junamatka

aaaasd

Hei!
Tarvitsisin vinkkejä ja neuvoja junamatkaan Barcelona- Malaga. Onko ketään, joka on välin kulkenut junalla. Tiedän, että kestää useamman tunnin ( 11h?) , mutta siihen tietoni sitten päättyvätkin. En ole vielä esim. löytänyt Espanjan rautateiden sivuilta kohtaa, josta tekstin saisi englanniksi :)
Kiitos tiedoista ja vinkeistä etukäteen. Kaikki (asiallinen) neuvo on tervetullutta, alkaen vaikka hyvistä eväistä matkalle.

3

487

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilun tunnin kestää lentomatka ja on erittäin halpa, esim. juuri nyt on voimassa Ryanairin tarjous "lennä helmikuussa neljällä eurolla" ja tosiaankin niita 4 euron (3,96 e) lentoja on hyvin paljon, kokonaishinta se on, joka ei kuitenkaan sisällä matkatavara- eikä luottokorttimaksuja, Gironasta. Mm. Vueling lentää sitten El Pratin pääkentältä, lennot alk. 19 euroa/suunta (www.vueling.com).

Junamatka kestää 11-13 tuntia ja maksaa 40-200 euroa.

• bcnla

Avella 5h

• Itse tein näin

pääsivulta alavasemmalta alasvetovalikko, jossa EU lippuympyrä.

Tai sitten otat avuksi google.translaten, jos ei käännä koko sivua niin leikkaa liimaa yksittäsiä lauseita / sanoja niin jotain selviää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      73
      853
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      708
    3. 35
      577
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      40
      575
    5. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      29
      572
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      46
      570
    7. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      33
      559
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      540
    9. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      537
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      35
      464
    Aihe