Meriläinen on miettinyt!

Meriläinen

Tää ppalsta ei enää tue minun ajatusmaailmaani joten poistun toistaiseksi takavasemmaale ja lähden sinne missä on sitä Kauneutta.
Mistä löydän syitä kiitollisuuteen ja missä olen onnellinen.
Toivon että kaikki jotka nostavat itsensä oikeasti suurelle jalustalle, muka parempina kuin muut isompina ja kauniinpina (HAH) menisivät hieman itseensä.
Tämä on tietysti turha toive koska hehän ovat kaiken yläpuolella.
No tämä aloitus ei varmaan ole kauankaan tällä palstalle mutta mitä siitä.
Kaikille mukaville palstalisille joita on täällä tosi paljon toivon kaikkea hyvää.

55

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uuninlämmittäjä

Elä nyt kehtoo lähtee. Jos jättäis ne jalustalle itsensä nostavat takavasemmalle, eli viittais kintaalla. En ole niin paljoa seuraillut viime aikoina palstaa, että oisin huomannut näitä itsensä parempana pitäviä. Onhan niitä varmaan, joka ikäryhmässä, joka foorumissa, naapureissa, työpaikoilla, kaikkialla. Mut olokoot, ei kannata välittää.

Kaikkea hyvää sulle kuitenkin, päätitpä jäädä tai poistua.
      Itsehän me kukin pystymme vaikuttamaan tähän(kin) palstaan. Ja kyllä näyttä kommenttia tulevaan melkein asiaan kuin asiaan. Eli aina joku kiinnostuu samoista asioista mistä itse on kiinnostunut.

• haukuttu -tiina

hei älä mee, älä välitä. Mutta jos aina joutuu toisten kynnysmatoksi, kannattaako kuluttaa aikaa täällä. Mielenkiinnolla seuraan kuka on seuraava, jos meriläinen jää vähäki aikaa lomalle. Oon huomannu että miehiä tulee ja menee saavat olla suht raussa mitä merkillisempine juttuineen. Kanalaumaa aina epäillään mutta löytyisköhän se pahin kiekuja kuitenkin kukkolaumasta. Kun pysytyskin vaikuttamaan tähän palstaan mutta kun ei aina joku hyökkää jotain vastaan.

• Ugoton
        haukuttu -tiina kirjoitti:

hei älä mee, älä välitä. Mutta jos aina joutuu toisten kynnysmatoksi, kannattaako kuluttaa aikaa täällä. Mielenkiinnolla seuraan kuka on seuraava, jos meriläinen jää vähäki aikaa lomalle. Oon huomannu että miehiä tulee ja menee saavat olla suht raussa mitä merkillisempine juttuineen. Kanalaumaa aina epäillään mutta löytyisköhän se pahin kiekuja kuitenkin kukkolaumasta. Kun pysytyskin vaikuttamaan tähän palstaan mutta kun ei aina joku hyökkää jotain vastaan.

Ukot täällä enimmäkseen rellestää ja riekkuu ja saboteeraa, ja moni kananenkin siihen menee mukaan, mitähän luulevat siitä saavansa. Olen seurannut enempi sivusta tätä hommaa. Ei tee mieli reccautua. Meriläisen päätös on hyvin ymmärrettävä. Hyvää jatkoa kaikesta huolimatta.

• haukuttu -tiina kirjoitti:

ja sen sivussa runsas juhliminen aiheuttaa krapulaa. Liekkö tuo täydenkuunaikakin, joka tekee herkemmät kuuhulluiksi.
        Sen tuossa olen huoannut, että joku sosiaalinen persoona, joka kirjoittaa enemmän, ja saa muilta vastakaikua, joutuu usein silmätikuksi.
        Kyllä se pahin kiekuja on kukkolaumasta. Ei sen kiekujan osa kovin kaksinen ole. Se on säälittävää, jos ei miehellä ole muutaelämää, kun tulla tänne nimettömänä kiekumaan.

