junamatka

aaaasd

Hei!
Tarvitsisin vinkkejä ja neuvoja junamatkaan Barcelona- Malaga. Onko ketään, joka on välin kulkenut junalla. Tiedän, että kestää useamman tunnin ( 11h?) , mutta siihen tietoni sitten päättyvätkin. En ole vielä esim. löytänyt Espanjan rautateiden sivuilta kohtaa, josta tekstin saisi englanniksi :)
Kiitos tiedoista ja vinkeistä etukäteen. Kaikki (asiallinen) neuvo on tervetullutta, alkaen vaikka hyvistä eväistä matkalle.

3

579

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Reilun tunnin kestää lentomatka ja on erittäin halpa, esim. juuri nyt on voimassa Ryanairin tarjous "lennä helmikuussa neljällä eurolla" ja tosiaankin niita 4 euron (3,96 e) lentoja on hyvin paljon, kokonaishinta se on, joka ei kuitenkaan sisällä matkatavara- eikä luottokorttimaksuja, Gironasta. Mm. Vueling lentää sitten El Pratin pääkentältä, lennot alk. 19 euroa/suunta (www.vueling.com).

Junamatka kestää 11-13 tuntia ja maksaa 40-200 euroa.

• bcnla

Avella 5h

• Itse tein näin

pääsivulta alavasemmalta alasvetovalikko, jossa EU lippuympyrä.

Tai sitten otat avuksi google.translaten, jos ei käännä koko sivua niin leikkaa liimaa yksittäsiä lauseita / sanoja niin jotain selviää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      568
      1369
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      42
      743
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      468
      677
    4. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      34
      509
    5. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      4
      499
    6. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      470
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      27
      464
    8. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      39
      447
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      143
      423
    10. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      22
      402
    Aihe