minulta neni akillesjänne poikki lentopallopelissä. vapaa ajalla. minulla on yrittäjän tapaturma vakuutus 24 h
sieltä tuli kielteinen päätös vedeten ei terve jänne mene poikki, ikä heikentää, liikunnan harrastus voi lisätä riskiä jänteen heikkenemiseen. miten perustelen valituksen, onko jollain kokemusta edellämainitusta
vai pitääkö tyytyä päätökseen ja olla ilman vakuutus rahoja.
tapaturmavakuutus
yksinyrittäjä
1
407
Vastaukset
- 1.Urheilumies
Asia on niinkuin sinulle on kerrottu.Olen kuullut useammasta tapauksesta,itse olen ollut urheiluasioissa vuosikymmenet mukana ja aina on tullut kielteinen päätös useisiin akillesjänne onnettomuuksiin.Perustelu on juuri niin ,että terve akillesjänne ei mene poikki...tarkoittaa varmaan myös jos juna menee yli.En voi itse käsittää tätä millään muotoa ,mutta turhaan valitat ....valitettavasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038202- 1105743
- 555191
- 2895186
- 783831
- 583021
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452481