Huhun mukaan Ahosella olisi ollut käytössään koko välivuoden ajan mäkisimulaattori kuuteen erilaiseen mäkihyppymäkeen. neljä niistä olisi ollut mäkiviikon mäet ja kaikki varmaan arvaavatkin mitä nuo kaksi muuta mäkeä olisivat? Kyseisessä mäkisimulaattorissa Ahosen olisi tarvinnut vain ottaa laskuasento ja simulaattori olisi saanut aikaan vastaavanlaiset paineenvaihtelut kuin kyseisten mäkien ylämäki antaa jne? Näin Janne olisi voinut harjoitella vuoden ajan keskittyen vain näihin kuuteen erilaiseen mäkeen? Tämän jos muiden maiden hyppääjät kuulisivat, niin kyllä alkaisi ärsyttämään?
Ahosella mäkisimulaattori?
Ärsyttäisköhän muita
4
378
Vastaukset
- riittää
Sehän olisi todella hieno juttu.
Luulen kuitenkin, että myös monilla muillakin on (Jos tällaisia on olemassa)
Itävallalla ja Saksalla nämä ovat "kotimäkiä" ja pääsee paljon harjoittelemaan myöskin "livenä"- dsdgerherhe
Ei ole olemassakaan tuollaisia "Simulaattoreita"!
- se on
dsdgerherhe kirjoitti:
Ei ole olemassakaan tuollaisia "Simulaattoreita"!
Samaa mieltä.
Ja jos Ahosella olisi maailman ainoa, niin hämmästelisin suuresti.
- trilliiitti
Hurri kun noin loukkaa tunteitasi! Ei siis suomalaista tunnetta vaan svekomaanin iänaikaista rasistitunnetta Suomea kohtaan! Mene ja tapa ittesi hurri ennenkuin me löydämme sinut!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074768Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744021462- 1891104
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101088Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861000Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11942tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11938Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47921- 64911
- 64876