Olen suunnitellut lähtöä ausseihin WH-viisumilla nyt kevään 2010 aikana. Onko muita lähtijöitä? Olisi kiva saada matkaseuraa? Itselläni suunnitelmat vielä auki ja olisi kiva suunnitella jonkun toisen kanssa matkaa!:)
WH-lähtijöitä kevät 2010??
8
557
Vastaukset
- Perheellinen
Suunnitemissani on lähteä Australian Berthiin maaliskuussa ystäväni luokse
50-v perheenäiti - rude---
Itse olisin mahdollisesti lähdössä vasta kesän lopulla. Mutta vaihtaisin mielellään kuulumisia aiheen tiimoilta. Olisiko sinulla sähköpostia?
- palele lelee
Sinne suuntaankin olen katsellut mut kiirettä pitää jos mielii sinne viettämään kesää. NZ kiinostaisi myös.
- supikoira81
Hei hienoa joku muukin on lähdössä!!! :) Itselläni on suunnitelmissa lähteä maaliskuun loppupuolella 12 kuukaudeksi. Lennot ja ohjelmapaketti on vielä varaamatta, ja rahankeräys pikkusen kesken ;), mutta olisi kiva vaihtaa jo kuulumisia ja jos tosiaan vaikka matkaseuraakin...
Onko sulla meiliosoitetta johon voisin kirjoittaa enemmän?- matkaasuunnitteleva
Hei!
Pallontallaajista voi löytää muita lähtijöitä, esim. täältä: http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=20445.0 - australiaaaan
matkaasuunnitteleva kirjoitti:
Hei!
Pallontallaajista voi löytää muita lähtijöitä, esim. täältä: http://www.pallontallaajat.net/pt2/keskustelu/index.php?topic=20445.0Hei,
Kiva kuulla että täälläkin on lähtijöitä! Kaksi tyttöstä vm -81 lähdössä kesän jälkeen vuodeksi! Ois tietty kiva vaihtaa ajatuksia muidenkin kanssa jotka on siellä tai on menossa! - a.
australiaaaan kirjoitti:
Hei,
Kiva kuulla että täälläkin on lähtijöitä! Kaksi tyttöstä vm -81 lähdössä kesän jälkeen vuodeksi! Ois tietty kiva vaihtaa ajatuksia muidenkin kanssa jotka on siellä tai on menossa!Täälä myös yksi tyttö, joka suunnitellu lähtevänsä, mutta tosin vasta kesän jälkeen. Pakko vielä kesätyörahat saada reissua varten :D
Olis kiva vaihella suunnitelmaideoita yms, muidenki lähtijöiden kanssa. :)
Kiinnostaisko jotakuta vaihdella ajatuksia vaikka s-postillaki? - L
a. kirjoitti:
Täälä myös yksi tyttö, joka suunnitellu lähtevänsä, mutta tosin vasta kesän jälkeen. Pakko vielä kesätyörahat saada reissua varten :D
Olis kiva vaihella suunnitelmaideoita yms, muidenki lähtijöiden kanssa. :)
Kiinnostaisko jotakuta vaihdella ajatuksia vaikka s-postillaki?heippa!
Mullakin olisi alustavasti suunnitelmissa lähteä syksyllä wh-viisumin kanssa Australiaan. Olis kiva vaihtaa ajatuksia ja ehkä löytää matkaseuraakin. :) mulle voi laittaa postia osoitteeseen [email protected].
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893