• Kaunis nainen
        Ugoton kirjoitti:

Ukot täällä enimmäkseen rellestää ja riekkuu ja saboteeraa, ja moni kananenkin siihen menee mukaan, mitähän luulevat siitä saavansa. Olen seurannut enempi sivusta tätä hommaa. Ei tee mieli reccautua. Meriläisen päätös on hyvin ymmärrettävä. Hyvää jatkoa kaikesta huolimatta.

ajaa kaikkia miehiä pois täältä!!!!!!!!!!!!!!!!1 Oih ja voih kun sais olla sellaisessa työpaikassa jossa olis 3/4 miehiä ja sais ihailla niiden salskeita olemuksia ja sukeltaa aina välillä käytävällä vastaan tullessa niiden lempeisiin silmiin.
        Mutta suurin osa työpaikoista joissa olen ollut ovat olleet täynnä enemmän tai vähemmän ilkeitäja henkisesti tasapainottomia ämmiä. Niitä varmaan lilluu tälläkin palstalla mutta onneks ei tarvitse sentään katsella niiden ilkeitä ja rumia naamoja!! Ilkeät kirjoitukset on helpompi ohittaa. Niitä häijyjä ihmisiä oikein ympäröi kylmä ja pahaa oloa aiheuttava energia.

• Kukko kiekuu
        haukuttu -tiina kirjoitti:

Minä olen se keikuja. Kun mulle sanottiin, että tervemenoa, niin kosto elää.

• se on, jos täällä ei enää ole yhtä Meriläistä mutta Meriläinen tekee niinkuin hyvältä tuntuu.
      Kaunista ja onnellista tulevaisuttaa vain Meriläiselle!

• palstalainen X

joissa voi ajatuksiaan ilmi tuoda, ehkä sopivimpia sinulle, etsit vaan rohkeasti.
      On henkisempää ja pohtivampaa, siellä ajatuksesi ja mietteesi voivat saada paremmin vastakaikua.

50 on yleispalsta, jolle kirjoittaa hyvinkin erilaisia ihmisiä, eivät he kaikki voi olla juuri niitä "omia ihmisiä",
      joiden kanssa kaikki ajatukset menevät yksiin.
      Sehän olisi jo liikaa vaadittu.
      Onnea matkaan.

• Marlyn.

hänellä oli joku pitempi loma edessä,tulee takasin sitten levänneenä ja elinvoimaisena.

Hän kuitenkin kirjoittaa useimmiten samoin kuin minäkin ajattelen asioista,joskus jopa hämmästyn et tuohonhan ei ole mitään lisättävää,kuin olis kaksoisolentoni.Siksipä en "toista" itse kirjoittamalla tänne kuin silloin tällöin.
        Kaikkea hyvää,Meriläinen,olipa niin tai näin ;-)))))

• Anjaniina

täysin vapaehtoista ja mielestäni hauskaa.
      Koetko että joku loukkaa sinun suuruuttasi ja kauneuttasi?
      Tai olet jotenkin muiden alapuolella.
      Kiitollinen voi olla niin monesta eri asiasta, joillekin
      riittää että sormet näpyttelevät ja ajatus kulkee.
      Ei tätä nyt niin haudan vakavasti pidä ottaa :)

• Anjaniina

kaimakin on käynyt.

• pysyn täällä

ilmoittaa poistumisistaan ja tulemisistaan, tämähän on kuin tori, jossa hetki viivytään, rupatellaan,
      toiset pitempään, toiset lyhyemmän aikaa.
      Lähdetään ja palataan kukin omaan tahtiinsa ja omien suunnitelmiensa mukaan.
      Jos on aikaa voi viivähtää pitempään tai käydä vain moikkaamassa tuttuja ja tuntemattomia.
      Te vakirekatut teette tästä elämää suuremman asian.
      Ei täällä kukaan ole kenenkään ala- tai yläpuolella, jos he itse niin kuvittelevat, se on heidän häpeänsä.

• huhuhuhuhh

samaa mieltä.
        Kyllästyttää nää NYT MÄ MENEN JA KYLLÄ KAIPAATTE VIELÄ! ilmoitukset
        Jos menee, menee.Tartteeko siitä elämää suurempaa tehdä.
        Galleriasta saa kiinni ne jotka tarttee.Aina
        Palstailmotukset on niitä että ootetaan, että joku itkee, älä jätä!

