penis kutittaa

auttakaa!

voiks joku auttaa mua aina joskus kutittaa penis iha saatanasti ja sit kivespussi siis nii kova kutina ja kirvely et ei saa millää nukuttuu ja siis mulla on atooppine ihottuma eikä se oo mtn karvotust yms

9

5159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aika vaikee ton perusteella sanoo vielä mitään.
      onks jotain näkyvää ihossa? ikäsi? jne...
      jos et täällä kehtaa/halua kertoa-laita privaa: [email protected]

• aloittaja

joo eli 15v 160 cm ja ei näy mitää ihossa punottaa vaa sen jälkee ku oon raapinu sitä siis se kutittaa nii lujaa ettei sitä voi olla raapimati

• aloittaja kirjoitti:

joo eli 15v 160 cm ja ei näy mitää ihossa punottaa vaa sen jälkee ku oon raapinu sitä siis se kutittaa nii lujaa ettei sitä voi olla raapimati

kutiseva iho voi johtua myös kuivuudesta jos pesee liikaa ihoa tai käyttää voimakkaita pesuaineita. varsinkin atooppisessa ihossa tuo kuivuminen on hyvinkin tyypillinen ja ikävä ongelma.
        sulla varmaan on määrätty jotin hyvää voidetta sille atooppiselle ihoalueelle?
        peseydy haalealla vedellä (ei liian lämpimällä/kuumalla). kuivaa huolellisesti ja levitä voidetta atooppiselle alueelle ohjeen mukaisesti. peniksen ja kivesten alueelle voi laittaa esim aqualan, novalan, tms, kysy neuvoja apteekista (auttavat mielellään). anna voiten hiukan aikaa imeytyä ennekuin laitat kalsareita jalkaan niin auttaa paremmin. mukana koulussa on hyvä pitää voidetta myös ja levittää sitä ohuelti päivän aikana jos alkaa kutisemaan uudelleen. kysy lisää neuvoja jos tarviit apua.

• Harmittomiavai
        hoitsukundi kirjoitti:

kutiseva iho voi johtua myös kuivuudesta jos pesee liikaa ihoa tai käyttää voimakkaita pesuaineita. varsinkin atooppisessa ihossa tuo kuivuminen on hyvinkin tyypillinen ja ikävä ongelma.
        sulla varmaan on määrätty jotin hyvää voidetta sille atooppiselle ihoalueelle?
        peseydy haalealla vedellä (ei liian lämpimällä/kuumalla). kuivaa huolellisesti ja levitä voidetta atooppiselle alueelle ohjeen mukaisesti. peniksen ja kivesten alueelle voi laittaa esim aqualan, novalan, tms, kysy neuvoja apteekista (auttavat mielellään). anna voiten hiukan aikaa imeytyä ennekuin laitat kalsareita jalkaan niin auttaa paremmin. mukana koulussa on hyvä pitää voidetta myös ja levittää sitä ohuelti päivän aikana jos alkaa kutisemaan uudelleen. kysy lisää neuvoja jos tarviit apua.

Hoitsukundi tarvitsen apuasi olen 14 kohta 15 täyttävä poika minulla on ollut lapsesta saakka ihmeellisiä näppyjä peniksen alaosassa sekä kives pussissa. Jos menet katsomaan kivekset wikipedia ja painat anatomia siihen tulee kuva missä on samanlaisia näppyjä kuin mulla ne ovat minulla olleet niin pitkään kun muistan mutta nyt ne ovat alkaneet minua häiritsemään. Osaatko sanoa mitä ne ovat?

• joku................

kanssa atooppinen ihottuma.

kutiaa joskus aivan saatanasti ja tulee raavittua iho puhki.
      vaikka iho menee puhki niin ei varsinaisesti verta ala vuotaa. tulee vaan sellaista kirkasta nestettä
      ihan kuin vettä.

ainut nopee apu on pyyhkästä jollain alkoholipitoisella desinfiointiaineella. esim neo amisepti toimii.
      toi tietenkin kirvelee jonkin verran kun rikkinäiseen ihoon laittaa mut kutina helpottaa heti
      sen jälkeen.

eipä tohon mitään lopullista ratkaisuu oo. ihottuma on muutenkin vittumaista. just ku iho paranee
      ja kaikki ruvet lähtee niin homma alkaa yleensä alusta. paikat kannattaa pitää puhtaina ja suihkun
      jälkeen kuivata kunnolla. myös ilmavat kalsarit auttaa...

• alottaja

mullaki tommosta paskaa nestettä enkä viitti kyl mitää viinaa siihe laittaa ettei se sit kutita enempää..

kiitti ku ootte vastannu..

• alottajaad
        alottaja kirjoitti:

mullaki tommosta paskaa nestettä enkä viitti kyl mitää viinaa siihe laittaa ettei se sit kutita enempää..

kiitti ku ootte vastannu..

unohdin sanoo et mul on ollu tää ihottuma 14 vuotta alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää

• alottaja

onkoha se valkone neste sitä mikä kutittaa?

• joku............
        alottaja kirjoitti:

onkoha se valkone neste sitä mikä kutittaa?

siis se neste mikä siitä rikkoutuneesta ihosta valuu on jotain kudosnestettä. (valkosoluja yms)
        sen nyt ei pitäis mitään kutinaa aiheuttaa vaan ylipäänsä raapiessa rikkinäisen ihon pinnalle pääsee
        kaikkee likaa.

viinan kaataminen tuollaiseen kutiavaan kohtaan on jo senkin takii hyvästä että bakteerit kuolee...
        sen käyttäminen ei aiheuta mitään lisäkutinoita, eikä se kirvelystä aiheutuva kipukaan mikään paha oo.
        kun pyhkii esim viinaan kostutetulla pumpulitupolla ihoa niin sehän vähäkin ihonpinnalle jäävä alkoholi
        haihtuu hyvin nopeesti pois. ei siihen ihon pinnalle edes voi jäädä mitään mikä aiheuttais lisäkutinaa...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2273
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      304
      1234
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      949
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      915
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      716
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      673
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe