Hei, juteltiin äsken kello 23.00, mutta sitten koneeni meni täysin jumiin, enkä päässyt enää nettiin. Nyt kun tulin olit jo ehtinyt lähteä. Kun luet tämän, ilmoittele milloin taas tavataan!
carita
8
552
Vastaukset
- carita
tulen huomen illalla taas käymään siinä kl 19.00
- T
Kiva kun huomasit viestini, illalla tavataan toivottavasti. En pääse ihan seitsemältä, mutta uskoisin ehtiväni joskus yhdeksältä (suomenaikaa. Oletkohan vielä silloin paikalla?
- carita
T kirjoitti:
Kiva kun huomasit viestini, illalla tavataan toivottavasti. En pääse ihan seitsemältä, mutta uskoisin ehtiväni joskus yhdeksältä (suomenaikaa. Oletkohan vielä silloin paikalla?
En ole ihan varma viellä jos pystyn..mutta jos minua ei näy..niin ilmoita uusi aika..
- T
carita kirjoitti:
En ole ihan varma viellä jos pystyn..mutta jos minua ei näy..niin ilmoita uusi aika..
Moi C,
Enhän päässyt tulemaan eilen, sillä olin työmatkalla ja olin kotona vasta myöhään illalla. Hyvä, jollet sinäkään päässyt tulemaan linjoille. Mitenkä olet tänään täällä?
- carita
Hej!!
Tänään en pääse kun en ole kotona ja en myöskään huomenna...et se menee ens viikolle nyt ennen kuin pääsen..
Hyvää lauvantaita sinulle..- T
Tapaamme siis ensi viikolla. Hauskaa viikonvaihdetta ja alkavaa viikkoa sinulle Carita!
- Anonyymi
No carita miten o
- Anonyymi
Myöhästyinkö pahasti?
Meillä oli mukava keskustelu silloin.
Aikaahan siitä on jo 22 vuotta mutta muistan sen
kuin eilisen päivän:)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1165423Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744361701- 2001203
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111163Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk201159Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861063Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47951- 64951
- 64896
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64846