Kuunsäde kiepsahti taakseni.
Pakkanen kutitti varpaani.
Kun kelkalla potkuttelin saunalle.
Melkein alasti.
Löylyn huurussa nauttien.
Tuoksua tervan haistelin.
Kihisi kiuas.
Lämpöä heitti.
Naurussa suin.
Lentosuukkosen heitin.
Nostin jalkani.
Kattoa hipaisten.
Hymyilin itselleni.
Olin niin onnellinen.
Voi tätä autuutta.
Yöllistä saunatonttua.
Saanhan nautia tästä.
Luojan luomasta hetkestä.
Ja kirmata pakkaseen.
Kierähtää lumeen.
Tehdä enkelin kuvion.
Tämä on talvinen nautinto.
Ja takaisin löylyyn.
Rakkautta tämäkin.
Kun saisin vielä hänetkin.
Mukaan unimaailmaan.
Nautintoa
4
177
Vastaukset
- mies-v57
Saanhan olla kanssasi kuin olisimme
pilvien yläpuolella, näkisimme alla vain
palan maatamme, kotimme kuin satu, lumen
ja valkean sylissä..
Sano että saan olla kanssasi ja liitää
vierelläsi pehmeässä, odottaa laskeutumista,
maamme pintaa hipoen, vaalea sumu meitä
hyväillen, Rakkaat maisemamme jo kutsuen..
Jos tämä on unta, ilmavirta tuntuu nukkuvan
korvissa, raikas ilma hyväilee ja Sinä niin kaunis,
antaa tämän unen jatkua, maisemien vaihtua,
nautinnon kietoa meidät yhteen..
Suo näiden hetkien jatkua, anna minun katsoa
itseäsi, kiharoidesi lentoa ilmavirrassa, poskiesi
punaa, hymyäsi ja onneasi, suothan minun olla
mies nautintosi liepeissä..
..kuunnella, miten Rakkaus Sinussa nauraa..
http://www.youtube.com/watch?v=O7-oIuoLFE8&feature=related
Kiitos Runostasi.
On lupa Rakastaa ja nauttia hetkistä
iselleen, tuntea iloa ja onnea kuin
se olisi unta todellisuudessa...
Jonkun kosketusta, hyväilyä, mikä tuntuu mielessä..ja kokonaan..
On vain hyvä olla hetkissä, tehdä itsellisesti,
itselleen, ja tahtoa myös Hänet mukaan..
Rakkautta.
Raikas, hellä ja lämpöinen
Rakkausrunosi..
Jotain omaa pehmeyttä, sanojen säveltä,
antaumusta tekstissäsi, hyvää mieltä..
Tuli hymy tätä lukiessa...ja mieli saunaan..
Kovasti kaunis ja hyvä Runosi ja
erityisen hyvä loppu!
Oikein paljon voimia ja kannustusta
Sinulle koko päivääsi.Tulin pakkasesta pirtille.
Keitin teetä.
Nautin lämmöstä.
Takkatulen.
Ja nyt luen runoja.
Vastauskia runoilla.
Olet todellinen aarre.
Rakkausrunojen.
Kiitos jos saamme.
Jatkosaakin lukea,,,kuunnella
Ken soittaa musiikkia.
Kaunis kiitos iltapäivääsi
suuteli kohmeita varpaitani,
voi että ! Kuinka paljon
vesi rakastikaan
kuumia kiviä.
Kiuas pärskähti
kostean suudelmansa,
joka hyväili vartaloni
samenttista ihoa.
Tämä on paras hetki
Elämälle!
Kuinka kuuma ihoni
nauttikaan valkoisesta,
puuterilumen syleilyistä
myötäillen naisellisen
vartalon pehmeitä liikkeitä.
Rakkaus!
Sanana nautinto !
Elämän joka hetkeen.
Tämmöistä lämpöä loit. J.Saunan höyryihin.
Lumienkelin lumoihin.
Nautintoon.
Joka oli eilen aivan tosi :)
Kiitos!
Hymyilen sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487