Kuka osaa kertoa tuosta Crash Bandicootista joka on tarkoitettu WII-pelikoneelle?
-Kuinka sitä ohjataan?
Tarvitaanko "keikkulautaa" tms.?
Tuleeko hiki pelatessa?
Samaan syssyyn lisäkysymys:
-Mikä on (mielestäsi) paras peli WII:lle?
Eli löytyykö peliä, jonka pelaaminen pitää lopettaa kun kunto loppuu, eikä siksi kun kyllästyttää?
(Riippu tietysti kunnosta, mutta minulla ei ole suinkaan Amin Asikaisen kuntoa, pikeminkin
Tony Halmeen kuntotaso) ;-)
Crash Wiillä?
3
378
Vastaukset 3
- Lumalee
No,Ei siinä tarvita mitään balance boardia,se häiritsee pelaamista. sitä ohjataan nukchuckilla ja remotella:
liiku-ohjaustappi
hyppy-A
hyökkäys-B TAI ravista nuckhuckia
perusjuttuja...
Ja ei tule hiki.
jää koukkuun jos tulee liian veikee vihollinen!
Paras peli on tomb raider anniversary- Laiskuri(ko)
Juu, eli kovasti kiitosta vastauksesta. Tomb raideri on siinä mielessä huono peli, että päähahmon
ulkomuoto saa ajatukset harhailemaan, ja tulee ihan muut asiat mieleen! (vitsi vitsi.)
Yhtään väheksymättä mielipidettäsi, utelen onko joku hurahtanut johonkin muuhun peliin, vai onko tomb
raideri absoluuttisesti paras peli?
- Laiskuri(ko)
Tuohon kunnon määritelmään täytyy lisätä sen verran, että nykyään kunto on parempi, kuin Tony Halmeella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3571106- 71748
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 49590
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19481- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459