Apua tarvitsen, koska työharjoittelujakso on tulossa vauhdilla ja paikkaa ei vielä ole. En yksinkertaisesti keksi mitään missä voisin tehdä jotain taloushallintoon liittyvää. Mikään tilitoimisto ei ota, koska työharjoittelu on heti helmikuun alusta jolloin ei ole aikaa neuvoa. Pääseekö pankissa tekemään jotain taloushallintoon liittyvää?
Taloushallinnon työharjoittelu
6
1958
Vastaukset
- mistäpä mistä
saavat? Kysypä vinkkiä.
Joku tukkuliike kaupan alalta, onko teillä päin Keskoa tai S-ryhmän jotain semmosta? Joku tehdas? Kaikissa liikeyrityksissä jossain määrin on taloushallintoa, paitsi ehkä yhden hengen puljuissa, joissa käytetään kirjanpitoliikettä avuksi.- apuanyt
No yksi onnekas pääsi tilitoimistoon ja yksi ainakin on menossa pankkiin. Se pankki kiinnostaisi, mutta haluaisin tietää mitä siellä pääsee tekemään
- niin....
apuanyt kirjoitti:
No yksi onnekas pääsi tilitoimistoon ja yksi ainakin on menossa pankkiin. Se pankki kiinnostaisi, mutta haluaisin tietää mitä siellä pääsee tekemään
kun kyselet heiltä itseltään harjoittelupaikkaa........
- adagsas
niin.... kirjoitti:
kun kyselet heiltä itseltään harjoittelupaikkaa........
Eikö siltä kurssin kouluttajalta saa mitään tukea tai vinkkejä harjoittelupaikan löytämiseen?
- Aune Apeakärsä
Pyydä päästä johonkin firmaan tekeen niitä simppeleimpiä juttuja jotka osaisit tehdä 10 min koulutuksella. Laskujen skannaus tms. joka liippaa edes läheltä taloushallinnon hommia... siitä saat sen tarvittavan pakollisen harjoittelun. Niin ne muutkin tradet nykyään tekee...
- Talous
Meillä olisi Projekti josta voisi saada SULAN HATTUUN!
Kysymyksiä:
1. Työharjoittelusi pituus?
2. Missä pitäisi suorittaa? kelpaisiko ETÄ?
- Me olemme Helsingissä
3. Ilmainen vai palkallinen?
Vast.
Kerro työkokemuksesi jalähetä CV
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059