Meillä on kaks koiraa ja toinen alko saamaan tällasia hengitys kohtauksia, eli veti oikeen kunnolla sisään henkeä ja rohisi samalla, ihmettelin asiaa ja arvelin että jos olis nenäpunkki, sitten alko nuorempikin koira saamaan näitä kohtauksia ja kumpikin aivastelee aivan kauheasti. Soitin eläinlääkäriin ja se pyysi siellä käymään, aattelin että se kattois onko koirilla mikä vialla kun kerta pyysi sinne eikä antanut mitään ohjeita (tiedän että nenäpunkkia on hankala todeta) Eihän se muuta tehny ku laittanu strongholdit molemmille niskaan ja anto matkaan molemmille vielä kahet ampullit. Ja hintaa tälle reissulle tuli 150 €!!!
Kysyisinki nyt että miten teillä on auttanut stronghold? ja kuinka paljon teillä on maksanut se eläinlääkärikäynti? musta tuo oli kyllä tosi kallista, toisaalta onhan koiriakin kaks, mutta kuitenki. Pelkkä lääkäri maksu oli jotain 80 €.
Nenäpunkki
5
930
Vastaukset
- olle tol
tuo pelkkä Stronghold riittää, nenäpunkki on pahuksen sitkeä, olisitpa huomannut tai oikeastaan, voisit vieläkin pyytää puhelimitse Milbemax-reseptin, on pillereitä ja tehoaa paremmin.
- vastaa...
Voiko Milbemaxia antaa kaikille koirille? osaa nenäpunkki lääkkeistähän ei saa antaa koirille joissa on collieta, koirani ovat sekarotuisia, toinen koira on puoliks labbis mutta sen emä on sekarotunen ja emän vanhemmat sekarotusia, että en tiedä mitä kaikkia rotuja koirassa on. Toinen koira on puoliksi samojedi ja isä luultavasti laika. En ota riskiä että antaisin lääkettä mikä voi tappaa jos koirissa olisikin jotain collie rotua.
- aloittaja
Että kun meillä on myös kissa ja sekin aivastelee kauheasti, mutta nenäpunkinhan ei pitäisi tarttua ihmisiin saatikka kissaan. Aloin tässä vaan miettimään että onko sattumaa että kissalla nuha samaan aikaan vai onko koirilla sittekin jokin muu tauti joka tarttuu. Myös itse olen sairaana tällä hetkellä, vuorotellen täällä koirien ja kissan kans aivastelen. Koirien oireet täsmäävät tuohon nenäpunkkiin, kissamme vain aivastelee, toisaalta tuolla ulkona on -25-30 astetta ollu pakkasta koko aika ja kisu on välillä kävässyt pihalla että oliskohan saanut nuhan siitä? hassua vain kun itse sairastuin flunssaan samaan aikaan kuin kisu ja sit koirilla nenäpunkin oireet...
- Tympiintyny
aloittaja kirjoitti:
Että kun meillä on myös kissa ja sekin aivastelee kauheasti, mutta nenäpunkinhan ei pitäisi tarttua ihmisiin saatikka kissaan. Aloin tässä vaan miettimään että onko sattumaa että kissalla nuha samaan aikaan vai onko koirilla sittekin jokin muu tauti joka tarttuu. Myös itse olen sairaana tällä hetkellä, vuorotellen täällä koirien ja kissan kans aivastelen. Koirien oireet täsmäävät tuohon nenäpunkkiin, kissamme vain aivastelee, toisaalta tuolla ulkona on -25-30 astetta ollu pakkasta koko aika ja kisu on välillä kävässyt pihalla että oliskohan saanut nuhan siitä? hassua vain kun itse sairastuin flunssaan samaan aikaan kuin kisu ja sit koirilla nenäpunkin oireet...
Onko nyt joku nenäpunkkikausi menneillään??? Tuntuu että koira niiskuttaa aina välillä. ja nenästä tulee kirkasta nestettä. sisäänveto kohtauksia ei ole saanu, ainakaa mun kuullen.
Ompa mukavaa koiran kannalta ku asutaan laitakaupungilla ja käy nuuskii tien poskia jossa on paljon muíta koiria (vai jäätyykö ne kuoliaaksi iljetykset, vai meneekö ne ötökät vaan syvemmälle nänäonteloon ulkona...?). ja tässä samalla on sitte porttikielto koirapuistoonki. Huoh.
ja ei oo mukavaa niitä lääkitä pois, ku on niin paljon muitten koirien kanssa, niin ne on saman tien takasi:( - Maitopyörä
Tympiintyny kirjoitti:
Onko nyt joku nenäpunkkikausi menneillään??? Tuntuu että koira niiskuttaa aina välillä. ja nenästä tulee kirkasta nestettä. sisäänveto kohtauksia ei ole saanu, ainakaa mun kuullen.
Ompa mukavaa koiran kannalta ku asutaan laitakaupungilla ja käy nuuskii tien poskia jossa on paljon muíta koiria (vai jäätyykö ne kuoliaaksi iljetykset, vai meneekö ne ötökät vaan syvemmälle nänäonteloon ulkona...?). ja tässä samalla on sitte porttikielto koirapuistoonki. Huoh.
ja ei oo mukavaa niitä lääkitä pois, ku on niin paljon muitten koirien kanssa, niin ne on saman tien takasi:(Parhaiten nenäpunkin huomaa jos koiran hajuaisti alkaa huonota. Meille tuli tuttavaperhe koirineen kylään ja se tietysti teki tuttavuutta meijän koiran kanssa. Vähän ajan kuluttua alkoi nenä vuotaa ja metällä ei merkannut yhtään ainutta lintua. Punkkipiikille vaan ja alkoi taas linnut löytyä.
Se on joillakin koirilla hyvin oireeton kuten ystäväni koiralla näköjään oli. Ja kun sen citykoiran ei tarvinnut mitään haistaa niin eihän ne ollu sitä huomanneet.
Ymmärtäkää siis kun lenkillä kohdataan ja sanotaan, että ei tarvii tulla haistelemaan tai tervehtimään!
Ei ole kiva jos eräkaveri on kohta työtön kun hajuaisti menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut1334135Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi1913905Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi292626Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs102412100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es322183Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks41756Läpäiseekö Martina Aitolehti Erikoisjoukot - kyllä vai ei?
Martina Aitolehti on pärjännyt mainiosti Erikoisjoukoissa. Yrittäjä on mielipiteiltään napakka ja hän sivaltaakin koulut941385Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa481382Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä241291Ei ne päivät ole samanlaisia...
Toisena hymyillään ja katsellaan silmiin, toisena taas tuntuu ettei edes tunneta toisiamme, vältellään ja katseet ei vah361079