Nautintoa

Margitta

Kuunsäde kiepsahti taakseni.
Pakkanen kutitti varpaani.
Kun kelkalla potkuttelin saunalle.
Melkein alasti.

Löylyn huurussa nauttien.
Tuoksua tervan haistelin.
Kihisi kiuas.
Lämpöä heitti.
Naurussa suin.
Lentosuukkosen heitin.

Nostin jalkani.
Kattoa hipaisten.
Hymyilin itselleni.
Olin niin onnellinen.

Voi tätä autuutta.
Yöllistä saunatonttua.

Saanhan nautia tästä.
Luojan luomasta hetkestä.

Ja kirmata pakkaseen.
Kierähtää lumeen.
Tehdä enkelin kuvion.
Tämä on talvinen nautinto.

Ja takaisin löylyyn.

Rakkautta tämäkin.
Kun saisin vielä hänetkin.
Mukaan unimaailmaan.

4

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies-v57

      Saanhan olla kanssasi kuin olisimme
      pilvien yläpuolella, näkisimme alla vain
      palan maatamme, kotimme kuin satu, lumen
      ja valkean sylissä..

      Sano että saan olla kanssasi ja liitää
      vierelläsi pehmeässä, odottaa laskeutumista,
      maamme pintaa hipoen, vaalea sumu meitä
      hyväillen, Rakkaat maisemamme jo kutsuen..

      Jos tämä on unta, ilmavirta tuntuu nukkuvan
      korvissa, raikas ilma hyväilee ja Sinä niin kaunis,
      antaa tämän unen jatkua, maisemien vaihtua,
      nautinnon kietoa meidät yhteen..

      Suo näiden hetkien jatkua, anna minun katsoa
      itseäsi, kiharoidesi lentoa ilmavirrassa, poskiesi
      punaa, hymyäsi ja onneasi, suothan minun olla
      mies nautintosi liepeissä..

      ..kuunnella, miten Rakkaus Sinussa nauraa..

      http://www.youtube.com/watch?v=O7-oIuoLFE8&feature=related

      Kiitos Runostasi.

      On lupa Rakastaa ja nauttia hetkistä
      iselleen, tuntea iloa ja onnea kuin
      se olisi unta todellisuudessa...

      Jonkun kosketusta, hyväilyä, mikä tuntuu mielessä..ja kokonaan..

      On vain hyvä olla hetkissä, tehdä itsellisesti,
      itselleen, ja tahtoa myös Hänet mukaan..

      Rakkautta.

      Raikas, hellä ja lämpöinen
      Rakkausrunosi..

      Jotain omaa pehmeyttä, sanojen säveltä,
      antaumusta tekstissäsi, hyvää mieltä..

      Tuli hymy tätä lukiessa...ja mieli saunaan..

      Kovasti kaunis ja hyvä Runosi ja
      erityisen hyvä loppu!

      Oikein paljon voimia ja kannustusta
      Sinulle koko päivääsi.

      • Tulin pakkasesta pirtille.
        Keitin teetä.
        Nautin lämmöstä.
        Takkatulen.

        Ja nyt luen runoja.
        Vastauskia runoilla.

        Olet todellinen aarre.
        Rakkausrunojen.
        Kiitos jos saamme.
        Jatkosaakin lukea,,,kuunnella
        Ken soittaa musiikkia.

        Kaunis kiitos iltapäivääsi


    • suuteli kohmeita varpaitani,
      voi että ! Kuinka paljon
      vesi rakastikaan
      kuumia kiviä.

      Kiuas pärskähti
      kostean suudelmansa,
      joka hyväili vartaloni
      samenttista ihoa.

      Tämä on paras hetki
      Elämälle!

      Kuinka kuuma ihoni
      nauttikaan valkoisesta,
      puuterilumen syleilyistä
      myötäillen naisellisen
      vartalon pehmeitä liikkeitä.

      Rakkaus!
      Sanana nautinto !
      Elämän joka hetkeen.

      Tämmöistä lämpöä loit. J.

      • Saunan höyryihin.
        Lumienkelin lumoihin.
        Nautintoon.
        Joka oli eilen aivan tosi :)
        Kiitos!
        Hymyilen sinulle


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      120
      1175
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      874
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      82
      719
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      699
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      276
      665
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      89
      663
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      604
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      27
      537
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      533
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      110
      487
    Aihe