Mihin kummaan kännykkäkameran (E66) kuvat piiloutuvat? Kun yhdistän kännyn koneeseen usb:llä, kone avaa puhelimen sisällön E-asemana. Mutta vaikka kuinka etsin, viimeisimmät kuvani eivät ole missään kansiossa. Kuvista näkyy syntyvän Images-hakemistoon kuukausikohtaiset kansiot, mutta nyt tammikuussa otetuille kuville ei ole kansiota, eikä niitä ole muuallakaan. Hermot menevät! Viimeksi auttoi, kun ko. E-aseman asetuksiin valittiin "Näytä piilotetut kansiot ja tiedostot". Riemastuin jo, että siitähän tässä vain oli kysymys, mutta nyt sekään ei auta. Joka kerta sama ongelma!
Kännykkäkuvat tietokoneelle
7
732
Vastaukset
Lataa Ovi Suite http://www.nokia.fi/asiakastuki-ja-ohjelmistot/ohjelmistot/nokia-ovi-suite
Nokia -laite ei toimi ilman ohjelmistoa (Nokia Ovi Suite).- ekanokialainen
Kun yhdistän kännykän tietokoneeseen,tulee valikko,kysyen mihin kuvat siirretään.Esim. windows live (xp.ssä) on hyvä. Vistassa mulla on ovi.
- mitä mistä
ekanokialainen kirjoitti:
Kun yhdistän kännykän tietokoneeseen,tulee valikko,kysyen mihin kuvat siirretään.Esim. windows live (xp.ssä) on hyvä. Vistassa mulla on ovi.
onko ulko-ovi ?
- ekanokialainen
mitä mistä kirjoitti:
onko ulko-ovi ?
kovilla pakkasilla ulko-ovea avata.Sisä-ovissa nyt kuljetaan ja kuvat siirtyvät hienosti.
- ?+/{£"%£~^&@@@@@@@@@
ekanokialainen kirjoitti:
kovilla pakkasilla ulko-ovea avata.Sisä-ovissa nyt kuljetaan ja kuvat siirtyvät hienosti.
hauskoi no vitssit naurata
- ihmeellistä
16.02.2011 sai vielä kuvat tietokoneelle.en enää senjälkeen. mikä on muuttunut?
Ilmoittaako puhelin mitään jos yrität laittaa kuvia koneelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584622
- 444515
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184