• pysyn täällä
        huhuhuhuhh kirjoitti:

samaa mieltä.
        Kyllästyttää nää NYT MÄ MENEN JA KYLLÄ KAIPAATTE VIELÄ! ilmoitukset
        Jos menee, menee.Tartteeko siitä elämää suurempaa tehdä.
        Galleriasta saa kiinni ne jotka tarttee.Aina
        Palstailmotukset on niitä että ootetaan, että joku itkee, älä jätä!

kuitenkaan pois lähtee, tulee jonkun ajan kuluttua takaisin joko entisellä tai uudella nikillä.
        Ne jotka todella lähtevät, tekevät sen hiljaa ja meteliä nostamatta. Sitten voi palata kun mieli tekee,
        eikä tarvitse siitäkään sen enempää ilmoituksia tehdä.
        Gallerian voi pitää käytössä ja kirjoitella sitä kautta hengenheimolaisille, ikävät palstakirjoittajat voi unohtaa.
        Ehkä se on vain oman tärkeyden korostamista, kun odotetaan että joku nyt kyllä jää mua kaipaamaan ja kyselee perään, kun lähdöstäni ilmoitan yleisesti.
        Tulen sitten lukemaan ja katsomaan, ketkä huutelee perään.

• rauha maassa
        pysyn täällä kirjoitti:

kuitenkaan pois lähtee, tulee jonkun ajan kuluttua takaisin joko entisellä tai uudella nikillä.
        Ne jotka todella lähtevät, tekevät sen hiljaa ja meteliä nostamatta. Sitten voi palata kun mieli tekee,
        Gallerian voi pitää käytössä ja kirjoitella sitä kautta hengenheimolaisille, ikävät palstakirjoittajat voi unohtaa.
        Ehkä se on vain oman tärkeyden korostamista, kun odotetaan että joku nyt kyllä jää mua kaipaamaan ja kyselee perään, kun lähdöstäni ilmoitan yleisesti.

Onkohan lukutaidossani jotain vikaa. Tuossa aloituksessahan lukee sana TOISTAISEKSI.

Turhaan tuhlaat energiaasi tuollaiseen ilkeämieliseen tekstiin.

• Heikunkeikku
        pysyn täällä kirjoitti:

Mutta Haittaako se, että ilmoittaa ja selittää sen, miksi ei halua enää olla palstalla?

Entäs sellaiset, jotka eivät ole rekisteröityneet. Eivät he voi mennä minnekään gallerioihin jutustelemaan.

Asiasta, kuin asiasta voi ajatella sillä Kaikkein negatiivisimmilla tavoilla.
        Jos kirjoittaisin aloituksen ja sanoisin, että onpas Vaasassa nyt hieno ilma, niin siihenkin vois joku vastata, että mitä helevetin väliä sillä on, mimmosia säitä Vaasas pidellään. Oletpas sinä tyhmä.

Jos ei ole mitään rakentavaa sanomista aloitukseen, niin pitääkö sitä sanoa yhtään mitään?

Eikö meistä ihan jokainen saa tehdä siten, kuin itsestä tuntuu. Jos joku lähtee tosta noin vaan, niin voihan joku toinen lähteä toisella tavalla.
        Ajattelen, että se on ihan kohteliasta sanoa meille muille, jos on tuumaillut, että lähtee takavasemmalle.
        Monelle voi olla tärkeääkin sanoa lähtijälle, että "hei, mä ainakin oon tykännyt susta....jne.." Ja muistuttaa, että on Aina tervetullut takaisin.

Itsestäni ajattelen, että jos päättäisin kokonaan lähteä, niin tahtoisin siitä muille sanoa. En oman itseni tärkeyden korostamiseksi, vaan ylipäätään tiedoksi. Ja tahtoisin myös kiittää monista hyvistä hetkistä palstalla ja mukavista ihmisistä.

• Heikunkeikku kirjoitti:

Mutta Haittaako se, että ilmoittaa ja selittää sen, miksi ei halua enää olla palstalla?

Entäs sellaiset, jotka eivät ole rekisteröityneet. Eivät he voi mennä minnekään gallerioihin jutustelemaan.

Asiasta, kuin asiasta voi ajatella sillä Kaikkein negatiivisimmilla tavoilla.
        Jos kirjoittaisin aloituksen ja sanoisin, että onpas Vaasassa nyt hieno ilma, niin siihenkin vois joku vastata, että mitä helevetin väliä sillä on, mimmosia säitä Vaasas pidellään. Oletpas sinä tyhmä.

Jos ei ole mitään rakentavaa sanomista aloitukseen, niin pitääkö sitä sanoa yhtään mitään?

Eikö meistä ihan jokainen saa tehdä siten, kuin itsestä tuntuu. Jos joku lähtee tosta noin vaan, niin voihan joku toinen lähteä toisella tavalla.
        Ajattelen, että se on ihan kohteliasta sanoa meille muille, jos on tuumaillut, että lähtee takavasemmalle.
        Monelle voi olla tärkeääkin sanoa lähtijälle, että "hei, mä ainakin oon tykännyt susta....jne.." Ja muistuttaa, että on Aina tervetullut takaisin.

Itsestäni ajattelen, että jos päättäisin kokonaan lähteä, niin tahtoisin siitä muille sanoa. En oman itseni tärkeyden korostamiseksi, vaan ylipäätään tiedoksi. Ja tahtoisin myös kiittää monista hyvistä hetkistä palstalla ja mukavista ihmisistä.

Palstoja lukeneena olen nähnyt tämän jo tapahtuneen aiemmin. Yllä olevat ns.ihmettelyt ovat toistoa, toistoa muilta palstoilta. Kenelläkään ei tietääkseni ole valtaa antaa ohjeita lähtemisiin ja uudelleen tulemisiin. Paukapäistä! ;)
        Nakertajiksi nimittäisin näitä ulos-ja sisäänajajia. Kysymys kaksi...MIKSI?

• pysyn täällä kirjoitti:

voisi antaa olla niin kuin on ja tehdä niin kuin tekee ilman näitä ainaisia "selvännäkijän viisauksia".

Meriläinen se nyt tuskin on ensimmäisenä omaa tärkeyttään korostamassa.

• Nikitön-
        pysyn täällä kirjoitti:

monellakin on jo useita. Ei haittaa, vaikka yhden lopettaakin.

• Ahmed-

Se on sitä itsensä korostamista, että MINÄ lähden.

• Heikunkeikku

Uskon, että olet miettinyt ja ymmärrän sinua, jos olet päättänyt poistua takavasemmalle.
      Sinulle Meriläiskä haluan vielä sanoa, että kun viime kesänä suunnittelit Vaasaan tuloa ja se tulo jäi sitten tekemättä, niin jos ensi kesänä olet tänne päin tulossa, niin ota vaan "kreippaasti" yhteyttä. :)
      Mielelläni tapaisin sinua ihan livessäkin. Oot niin saman sorttinen, kuin minä, että luulen juttujen luistavan.

Mukavalle ja positiiviselle ihmiselle, Merenneidolle, toivotan kaikkea hyvää.
      Ainahan palstalle voi tulla jutustelemaan, jos siltä tuntuu. Minä oon aina tykännyt sun juttuja lukea.

• jassumarketta

kannattaa aina etsiä , ei tämä elämä aina niin kummoista ole. Jos ne löytää kannattaa olla kiitollinen. Jos palstalta löytää vain pahaa mieltä itselleen, kannattaa lähteä, niin minäkin tekisin. En tarkoita tervemenoa vaan tervetuloa takaisin sitten.....joskus:)) ?? Ja kaikkea hyvää.

http://www.youtube.com/watch?v=P5ItNxpwChE&feature=related

• Äh, turha antaa periksi noille kiusanhengille. Ole vaan niin kuin niitä ei olisikaan. Jos ne eivät mulle mitään mahda, eivät sullekaan. Katse vaan niiden yli, ohi tai läpi, ne ovat pelkkää ilmaa.

• Anjaniina

kaikella ystävyydellä, että jos minun pitäisi miettiä mikä palsta tukee ajatusmaailmaani, joutuisin lähtemään jokaikiseltä ;)

Ratkaisu kirjoittamisesta on sinne ja tänne-henkilökohtainen.
      jollei viihdy, niin pois, ei sen monimutkaisempaa.

Mutta ymmärrän ratkaisusi, sillä lueskelin tätä palstaa jo aiemmin ja muistan kyllä täältä sopuisamman ilmapiirin, se oli osittain omakin päätökseni alkaa kirjoittamaan, juuri sen vuoksi.
      Nyt tuntuu että noita ärsyttäjiä ja riitelijöitä on aina vain suuremmassa määrin.
      Täällä tarvitsee näköjään hyvät hermot.

Jotenkinhan se kertoopalstan tilasta, jos yhä useampi kokee, ettei keskustelua saada aikaan kuin ärsyttämällä.

Katselen minäkin aikani ja kun alkaa tarpeeksi tympäisemään, siirryn ystävällisemmille saiteille.
      Sillä on niitäkin vielä, paikkoja joissa ihmiset voi vaihtaa mielipiteitään, tarvitsematta pelätä millaisen likasankon seuraava kirjoittaja tyhjentää niskaan ;)

Hyvää omaa aikaa sinulle.

• .

päivän. Olit vasta tullut tänne palstalle. Kirjoiteltiin, kuinka, minustakin, on ihan kivaa. Sanoin sinulle, että alku täällä on kuin kuherruskuukautta. Palstaan lähes rakastuu.
      Sitten tulee tavaksi, kellä minkäkinlaiseksi. Jatko riippuu itsestä.

Itsestäni sanon, Juicea mukaillen:

"Niin usein olen palstalta lähtenyt/ ja yhtä usein takaisin tullut."

Tule Sinäkin takaisin!

• yksi pienimmistä

Kun istut siellä rannalla ajopuusi päällä,ei se viereinen paikka ole tyhjä siinä istuu eräs keltapuseroinen joka luutii murheita loitommalle.
      Varmaan useinkin kun nikkiäsi ei näy,ajattelen sinun oloasi ja elämääsi,haistatko leivän tuoksun lenkilläsi,kuunteletko hankainten ääntä saaren takaa?.
      Saitko hirsisen unelmasi toteutettua,kuuletko veden ääänen kokassa ja lokkien huudot,ääniä joita joskus itse kaipaan.
      Tule kun haluttaa ja kirjoita niinkuin tapanasi on ainakin minä kaipaan kirjoitustasi

• Yxitypy

Pieni tauko palstoilta tekee hyvää, mutta vaikeaa on poistua täällät kokonaan. Olen minäkin usein päättänyt lopettaa koko palstailun, mutta jotenkin on taas veri vetänyt tänne. Olinkin yhteen aikaan aika aktiivinen palstailija, mutta ainakin puolella olen vähentänyt.
      Niitä kiusaajia näillä palstoilla löytyy varmaan meille lähes jokaiselle, mutta ne täytyy vaan osata jättää omaan arvoonsa.

Hyvää talven jatkoa sinullekin. Jotenkin minusta tuntuu, että pienen tauon jälkeen vielä ilmaannut.
      ps. Älä nyt ainakaan nikkiäs vielä hävitä, jos tuut katumapäälle :=))

• ai-rot

muuten on hävinnyt Paapuuri,onkohan he lähteneet yhdessä? Jonnekkin lämpimille vesille.

• Muistipelaa

sinäkää.
        Yks pahimmista kiusaajista olit aikanaan ja puskaruikuista.

• Puskadaaraa.....

puskaan. Puskasta on hyvä viskellä kiviä:)))

• sinäkin sitten meinaat lähteä... :( Tuut sitten heti takasin,kun olet huilinut. :)

• meirikki

Toivon että palajat kunhan hetken tuumailet? Juttumme oli usein kuin samoilta näppäimiltä.
      Kevättä kohden aurinkoisia päiviä.

• ääneni värähtelee

.............
      Jollakulla on sormet väsyneet, tarttee huilia välillä.
      Nääs marionettinuket on pitkän päälle raskaita liikutella.

Vaihtuvathan oikeissa teattereissa ohjelmistot aika-ajoin. Ja hyvä niin.

• mitäkä mies

Ei tunnu mukavalta,ei. Ei meistä kukaan ole toista parempi.Älä ainakaan pitkään ole poissa tai edes alahuulta pidä kovin lörpsöllää,harakka tekee pesän siihen..

Olen pahoillaan jos päätät poistua.

• taistella. Paha saa palkkansa joskus, mutta hyvää kannattaa pitää pinnalla! Ihan jo put-put veneenkin takia.:)

• Tervemenoa

ei sovi kaikille. oot tietenkin rampannut jossain herätyskokouksissa tai erehtynyt juopottelemaan je meet "puhdistautumaan" samanmielisten pariin. Joopajoo, teatraalisia lähtöjä nähty aina, harva kuitenkaan sentään vittuilee lähtiissään. Itepähän pölöjä nettipalstansa on valinnut, turha syyttää muita, jos on valinnut väärin. Sitäpaitsi oli niin pirusti kirjoitusvirheitäkin, että tuskin muistaa kohmeloissaan huomenna tänne mitään kirjoittaneensakkaan.

• ojankaivuri

Olet säkin ammatit valinnut. Opettaja ja tietäjäeukko samassa paketissa.

• viis-siitä

sinulla ei ollut kuin kahdeksan :)))

-sori.... ;)

• ojankaivuri kirjoitti:

Olet säkin ammatit valinnut. Opettaja ja tietäjäeukko samassa paketissa.

loistaa,ei sitä passaa vakan alle laittaa vakka rupee palamaan.

• 15+1

kohtaa kirjoitusvirheet juuri huolettavatkin...

• ojankaivuri
        koti-kiusattu kirjoitti:

loistaa,ei sitä passaa vakan alle laittaa vakka rupee palamaan.

Mut jos siinä vakassa olisi perunoita, niin nehän kypsyisi siinä samalla :-).

Hauskaa tuo kirVoitusvirheistä huomauttaminen, kun huomauttaja itse syylistyy myös niihin.

• axaxs
        ojankaivuri kirjoitti:

Mut jos siinä vakassa olisi perunoita, niin nehän kypsyisi siinä samalla :-).

Hauskaa tuo kirVoitusvirheistä huomauttaminen, kun huomauttaja itse syylistyy myös niihin.

ovat varmaan samanlaisia, kuin vähillä rahoillaan kehuvat.

• Nykyään vähemmän niissäkin. Jotkut pystyy ja uskaltaa kirjoittaa hyvinkin kauniisti, ihan kateeksi käy, kun oma kirjoitus on vähän jörönpuoleista.
      Seuraava homma olis muuten joulukuusen ulosvienti, ja irtiotto jalasta. Se onkin helpompi homma kun jalkaanlaitto:).

• naapurin tyttö

Kaunis Kiitos :D

• palsta on antanut

sinun peilata uudistuvaa minuutasi ja kehtaat moittia.

• Otto-Vaan
    • Enkeli-trio

teki mum miälest ainaski mul hyvää :)
      Pari kk jaksoin olla pois, ny maistuu taas :)
      Tulin yht salaa takas, ku lährinki,
      kans simmottis taka vasemmal väistyen.
      Mut mukavaa lomaa sul, jos lomal vaa olet lährös ja
      Hyvää Uutta Vuotta kans !

• Muoti & kauneus

aiot mennä?;D

• 17+7

sun piti päästä sanomaan tuo ihan väkisten, eikö? Tosi nokkela oivallus. Että me ollaan kaikki ylpeitä susta. Jatka samaan malliin ja kyllä sä jatkatkin, eiksvaan?

• törkimys,

Pidä nyt jo suusi kiinni, raukka. Kyllä me tiedetään miten katkera olet, voi akkaparkaa!
        Ei se nyt sinunkaan kuvasi kaksinen ollut mikä galleriassa oli!
        Luuletko itsestäsi liikoja? Muista hoitaa myös omaa päätäsi!

• ++++

miten sinä itse? En oikein tajua, miksi joku puhuu itsestään kolmannessa persoonassa.

Syysi ymmärrän tasan tarkkaan. On kuin tämä palsta olisi täynnänsä epäinhimillisen täydellisiä ihmisiä, joille kaikki inhimillinen on täysin vierasta.
      Siihen ja juuri siihan, en pidä teeskentelystä.

En tykkää enää muutenkaan, paljonkaan, useinkaan, tästä paikasta.

Älä nyt kuitenkaan ihan tykkänänsä täältä lähde, monet mukavat ketjuilut olen sinunkin kanssasi saanut viettää. Harvinaista herkkua olleet nykyisin.

• Nalli-Kallio

Harva meistä on rautaa, niin moni taipua saa....

Vesille venosen mieli =D

• Tietäjä Iänikuinen

Kirjoittaa kolmannessa persoonassa itsestään, hirvittävästi kirjoitusvirheitä, ihmeellistä katkeruutta jne.

Ton oli joko kirjoittanut joku muu Meriksen tunnuksilla, tai sitten se on ratkennut ryyppäämään ja on menossa taas katkolle.

Mutta ei se noin ikinä ennen ole kirjoittanut, tyyli aivan eri, teksti tajutonta katkeruutta ja etenkin tuo valtava typoaminen.

Vähän huolestuttavaa tavallaan.

• xxxx.

Eikö täällä ole enää tarpeeksi kanojen kaaktusta, kun ei vastaa ajatumaailmaa.
      (Pöyhistän höyheniäni!)

• Totean vain

"Tää ppalsta ei enää tue minun ajatusmaailmaani "

Täällä ei saa olla montaa mieltä, vaan yksi ainoa kanalauman määräämä ajatusmaailma on sallittu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      202
      6993
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4622
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      38
      4228
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      71
      3239
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1945
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1696
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      17
      1670
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      40
      1573
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1449
    10. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      143
      1237
    Aihe