Hei, juteltiin äsken kello 23.00, mutta sitten koneeni meni täysin jumiin, enkä päässyt enää nettiin. Nyt kun tulin olit jo ehtinyt lähteä. Kun luet tämän, ilmoittele milloin taas tavataan!
carita
8
591
Vastaukset
- carita
tulen huomen illalla taas käymään siinä kl 19.00
- T
Kiva kun huomasit viestini, illalla tavataan toivottavasti. En pääse ihan seitsemältä, mutta uskoisin ehtiväni joskus yhdeksältä (suomenaikaa. Oletkohan vielä silloin paikalla?
- carita
T kirjoitti:
Kiva kun huomasit viestini, illalla tavataan toivottavasti. En pääse ihan seitsemältä, mutta uskoisin ehtiväni joskus yhdeksältä (suomenaikaa. Oletkohan vielä silloin paikalla?
En ole ihan varma viellä jos pystyn..mutta jos minua ei näy..niin ilmoita uusi aika..
- T
carita kirjoitti:
En ole ihan varma viellä jos pystyn..mutta jos minua ei näy..niin ilmoita uusi aika..
Moi C,
Enhän päässyt tulemaan eilen, sillä olin työmatkalla ja olin kotona vasta myöhään illalla. Hyvä, jollet sinäkään päässyt tulemaan linjoille. Mitenkä olet tänään täällä?
- carita
Hej!!
Tänään en pääse kun en ole kotona ja en myöskään huomenna...et se menee ens viikolle nyt ennen kuin pääsen..
Hyvää lauvantaita sinulle..- T
Tapaamme siis ensi viikolla. Hauskaa viikonvaihdetta ja alkavaa viikkoa sinulle Carita!
- Anonyymi
No carita miten o
- Anonyymi
Myöhästyinkö pahasti?
Meillä oli mukava keskustelu silloin.
Aikaahan siitä on jo 22 vuotta mutta muistan sen
kuin eilisen päivän:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792178
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329