Elikkä ihan lyhyesti. Pystyykö laskettelumonon sisäkengän pesemään esim. pesukoneella ja normaalilla pesuaineella vai onko käsittely liian raju.
Kyselee käytettyjen monojen uusi omistaja..
Sisäkengän pesu
puhtaasti
2
2496
Vastaukset
- Anonyymi
Olen pessyt lumilautamonojen sisäkengät pesukoneessa pari kertaa kauden aikana ja aina kauden päätteeksi. Jos niitä ei pese, kuten myös muita lautailukamoja vähintään jokatoisen hikoilukerran jälkeen, niin niihin pinttyy sellainen kusihien käry ettei niitä voi säilyttää asunnossa sisällä. Ihan sama lätkä- ja muiden pelikamojen kanssa.
Karatepukua en ole koskaan pessyt - enkä pese, koska siinä pitää/ kuuluu olla äijäkäry.- Anonyymi
Itse en ole koskaan pessyt yksienkään monojen sisäkenkiä. Eivätkä ole koskaan haisseet mitenkään, kuten luistimenikaan eivät ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897209- 353811
- 453400
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402552- 2082336
- 412332
- 1232226
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292139Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401799