sanokaas nyt

velliä velliä

Millä suhteella laitan vauvalle (3kk) maito velli seosta.Siis ollaan ihan lääkärin luvalla aloitettu jo viikko sitten maito velli seoksen antaminen.Mutta kun ei olla mistään saatu kunnon neuvoa.Olen aluksi laittanut 1dlmaitoa ja 20ml velliä.Ja sitten lisäsin parin päivän päästä 30ml velliä (tuohon asti lääkäri ja neuvola neuvoi,mutta muuta neuvoa ei olla saatu).Tuo suhde ei vain tunnu olevan oikea.
Eli siis, kuinka se kannattaa tehdä?

4

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mlp0876

suhde ei siis ole oikea? Mitä oikeaa suhdetta haet?

Alkuun laitetaan esim. 20ml velliä ja 80ml maitoa ja siitä vähitellen tiputetaan maidon määrää, että päästään "tuhdimpaan". Meillä velli ei koskaan maistunut tytölle, muutoinkuin niin, että n. 60% oli korviketta ja loput velliä, joten jätin vellin kokonaan antamatta (tällä ei olisi ollut mitään vaikutusta esim. yöuniin). Jos oikealla suhteella haet juuri noit yöunia niin pikkuhiljaa pääsette siihen täyteen vellipulloon ja se vaikuttaa jos vaikuttaa. Toisilla velli ei pidennä yhtään yöunia, energiamäärähän vellissä ja maidossa on sama.

• .......

Meillä aloitettiin maissivelli 3 kk ikäisenä. Ekana iltana 20 ml maidon sekaan (siihen määrään mitä juo) ja sitten seuraavana iltana 30 ml, sitten 40, sitten jo 60 ja sitten jo desi. Ja lopulta pelkkää velliä. Niin ja vellitutilla annetaan se pelkkä velli. Mitä velliä syötät? Ei se niin tarkkaa ole, kunhan aloittaa varoen ja lopettaa/hidastaa jos tulee ongelmia. Ummetushan se yleisimmin tulee ja siihen auttaa luumusose.

• .......

Niin ja ei meilläkään pidentänyt yöunia vaikka joi 2 dl lopulta.

• velliä velliä
        ....... kirjoitti:

Niin ja ei meilläkään pidentänyt yöunia vaikka joi 2 dl lopulta.

määrä tuota velliä..tai nyt vielä maito velli.Sitä tarkoitin tuolla oikealla suhteella.
        Syötän maissivelliä, ainut josta ei ole tullut vatsanväänteitä.
        Ja just ostin bataatin, kun eräs tuttava sanoi että ostaa oikein vellijauhetta, ja tehdä bataattivelliä.
        Ja kuulemma päärynävelliäkin voi tehdä.
        Ääh..minä en oikein vielä tiedä näistä jutuista.Eka lapsi kun on.
        Niin ja vellitutteja on jo ostettu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      381
      5390
    2. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      15
      1382
    3. Onko kaivatullasi ruuvit löysällä

eli himmeä pääkoppa? 🪚
      Ikävä
      104
      921
    4. Miltä se tuntui

Miltä se tuntui, kun ymmärsit minun ikävöineen sinua?
      Ikävä
      78
      831
    5. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimaisin ihminen jonka olet ikinä tavannut?
      Ikävä
      41
      803
    6. Minkä biisin omisit sun kaivatulle?

Pieni perustelu olisi kiva. ❤️
      Ikävä
      50
      792
    7. Haikeaa miten kaikki meni

Ei ole rohkeutta enää nähdä. Koska pelkään, että haavat aukeaa. Ikävä on silti, vaikka en vastannut...tiedät mihin.
      Ikävä
      56
      787
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      56
      774
    9. Asentajako putosi radiomastosta

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000011707236.html Ihminen on kuollut pudottuaan radiomastosta Tampereen Teiskoss
      Tampere
      43
      769
    10. Kuinka monesti olet itkenyt?

Kuinka monesti olet itkenyt kuluneen viikon aikana toisen ihmisen takia? Itse itken joka kerta, kun joku sanoo jotain i
      Sinkut
      132
      763
    Aihe