Tallennus Canon dw-100: lla

tumpelo_

Yritin siirtää Canon Legria hf 200:lta Canon dw-100: lla DVD -RW -levylle, jossa oli jo vanhastaan samalla laitteella kuvatti parin minuutin tallenne siirrettynä. Canon dw-100 ei suostunut tallentamaan levylle muutoin kuin kirjoittamalla aiemman tallenteen päälle vaikka tilaa piti olla vielä about 118 minuuttia.

Pitääkö näissä kiwikautisissa laitteissa muka tallentaa ensin videon muistikortille 120 minuuttia filkkaa ja sitten vasta tallentaa se kerralla DVD: lle? Alkaa hommat tuntua 1980 -luvun räpeltämiselle..

6

1064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hd

      Ei HD videoa kannata DVD levylle tallentaa, laatu on alkuperäistä moinkertaisesti hunompaa.
      Hommaa Blu-day asema ja polta Blu-day levylle.

      • Ei kiitos

        Ei kannata uhrata blu reihin ne on kallita laitteita eikä nekään toimi kunnolla, kun olet sortunut näihin välikauden laitteisiin niin yritä siirtää tiedostot tietokoneelle ja säilytä siellä kunnes ilmaantuu parempia laitteita, olet sortunut roska tavaraan josta seuraa vain lisää rahan menoa ja ylipäätänsä harmeja. Ei semmosel canonin DVD laitteella tule kuin harmeja. Se tosiaan huonontaa kuvan laatua, 118 minuuntia dvd levylle on jo puolittanut parhaan dvd laadun joka saavutetaan maximi bittivirralla mahtuu noin 60 min/levy. AVCHD on ongelma joka sortilla. Sonyn kehittämät HDMI ja BLU REI on rahastukseen käytettäviä juttuja, tapahtuu usein ns "hylkimis reaktioita" vieläpä lopullisesti, eli HDMI lopettaa teräväpiirron siirron huonontamalla laatua kun mennyt tyrkkäämään väärän levy tai tehnyt pikku virheen.HDMI:ssä on ns keskustelu linkki jossa blu rei ym. laitteet kyselee koodeja toisiltaan jos tulee pikkiriikkinen virhe näissä jutuissa niin laite lopettaa toimintansa osin tai kokonaan.


      • älkää uskoko
        Ei kiitos kirjoitti:

        Ei kannata uhrata blu reihin ne on kallita laitteita eikä nekään toimi kunnolla, kun olet sortunut näihin välikauden laitteisiin niin yritä siirtää tiedostot tietokoneelle ja säilytä siellä kunnes ilmaantuu parempia laitteita, olet sortunut roska tavaraan josta seuraa vain lisää rahan menoa ja ylipäätänsä harmeja. Ei semmosel canonin DVD laitteella tule kuin harmeja. Se tosiaan huonontaa kuvan laatua, 118 minuuntia dvd levylle on jo puolittanut parhaan dvd laadun joka saavutetaan maximi bittivirralla mahtuu noin 60 min/levy. AVCHD on ongelma joka sortilla. Sonyn kehittämät HDMI ja BLU REI on rahastukseen käytettäviä juttuja, tapahtuu usein ns "hylkimis reaktioita" vieläpä lopullisesti, eli HDMI lopettaa teräväpiirron siirron huonontamalla laatua kun mennyt tyrkkäämään väärän levy tai tehnyt pikku virheen.HDMI:ssä on ns keskustelu linkki jossa blu rei ym. laitteet kyselee koodeja toisiltaan jos tulee pikkiriikkinen virhe näissä jutuissa niin laite lopettaa toimintansa osin tai kokonaan.

        Kirjoittelee puutaheinää


      • pellelle
        älkää uskoko kirjoitti:

        Kirjoittelee puutaheinää

        Kyllä Blu Ray:lla ja HDMI:llä tulee ongelmia se on fakta, kaverilla lakkas teräväpiirto kulkemasta TV ruudulle kun teki jonkun virheen, salasanat ei täsmänny, en tiedä voiko sitä korjata. Itse en ole kysisiä juttuja käytä, odotan uutta USB 3:sta


    • anni s

      itse en ole onnistunut vielä polttamaan yleensä mitään tuolta legria 200 hf kortilta. millain se oikein tapahtuu, kun on ihan outo tiedostomuoto??? alkaa jo usko loppumaan, kun kaikki matsku on vielä kortilla

      • dw shit

        Kameran käyttöohjeessakin oikein suositellaan dw satasta ja silti homma on niin vaikeaa kun vaan voi olla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      585
      3889
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3328
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2801
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2769
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2154
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2101
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1977
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1865
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1810
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1759
    Aihe