Onko joku kuullu miksi Virpi jätti rahakkaan tourin väliin tänä vuonna? parina viimevuonna voittorahat on kelvannu hyvinkin.
Vai onko Virpi kärähtäny doupingista?
Totuus esiin ja nopeasti, ettei tarvi olympialaisissa keksiä satuja, hemohessuista ja muista joulupukeista. Ettei nyt olis taas Riski menny liian pitkälle taas.
Doupingin tuoksua ilmassa
6
312
Vastaukset
- offarinen
Eiköhän syy taida olla yksinkertaisesti parhaimman mahdollisen kisakunnon tavoittelu tuonne Vancouverin olympialaisiin...ainakin haastatteluista päätellen.
Ja ihan samalla tavalla nuo muutkin huiput toimivat: Hannu Manninen on mukana vain muutamassa yhdistetyn osakilpailussa, Janne Ahonen palasi ilmiselvästi voittamaan olympiakultaa ja samaa taitaa yrittää myös Ronkaisen Mikko. Että epäilen vahvasti noita doping epäilyjä, olympialaisiin valmistautuminen ja tähtääminen on kuitenkin sen verran yleinen ja kasvava trendi tällä hetkellä.
Turha lietsoa ikäviä epäilyjä. Itse ainakin toivon kaikille suomalaisille huipuille vain onnea ja menestystä. - Otapäässä purkautuu:
Ryssiä laittoi FISsi maitojunaan, ilman että saivat ainetta selville. Tuomaristoon pitäis nostaa vanhoja "narkkeja", ne tuntee aineet, puutteessaan haistavat
- Perässä hiihtäjä
Syy ei valmentajassa. Valmentaja ei käske ketään piikittää itseään. Uskon, että hiihtäjät puhtaita tulosten perusteella.
Herää kysymys mitä muutamat muunlaiset ovat keksineet. Hiihtävät kovan kisan maaliin kärjessä eivätkä ole hirveän uupuneitakaan. Vaan ovat teräskunnossa. - 11+12=35
Perässä hiihtäjä kirjoitti:
Syy ei valmentajassa. Valmentaja ei käske ketään piikittää itseään. Uskon, että hiihtäjät puhtaita tulosten perusteella.
Herää kysymys mitä muutamat muunlaiset ovat keksineet. Hiihtävät kovan kisan maaliin kärjessä eivätkä ole hirveän uupuneitakaan. Vaan ovat teräskunnossa.Nuin seth käyp ain, ko männään *Pirtuliiterin* kautta, tuttua hommoo.
- mulli...
se taitaa olla paskankäry sun housuista.
- Anonyymi
Todella outoa, että Virpi on päässyt Ylen palkkalistoille. Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että olisi eri asia, jos hän olisi joskus dopingin myöntänyt ja pyytänyt sitä anteeksi, mutta silloin käryjen aikaan hän vain kivenkovaa väitti, ettei tiennyt, mitä aineita hänelle laitettiin. Silloin kaikki käyttivät tavalla tai toisella, joten siinä mielessä tilanteen ymmärtää, mutta valehtelu kiinni jäämisen jälkeen antaa kuvan täysin epärehellisestä henkilöstä. Sama pätee muihinkin, jotka pääjehuina valehtelivat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62453- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561191- 521095
- 1131092
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60892