Hei!
Tarvitsisin vinkkejä ja neuvoja junamatkaan Barcelona- Malaga. Onko ketään, joka on välin kulkenut junalla. Tiedän, että kestää useamman tunnin ( 11h?) , mutta siihen tietoni sitten päättyvätkin. En ole vielä esim. löytänyt Espanjan rautateiden sivuilta kohtaa, josta tekstin saisi englanniksi :)
Kiitos tiedoista ja vinkeistä etukäteen. Kaikki (asiallinen) neuvo on tervetullutta, alkaen vaikka hyvistä eväistä matkalle.
junamatka
3
500
Vastaukset
Reilun tunnin kestää lentomatka ja on erittäin halpa, esim. juuri nyt on voimassa Ryanairin tarjous "lennä helmikuussa neljällä eurolla" ja tosiaankin niita 4 euron (3,96 e) lentoja on hyvin paljon, kokonaishinta se on, joka ei kuitenkaan sisällä matkatavara- eikä luottokorttimaksuja, Gironasta. Mm. Vueling lentää sitten El Pratin pääkentältä, lennot alk. 19 euroa/suunta (www.vueling.com).
Junamatka kestää 11-13 tuntia ja maksaa 40-200 euroa.- bcnla
Avella 5h
- Itse tein näin
pääsivulta alavasemmalta alasvetovalikko, jossa EU lippuympyrä.
Tai sitten otat avuksi google.translaten, jos ei käännä koko sivua niin leikkaa liimaa yksittäsiä lauseita / sanoja niin jotain selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2305099Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1194141- 583723
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363609- 513470
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest413195Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202586- 232376
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo542350UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami241997