitos siitä!

26

830

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emmap

      Ammattitaitoa löytyy kyllä jokaiselta juontajalta.

    • tunnotonko

      kolahtanut ollenkaan. Sitä kummasteltu että miten Lari Halme on miltei kaikissa uudemmissa tv-ohjelmissa? Pitäiskö ihan luetella kuin monessa. Kyllä naama kuluu kun on liikaa esillä...

      • emmap

        ei haittaa mua ollenkaa!! :) Komee mies, ja viel kaikenlisäks taitava näyttelijä ja hauska tyyppi. Pysyköö esillä vaan!!!


      • Mariana_-
        emmap kirjoitti:

        ei haittaa mua ollenkaa!! :) Komee mies, ja viel kaikenlisäks taitava näyttelijä ja hauska tyyppi. Pysyköö esillä vaan!!!

        on ihana :) Se varpaiden imemisjuttu oli paras! Repesin totaalisesti. Tykkään myöskin Jani toivolasta, se olla söpö


      • pinjala
        Mariana_- kirjoitti:

        on ihana :) Se varpaiden imemisjuttu oli paras! Repesin totaalisesti. Tykkään myöskin Jani toivolasta, se olla söpö

        lari on niin sulonen,namiiiiih


      • pinjala
        Mariana_- kirjoitti:

        on ihana :) Se varpaiden imemisjuttu oli paras! Repesin totaalisesti. Tykkään myöskin Jani toivolasta, se olla söpö

        lari on ihanan sulonen tapaus..namiiiiih


      • jjeminaa-
        emmap kirjoitti:

        ei haittaa mua ollenkaa!! :) Komee mies, ja viel kaikenlisäks taitava näyttelijä ja hauska tyyppi. Pysyköö esillä vaan!!!

        täysin samaa mieltä emmap:n kanssa pysy ruudussa NICKEEEE!!


      • suloisuus
        pinjala kirjoitti:

        lari on ihanan sulonen tapaus..namiiiiih

        lari on lähes täydellinen mies


    • mitätoitarkottaa

      Hei mä näin osan siitä kai ekasta jaksosta. Pölynimurikohdassa mä en sitten enää ajatellu että näyttelijöiden taidot ja jutun taso täsmää ni mä vaihdoin kanavaa, mutta muuten ne sekalaiset mitä mä näin oli positiivinen yllätys.

      Hei pojat, mä hyväksyn teidät. Kai. Eiks o kiva.

      • Jakk3

        Näin lopusta pienen pätkän.Ei mua vakuuttanu.Pitäis ehkä yrittää joku lauantai kattoo kokonaa jos siit ei saanu oikeeta kuvaa sen pätkän perusteel.Tai en tiiä.


      • Sw1ng0
        Jakk3 kirjoitti:

        Näin lopusta pienen pätkän.Ei mua vakuuttanu.Pitäis ehkä yrittää joku lauantai kattoo kokonaa jos siit ei saanu oikeeta kuvaa sen pätkän perusteel.Tai en tiiä.

        Mulla kävi niin samallailla!!!!!!!!!!! Mä näin kanssa lopusta pätkän mutta mun mielest se oli ihan siedettävän olonen ohjelma.


      • emmap
        Jakk3 kirjoitti:

        Näin lopusta pienen pätkän.Ei mua vakuuttanu.Pitäis ehkä yrittää joku lauantai kattoo kokonaa jos siit ei saanu oikeeta kuvaa sen pätkän perusteel.Tai en tiiä.

        Kannattaa kyl kattoo ehdottomasti yks jakso kokonaa, voit ehkä muuttaa mielipitees..


      • tietämätönkö
        emmap kirjoitti:

        Kannattaa kyl kattoo ehdottomasti yks jakso kokonaa, voit ehkä muuttaa mielipitees..

        Mikä tää makeup oikeen on?


      • öä'
        Sw1ng0 kirjoitti:

        Mulla kävi niin samallailla!!!!!!!!!!! Mä näin kanssa lopusta pätkän mutta mun mielest se oli ihan siedettävän olonen ohjelma.

        Haha mä tykkäsit täst kohtalontoverijutusta.


      • solomoni
        tietämätönkö kirjoitti:

        Mikä tää makeup oikeen on?

        Suomalainen talk shown tyyppinen ohjelma, jossa on joka jaksossa artistivieras. Tulee Yle ykköseltä lauantaisin klo.21.30.

        Ei mitenkää erikoinen, mutta ihan katottava :)


    • lizzukkainen

      Nicke on niin ihkuuuuuu

    • Ei katsota, ei

      Kaikenlaista moskaa sitä hätäpäissään tehdään. Ihme sekoilua ja alapää"huumoria" - EI NAURATA eikä huvita.
      Kerta riitti.

      Sääli Nickeä, olla moisessa hömpässä mukana!

      • setä-hemuli

        hauska setti! nauratti kovasti ne läpät! Nicke oli hyvä!


      • viiksekas
        setä-hemuli kirjoitti:

        hauska setti! nauratti kovasti ne läpät! Nicke oli hyvä!

        mä en oikein päässyt perille vielä tästä ohjelmast.


      • naapurintyttö19
        setä-hemuli kirjoitti:

        hauska setti! nauratti kovasti ne läpät! Nicke oli hyvä!

        mun mielest myös ihan hyvää huumoria. jani on ihan huippu.!


      • supurby
        setä-hemuli kirjoitti:

        hauska setti! nauratti kovasti ne läpät! Nicke oli hyvä!

        Huomenna pääsee taas nauttimaan tästä hupaisasta ohjelmasta!! JEee


    • cly

      siisti pätkä..toivotaan et paraene entisestää..

    • televiisiö

      on nicke? se on tosi ammattitaitonen, haluisin nähä.

    • tinnuva

      kaikki ohjelmat missä on nicke on hyviä ihan vaan sen takia

      • ketju.

        tää huumori on omaa luokkaansa


    • iwswk

      Nickehän on tosi hyvä siinä make upissa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe