Missäs Tommi kävi intin?

anne heiskanen

Vai kävikö Tommikin sellasen pariviikkosen urheiluintin kuin Niämisen jakekin?

Ku ohan Hevilä heitelly tota lettiinsä kuitenniin aika pitkän aikaa, joten ei oo ainakaan Säkylässä käyny, ku sielä ei hyväksytä noin pitkää lettii...

Pojjaat puhus kyl et Draksviikis kävis metrinenki flada, mut emmää mittää tierä...

2

1052

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • södra österbotten

Evilä on käynyt intin Lahdessa, näin ainakin muistan jostain lukeneeni.
      Ja oli lyhkäisellä letillä siellä - meidän armeija ei hyväksy pitkiä hiuksia.
      Kasvatteli kutrinsa sitten intin perästä.

• reservi

Lahden Urheilukoulu 12kk. Älkää aina antako ulkoisen olemuksen hämätä, sillä Evilä valittiin alokasaikanaan myös Vuoden Mopoksi ja sai siitäkin tittelistään tuntuvan palkinnon! Evilän nimilaatta koristaa myös Urheilikoulun seinällä olevaa Mestareitten Taulua!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa meni synnyttämään

Hyvinkään sairaalaan. https://www.seiska.fi/kotimaa/maisa-torppa-saapui-synnyttamaan-mikko-rakas-kuvasi-kultaansa-videokameralla-katso-kuvat?utm_sou
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      7863
    2. Nikokin nauraa Sofian ikävälle

https://www.seiska.fi/kotimaa/niko-ranta-aho-sai-kuulla-sofia-belorfin-rajusta-piikittelysta-tvssa-paljonkertova-reaktio Mutta nainen ei vaan älyä hä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      2897
    3. Onko Maralla rahat loppu

Elkö ole varaa ottaa remppamiestä vaan Pikkarainen joutuu maalaamaan. Vitsi mikä teatteri video taas. Vaimo katsoo kun mä maalaan. En kestä, mut ei mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      2260
    4. 44
      1632
    5. Onko Martina Aitolehden rikostuomiot este USA-matkalle?

Avataanpa tästä kokonaan oma keskustelu nyt kun aihe nousi toisen otsikon alla esiin. Miten käy maailmanmestaruuskisojen? Pääseekö rikostaustainen Mar
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1356
    6. Sano että sä

Huijasit mua, et halusit vain testata mun tunteita? 🥺
      Ikävä
      79
      1118
    7. Maran ja Hannun yhteenmuutto

Ai että mä odotan sitä, että pariskunnan arki alkaa. Tähän asti ollut alkuhuumaa ja siinä jo yksi välirikko, Mara poisti hempeilykuvat instasta. Katot
      Kotimaiset julkkisjuorut
      53
      1107
    8. Stefan mitä mietiskelet, et kihlanut Sofiaa vaikka nättiä kihlasormusta näytti toinen kädessään.

Sofi odottaa sormusta kuin kuuta taivaalta ja mikähän on Stefanin laittanut nyt niin mietteleväiseksi ja epävarmaksi ykskaks. ?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1071
    9. Mama Aitolehti syömässä

Ja säilyttää maskia käsivarressa. No onpa hygieenista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      929
    Aihe