Vai kävikö Tommikin sellasen pariviikkosen urheiluintin kuin Niämisen jakekin?
Ku ohan Hevilä heitelly tota lettiinsä kuitenniin aika pitkän aikaa, joten ei oo ainakaan Säkylässä käyny, ku sielä ei hyväksytä noin pitkää lettii...
Pojjaat puhus kyl et Draksviikis kävis metrinenki flada, mut emmää mittää tierä...
Missäs Tommi kävi intin?
anne heiskanen
2
3070
Vastaukset
- södra österbotten
Evilä on käynyt intin Lahdessa, näin ainakin muistan jostain lukeneeni.
Ja oli lyhkäisellä letillä siellä - meidän armeija ei hyväksy pitkiä hiuksia.
Kasvatteli kutrinsa sitten intin perästä. - reservi
Lahden Urheilukoulu 12kk. Älkää aina antako ulkoisen olemuksen hämätä, sillä Evilä valittiin alokasaikanaan myös Vuoden Mopoksi ja sai siitäkin tittelistään tuntuvan palkinnon! Evilän nimilaatta koristaa myös Urheilikoulun seinällä olevaa Mestareitten Taulua!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4711079
- 827489
- 755499
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445464Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764768Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334153- 483016
- 362915
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412475- 402430