Elikkä ihan lyhyesti. Pystyykö laskettelumonon sisäkengän pesemään esim. pesukoneella ja normaalilla pesuaineella vai onko käsittely liian raju.
Kyselee käytettyjen monojen uusi omistaja..
Sisäkengän pesu
puhtaasti
2
3162
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pessyt lumilautamonojen sisäkengät pesukoneessa pari kertaa kauden aikana ja aina kauden päätteeksi. Jos niitä ei pese, kuten myös muita lautailukamoja vähintään jokatoisen hikoilukerran jälkeen, niin niihin pinttyy sellainen kusihien käry ettei niitä voi säilyttää asunnossa sisällä. Ihan sama lätkä- ja muiden pelikamojen kanssa.
Karatepukua en ole koskaan pessyt - enkä pese, koska siinä pitää/ kuuluu olla äijäkäry.- Anonyymi
Itse en ole koskaan pessyt yksienkään monojen sisäkenkiä. Eivätkä ole koskaan haisseet mitenkään, kuten luistimenikaan eivät ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1851549
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2001411Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä431129Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad43833- 14720
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30711Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21700- 36691
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .20646Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46617