Aluksi luukin koko juttua vain yhden loman romanssiksi. Olin kuullut niin paljon tarinoita noista hotelleissa työskentelevistä miehistä: Joka viikko uusi "morsian", ei ne oikeasti kenestäkään välitä, seksiä kyttäävät, rahakin kelpais jne jne .Yhteydenpito jatkui, Tunisian leimat lisääntyivät passissa ja luottamus kasvoi. Ensi kuussa menemme naimisiin!!!!!
Vastaukset 7
- fdfsdf
tulette asumaan tunisiassa ettekä suomessa....
- ählämmöhlöm
tunisiassa.
- n
onnea ja kertoisitko lisää??!!
Itekkin rakastunut ja passiin leimoja hakemassa :) - onnellinen vaimo
itse menin juuri vuoden alusta naimisiin tunisialaisen mieheni kanssa, lomaromanssista sekin alkoi :) osa heistä varmastikin kyttää vain rahaa ja viisumia, mutta kunnollisiakin löytyy! :) mieheni on parempaa kuin olisin osannut ikinä edes kuvitella.
onnea vielä teille!- akkaa
löytyy haaremistanne?
- SanniPöö
akkaa kirjoitti:
löytyy haaremistanne?
Oletko kateellinen ja tyhmä,siis olet,sillä Tunisialaiset miehet ovat upeita ja komeita,he eivät käytä naisesta nimitystä AKKA!!!
Niin rakastunut minä myös ja Tunisialaiseen MIEHEEN :)) - onnellinen vaimo
muslimi on ainakin minun mieheni, mutta turpaan tulen samaan häneltä varmasti paljon pienemmällä todennäköisyydellä kuin suomi-pojalta.
ps sinulle tietämätön, tunisian lain mukaan miehellä saa olla vain yksi vaimo, ja näin on tietääkseni myös suomen laissa. ota asioista selvää ennekuin teet itsestäsi idiootin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1672733- 841187
Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois2381034- 121996
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä82878- 89732
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun103642Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa53598- 38562
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid95530