Hei!
Tarvitsisin vinkkejä ja neuvoja junamatkaan Barcelona- Malaga. Onko ketään, joka on välin kulkenut junalla. Tiedän, että kestää useamman tunnin ( 11h?) , mutta siihen tietoni sitten päättyvätkin. En ole vielä esim. löytänyt Espanjan rautateiden sivuilta kohtaa, josta tekstin saisi englanniksi :)
Kiitos tiedoista ja vinkeistä etukäteen. Kaikki (asiallinen) neuvo on tervetullutta, alkaen vaikka hyvistä eväistä matkalle.
junamatka
3
579
Vastaukset 3
Reilun tunnin kestää lentomatka ja on erittäin halpa, esim. juuri nyt on voimassa Ryanairin tarjous "lennä helmikuussa neljällä eurolla" ja tosiaankin niita 4 euron (3,96 e) lentoja on hyvin paljon, kokonaishinta se on, joka ei kuitenkaan sisällä matkatavara- eikä luottokorttimaksuja, Gironasta. Mm. Vueling lentää sitten El Pratin pääkentältä, lennot alk. 19 euroa/suunta (www.vueling.com).
Junamatka kestää 11-13 tuntia ja maksaa 40-200 euroa.- bcnla
Avella 5h
- Itse tein näin
pääsivulta alavasemmalta alasvetovalikko, jossa EU lippuympyrä.
Tai sitten otat avuksi google.translaten, jos ei käännä koko sivua niin leikkaa liimaa yksittäsiä lauseita / sanoja niin jotain selviää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1412099Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois234926Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.150913- 78873
- 64861
Töysä otsikoissa
Töysässä takavarikoitu kaksi luvallista käsiasetta ammuskelun jälkeen!Näin media uutisoi!37847- 105798
Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su47757Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä68695- 71571