Kuka osaa kertoa tuosta Crash Bandicootista joka on tarkoitettu WII-pelikoneelle?
-Kuinka sitä ohjataan?
Tarvitaanko "keikkulautaa" tms.?
Tuleeko hiki pelatessa?
Samaan syssyyn lisäkysymys:
-Mikä on (mielestäsi) paras peli WII:lle?
Eli löytyykö peliä, jonka pelaaminen pitää lopettaa kun kunto loppuu, eikä siksi kun kyllästyttää?
(Riippu tietysti kunnosta, mutta minulla ei ole suinkaan Amin Asikaisen kuntoa, pikeminkin
Tony Halmeen kuntotaso) ;-)
Crash Wiillä?
3
378
Vastaukset 3
- Lumalee
No,Ei siinä tarvita mitään balance boardia,se häiritsee pelaamista. sitä ohjataan nukchuckilla ja remotella:
liiku-ohjaustappi
hyppy-A
hyökkäys-B TAI ravista nuckhuckia
perusjuttuja...
Ja ei tule hiki.
jää koukkuun jos tulee liian veikee vihollinen!
Paras peli on tomb raider anniversary- Laiskuri(ko)
Juu, eli kovasti kiitosta vastauksesta. Tomb raideri on siinä mielessä huono peli, että päähahmon
ulkomuoto saa ajatukset harhailemaan, ja tulee ihan muut asiat mieleen! (vitsi vitsi.)
Yhtään väheksymättä mielipidettäsi, utelen onko joku hurahtanut johonkin muuhun peliin, vai onko tomb
raideri absoluuttisesti paras peli?
- Laiskuri(ko)
Tuohon kunnon määritelmään täytyy lisätä sen verran, että nykyään kunto on parempi, kuin Tony Halmeella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1452096Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja189934Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91907Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.37848- 60840
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47772Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat51726- 73711
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö284709Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol35660